Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

+5
Liadan
Bruintje Beer
Floor
xxjojootjexx
Lith
9 plaatsers

Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Lith zo 25 nov 2012 - 23:29

Wij zijn aan het kijken naar een vervolgstoel, de maxi cosi is bijna te klein.

We hebben de Tobi geprobeerd en de Romer King(plus). In de Tobi zat hij wat beter, maar in de Romer ook goed. De Romer was wat ruimer. Ik vraag me af of de Tobi qua zitting niet gauw te klein wordt. En ik lees over de Tobi veel slechte ervaringen over de gordels en dat veel kindjes zich er makkelijk uit kunnen wurmen. Is dat zo?
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:32

Mijn zoontje heeft dat echt nog nooit gedaan. Ik ben heel tevreden over de tobi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  xxjojootjexx zo 25 nov 2012 - 23:33

K. zat t/m 3 jaar en 9 maanden nog in de Tobi. Paste nog prima. Alleen met winterjas werd het lastiger. Maar past nog steeds wel. K. heeft nooit haar armen eruit gedaan, terwijl Tristan dit elke dag doet. Deed hij bij de cabrio ook al Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:39

Ligt ook wel aan je kind denk ik! Hier hebben we ook een tobi en D.ylan bleef er altijd goed in zitten terwijl L.ynn zich er echt altijd probeert uit te wurmen... Doen nu een elastiekje tussen de gordels voor de zekerheid en dan kan ze haar armen er niet meer uit krijgen Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Lith zo 25 nov 2012 - 23:46

Ik lees echt veel van die verhalen, maar het lijkt me dat als je kind het bij een Tobi doet, hij/zij het waarschijnlijk bij een andere stoel ook wel probeert toch? Hier heeft hij zich 1 keer uit de gordels van de maxi cosi gewurmd, verder zit hij eigenlijk altijd vrij netjes. Maar nu wil hij toch wel wat meer zien en gaat wat vaker naar voren in de maxi cosi.

Eigenlijk zou het makkelijk zijn als er niet zo veel te kiezen zou zijn tussen al die stoelen, dan wordt het een stuk makkelijker.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Floor zo 25 nov 2012 - 23:47

Ik denk dat het ook af hangt van je kindje. Onze zoon doet dit ook vaak bij zijn autostoel, niet elke dag maar als hij een bui heeft dan wel.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Lith ma 26 nov 2012 - 0:15

Floor schreef:Ik denk dat het ook af hangt van je kindje. Onze zoon doet dit ook vaak bij zijn autostoel, niet elke dag maar als hij een bui heeft dan wel.
Hebben jullie een Tobi of een andere autostoel?
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Bruintje Beer ma 26 nov 2012 - 0:19

Wij hebben een Römer King. Dochter bleef rustig erin zitten en zoontje die wurmelt zich ook los uit de gordels. Dus ligt niet aan de autostoel maar aan het kindje.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Lith ma 26 nov 2012 - 0:23

Bruintje Beer schreef:Wij hebben een Römer King. Dochter bleef rustig erin zitten en zoontje die wurmelt zich ook los uit de gordels. Dus ligt niet aan de autostoel maar aan het kindje.
Dat idee kreeg ik ook al. Wij zijn nog aan het twijfelen welke stoel wel willen kopen. De Romer King is nu in de aanbieding bij Babydump voor 145,- euro. Daar zat hij ook goed in, maar wat minder in vergelijking met de Tobi. Bevalt de Romer goed?

En heeft ook iemand een idee hoe het evt met garantie enzo zit als je bijvoorbeeld bij een webshop een autostoel ofzo koopt? Als wij die stoel bij Babydump kopen, dan doe ik dat via de webshop want het zit hier niet in de buurt. Maar ik heb geen zin, stel als er wat mee is, ik er helemaal naartoe moet rijden voor garantie.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Floor ma 26 nov 2012 - 1:06

Lith schreef:
Floor schreef:Ik denk dat het ook af hangt van je kindje. Onze zoon doet dit ook vaak bij zijn autostoel, niet elke dag maar als hij een bui heeft dan wel.
Hebben jullie een Tobi of een andere autostoel?

een andere van maxicosi
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Bruintje Beer ma 26 nov 2012 - 4:16

Lith schreef:
Bruintje Beer schreef:Wij hebben een Römer King. Dochter bleef rustig erin zitten en zoontje die wurmelt zich ook los uit de gordels. Dus ligt niet aan de autostoel maar aan het kindje.
Dat idee kreeg ik ook al. Wij zijn nog aan het twijfelen welke stoel wel willen kopen. De Romer King is nu in de aanbieding bij Babydump voor 145,- euro. Daar zat hij ook goed in, maar wat minder in vergelijking met de Tobi. Bevalt de Romer goed?

En heeft ook iemand een idee hoe het evt met garantie enzo zit als je bijvoorbeeld bij een webshop een autostoel ofzo koopt? Als wij die stoel bij Babydump kopen, dan doe ik dat via de webshop want het zit hier niet in de buurt. Maar ik heb geen zin, stel als er wat mee is, ik er helemaal naartoe moet rijden voor garantie.

De Romer bevalt heel erg goed. Gebruiken hem dus voor de 2e ook.
Onze dochter zat toen ook beter in de Romer dan in een Tobi ondanks dat ze heel smal is zat ze steviger in de Romer.
145 euro is niet duur voor een Romer KIng.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Liadan ma 26 nov 2012 - 5:55

De zitting van de Tobi is niet snel te krap/klein hoor. Mijn dochter zit er nu nog in en mijn zoon past nog heel erg makkelijk. Je kan de hoofdsteun ook een heel eind omhoog zetten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Susan ma 26 nov 2012 - 6:09

Ezra kan zich wel uit de Maxi-cosi Tobi wurmen, maar die kan zich uit heel veel riempjes wurmen als hij dat wil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Wennes ma 26 nov 2012 - 6:57

Wij hebben een tobi en deze bevalt prima. Dat van die riempjes had ik ook gelezen en ik twijfelde toen ook. Maar wat ze hierboven aangeven klopt:ze kunnen het ook met andere riempjes doen.
Bij de tobi kan de hoofdsteun omhoog gezet worden. Onze zoon kan hier nu nog in terwijl hij in de maxi cosi priori boven de stoel uit gaat komen en we nu al een opvolgstoel moeten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Bruintje Beer ma 26 nov 2012 - 8:04

De hoofdsteun van de Romer kan ook omhooggezet worden.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Fearie ma 26 nov 2012 - 8:05

Hier ook de Tobi en als D een dwarse bui heeft wurmt ie zich er ook zo uit. Meestal check ik voordat we gaan rijden de gordels nog ff en trek ik ze strak aan, dus vaak komt het niet voor.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  PiP ma 26 nov 2012 - 8:35

Ze zeggen dat ze zich minder makkelijk uit de Romer kunnen wurmen door de brede stevige gordels.
Zonder winterjas lukt het dochter ook in de Romer, met winterjas niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen Empty Re: Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum