Helpdeskperikelen
+17
Minx
Zora
Poubelle
Susan
Shisha
TukTuk
Paper Crown
GreenGrass
CCC
Printje
luisa
Carra
Tania
Angela_1986
Esperanza
Lejow
Arwyn
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Helpdeskperikelen
Ik had trouwens laatst ook iets stoms bij Bol.com. Ik had een spel gereserveerd voor 26 okt. en op 22 okt. keek ik op de website, was dat spel ineens 'vandaag besteld, morgen in huis'. Dus ik mailde er heen, of ik 'm dan ook 'morgen' in huis zou hebben, omdat ik al gereserveerd had. Ik dacht dat het wel goed zou komen, maar wilde het toch zeker weten.
Kreeg ik terug; Wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging (???) opgelopen heeft en zullen contact opnemen met ons distributiecentrum om te achterhalen waar uw bestelling gebleven is. Blabla, zo`n standaard antwoord.
Nou heb ik niets tegen standaard antwoorden, maar wel als ze niet aansluiten op m`n vraag.
Kreeg ik terug; Wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging (???) opgelopen heeft en zullen contact opnemen met ons distributiecentrum om te achterhalen waar uw bestelling gebleven is. Blabla, zo`n standaard antwoord.
Nou heb ik niets tegen standaard antwoorden, maar wel als ze niet aansluiten op m`n vraag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik moest een keer bellen naar de helpdesk van een muziekbedrijf dat zorgt voor de muziek in de winkel. De muziek wilde niet aan.
"De muziek in onze winkel doet het niet. Ik heb de installatie meermaals op- en uitgezet, maar hij doet het niet."
"Staat de installatie wel op?"
"Ja, hij staat op, en het volume staat ook op."
"Branden er wel lichtjes? Anders staat die uit."
"Ja, er branden lichtjes, hij staat gewoon aan."
"Lijkt mij dat hij uit staat. Duw eens op de powerschakelaar."
"Hij staat op! Maar..." (gesprek werd door haar afgekapt)
"Nog een fijne dag verder!"
"De muziek in onze winkel doet het niet. Ik heb de installatie meermaals op- en uitgezet, maar hij doet het niet."
"Staat de installatie wel op?"
"Ja, hij staat op, en het volume staat ook op."
"Branden er wel lichtjes? Anders staat die uit."
"Ja, er branden lichtjes, hij staat gewoon aan."
"Lijkt mij dat hij uit staat. Duw eens op de powerschakelaar."
"Hij staat op! Maar..." (gesprek werd door haar afgekapt)
"Nog een fijne dag verder!"
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
SarahKey schreef:Oh heb best om je verhaal moeten lachen Maura Wat een muts
De laatste keer dat ik iets had was toen ik belde naar mijn zorgverzekering om mijn kind bij mij op de polis te laten zetten.
Vroeg ze : wat is zijn naam?
Ik: S.... G..... (twee namen dus) roepnaam S (afkorting van de eerste naam)
Zij:"oh u heeft een tweeling?
Nee, zijn geboortenamen zijn..... en zijn roepnaam is...
Zij: maar welke naam hoort bij kind 1?
Diepe zucht, ik heb 1 kind en zet er maar gewoon bij zijn naam S (zijn roepnaam)
Ik werk zelf op de helpdesk bij een zorgverzekeraar, maar dit is wel heel erg! Aan de andere kant krijgen wij natuurlijk ook de meest vreemde mensen aan de telefoon met de meest vreemde vragen.
Ik vind het wel jammer dat mensen zo negatief denken over een helpdesk. Ik zou graag een dagje van werkplek willen ruilen om eens te laten zien hoe pittig het is!
Troeliewoelies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 15-07-12
Ik doe ook gedeeltelijk helpdeskwerk en dan vind ik het bijna nog erger om zo 'dom' behandeld te worden. Luisteren (of lezen) is toch wel erg belangrijk namelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik doe ook gedeeltelijk helpdeskwerk en dan vind ik het bijna nog erger om zo 'dom' behandeld te worden. Luisteren (of lezen) is toch wel erg belangrijk namelijk.
Haha inderdaad!
Troeliewoelies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 15-07-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: