Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

+4
Arwyn
Melis_je
Blond
Twellie
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 23:52

11 mei heb ik een bruiloft van vrienden. Er komt een tintje roze over het hele feest.

Ik heb me kapot gezocht op een jurkje en heb uiteindelijk deze besteld. Ik zocht een iets meer sexy gevalletje, maar dit slaagde niet. Wat vinden jullie van deze?

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? 910175

En hoe zouden jullie hem combineren voor wat betreft jasje en schoenen?

Ik ga er een huidkleurige panty onder doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 0:00

Ik heb deze in het zwart wit aangehad op een trouwerij. Ik heb hem gecombineerd met een zwart bolerootje en zwarte pumps. Ik had een grote bloem op de knoop van het lintje gedaan.

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? 397202718

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 0:09

Ik vind hem niet zo leuk, maar prima geschikt voor een bruiloft. Misschien een wit jasje/vestje en rood/roze (ik weet niet wat voor kleur het precies is) pumps?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 0:14

Wat grappig, Yoyo! Mooie combi smile

Dit is de kleur framboos. Ik heb zelf voornamelijk zwarte pumps en high heels.

Om eerlijk te zijn, ben ik zelf ook niet overtuigd. Het is meer, omdat mijn vriendinnen grotendeels ook dit soort jurkjes op bruiloften dragen én omdat er een roze accent in moet zitten. Alles dat ik mooi vond, was niet meer in mijn maat Cry
Dus dit jurkje heb ik als back-up en ondertussen zoek ik stiekem nog even verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 0:18

Een mooie lbd met een roze riempje en ketting? Of een roze lint om je taille?

Dat is daarna vaak ook draagbaarder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Twellie zo 22 apr 2012 - 0:25

Ik vind het een ouwelijke jurk: welke combinatie ik ook bedenk met pumps, tas etcetera, het blijft tuttig. Ik sluit me aan bij Stofzuiger.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Blond zo 22 apr 2012 - 0:49

Ik vind het geen mooie jurk. En gebasseerd op welke kleding jij draagt, ook helemaal niet bij je passen.

Ik zou ook voor een LBD gaan en daarbij roze accessoires zoeken. Deze jurk vind ik bijvoorbeeld prachtig en ik denk dat die ook mooi staat bij jouw figuur
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Pencil-Dress-with-Cut-Out/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1929397&cid=5235&Rf-200=9,4&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Blackwhite
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Melis_je zo 22 apr 2012 - 3:22

Ik vind hem bij Yoyo best leuk staan, maar wat een draak van een jurk Very Happy Ik vind dat soort 'Steps-achtige'-modellen jurkjes sowieso niet leuk. Zien er allemaal hetzelfde uit.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Arwyn zo 22 apr 2012 - 3:24

Ik vind het jurkje niet lelijk, maar denk dat er nog wel leukere modellen te vinden zijn.
Vind hem Yoyo trouwens leuk staan!

http://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/_roze/?dir=asc&order=price
Allemaal roze jurkjes!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Lynn_ zo 22 apr 2012 - 3:26

Ik vind het jurkje wel geschikt voor een bruiloft maar het is niet mijn smaak.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 4:12

Hmmm.. dat is duidelijk smile Ik vind het jurkje op het model wel heel mooi. Goede pasvorm. Maar goed, ik zal eens kijken wat het gaat worden. Het budget is deze en volgende maand namelijk ook niet zo gunstig Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? 253468018

Ik wil niet een jurkje dat helemaal roze is. Perzik vind ik dan mooier. Het jurkje van Asos vind ik mooi, maar zoiets heb ik al. Ik heb echt té veel jurkjes scratch Maar moet voor elke gelegenheid weer iets anders Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 4:15

Dit is het jurkje. Maar dan in een iets andere kleur:

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Vv3429x33

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 4:15

Ik vind het geen mooi jurkje, te tutterig en ouwelijk. Maar hij kan opzich wel voor een bruiloft, al zou ik zelf nooit zoiets dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  flower zo 22 apr 2012 - 5:34

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? TS128025202_Reza%20Dress_Rose

Deze is heel roze maar misschien vindt je t wat
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Siem zo 22 apr 2012 - 5:37

Zelda schreef:Ik vind het geen mooi jurkje, te tutterig en ouwelijk. Maar hij kan opzich wel voor een bruiloft, al zou ik zelf nooit zoiets dragen.

Sluit me hier helemaal bij aan en als ik jou was zou ik hem ook niet aandoen, je bent er zelf duidelijk ook geen fan van. Zoals al eerder werd geopperd een lbd (die heb je vast wel als je veel jurkjes hebt) en dan leuke roze accenten aanbrengen. Vind het erg zonde om een jurkje te kopen wat je niet eens mooi vindt en daardoor waarschijnlijk toch nooit meer gaat dragen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:40

Ik vind hem ook te 'ouderlijk', helemaal bij wat ik van jou heb gezien in het 'wat heb je aan vandaag topic'.

Bij ASOS hebben ze een speciale petite lijn (ik weet niet hoe lang je bent, maar ze gaan echt tot kleine maatjes 30/32) Wie weet zit er iets bij. (gratis verzendkosten naar NL)

haha geen reclame dit hoor, maar wil je alleen helpen Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Arwyn zo 22 apr 2012 - 6:42

Punk'd, jij weet dit vast, haha.
Hoe zit het als je iets retour wil sturen aan Asos? Ik heb er wel eens gekeken en ze hebben wel leuke dingen, maar ik twijfel altijd over de maat en over of het wel (voor een redelijke prijs) terug kan als het niks is..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:47

Ik vind het een leuk jurkje, maar ik heb het idee dat het voor jou een 'moetje' is. Dat moet je het niet doen! Kies dan eerder voor een LBD, zoals al eerder gezegd.
Hopelijk vind je iets binnen het thema en jouw smaak smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Melis_je zo 22 apr 2012 - 7:04

Er stond op de site ook een filmpje van die jurk terwijl het model het draagt. Ik vind juist dat het een erg slechte pasvorm heeft. Het jurkje dat Flower plaatst, vind ik heel erg leuk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Zora zo 22 apr 2012 - 7:09

Melis_je schreef:Er stond op de site ook een filmpje van die jurk terwijl het model het draagt. Ik vind juist dat het een erg slechte pasvorm heeft. Het jurkje dat Flower plaatst, vind ik heel erg leuk.

Hey, jou heb ik lang niet gezien!! Of ben ik nou gek?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 7:16

Ach ja, ik pas hem eerst wel en is het niks, dan is het niks en gaat 'ie terug. Of ik houd em voor de warme zomer (want die komt, I'm for sure!) Het is ook echt een heel goedkoop jurkje, trouwens Laughing

Ik heb diverse LBD's, maar dacht eens wat anders te moeten kiezen clown

Bedankt voor alle tips!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 7:19

Ik vind hem best leuk en heb hem ook in m'n winkelmandje gehad maar uiteindelijk toch niet genomen.
Ben altijd bang dat die goedkope jurkjes meteen weer terug kunnen haha.
Als hij goed zit zou ik hem zeker houden, het is inderdaad geen geld smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Melis_je zo 22 apr 2012 - 7:37

Zora schreef:
Hey, jou heb ik lang niet gezien!! Of ben ik nou gek?

Klopt, ik kom hier nog regelmatig, maar ik reageer nauwelijks meer.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Zora zo 22 apr 2012 - 8:16

Melis_je schreef:
Zora schreef:
Hey, jou heb ik lang niet gezien!! Of ben ik nou gek?

Klopt, ik kom hier nog regelmatig, maar ik reageer nauwelijks meer.

Nou gezellig smile Je kon alle topics met stijl-kledingvragen vast niet weerstaan :P
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Melis_je zo 22 apr 2012 - 8:42

Zora schreef:
Nou gezellig Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? 561177 Je kon alle topics met stijl-kledingvragen vast niet weerstaan Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? 253468018

Haha inderdaad Very Happy Mijn vingers jeukten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum