Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

+25
Mizz_S
Japie
Oasis
smooch
Gympie
loura
Rovine
Parel
Esperanza
Pompoen
Lady Starstruck
Caroow
Bliss
Jade
Tiara
Susan
Bazinga
Sterre
Zwerver
Exogenesis
Minx
silly-one
M@niek
Ibbeltje
Antibes
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar ligt jouw laptop/tablet als je forumt?

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn111061%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn1110 61% 
[ 53 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn111010%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn1110 10% 
[ 9 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn11105%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn1110 5% 
[ 4 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn111016%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn1110 16% 
[ 14 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn11108%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Lijn1110 8% 
[ 7 ]
 
Totaal aantal stemmen : 87
 
 

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gympie za 24 nov 2012 - 2:11

Aan tafel. Heel soms op schoot, maar de laptop wordt heet en dan heb ik daarna rode vlekken op mijn benen. Dat leek mij niet zo goed.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  smooch za 24 nov 2012 - 2:13

De laptop staat bij ons altijd op de bankleuning. Ik neem de laptop nooit op schoot.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Antibes za 24 nov 2012 - 2:17

Gympie schreef:Aan tafel. Heel soms op schoot, maar de laptop wordt heet en dan heb ik daarna rode vlekken op mijn benen. Dat leek mij niet zo goed.

Nee klopt, dat is ook mede de reden dat ik dit topic open. Bij jou zal het een beetje verbrand zijn geweest. Maar zelfs "gewoon lekker warm" is al hartstikke slecht voor je vaten. We hadden het er bij dermatologie over, dat wij de spatadergeneratie gingen worden. Dat dit bepaalde (superlelijke, ik ga kijken of ik plaatje kan vinden) soort eerst heel weinig voorkwam, hooguit door gebruik van kruiken, maar dat wij met zijn allen met warme tablets/laptops op schoot een inhaalslag maken!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Oasis za 24 nov 2012 - 3:00

smooch schreef:De laptop staat bij ons altijd op de bankleuning. Ik neem de laptop nooit op schoot.

+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Japie za 24 nov 2012 - 3:59

Ik heb de laptop altijd op schoot als ik op de bank zit. Mijn leuning is te hoog om hem daar op de zetten.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Mizz_S za 24 nov 2012 - 4:03

Meestal staat ie op de salontafel en 'hang' ik een beetje naar voren (hele foute houding volgens mij, maar ok). Of ik heb 'm op schoot (wel op een kussen), of hij staat op de leuning van de bank. Ik wissel dat een beetje af.
Mn tablet heb ik altijd gewoon vast, of op school, of op een kussen. Maar die gebruik ik niet echt om te internetten eigenlijk, vooral voor spelletjes. (Of ik gebruik m in bed, en dan lig ik op mn buik, en ligt de tablet voor me).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gympie za 24 nov 2012 - 4:21

Antibes schreef:
Gympie schreef:Aan tafel. Heel soms op schoot, maar de laptop wordt heet en dan heb ik daarna rode vlekken op mijn benen. Dat leek mij niet zo goed.

Nee klopt, dat is ook mede de reden dat ik dit topic open. Bij jou zal het een beetje verbrand zijn geweest. Maar zelfs "gewoon lekker warm" is al hartstikke slecht voor je vaten. We hadden het er bij dermatologie over, dat wij de spatadergeneratie gingen worden. Dat dit bepaalde (superlelijke, ik ga kijken of ik plaatje kan vinden) soort eerst heel weinig voorkwam, hooguit door gebruik van kruiken, maar dat wij met zijn allen met warme tablets/laptops op schoot een inhaalslag maken!

Oei. Gelukkig doe ik het zelden, maar ik kan dat beter maar helemaal niet meer doen!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Toet za 24 nov 2012 - 4:31

Thuis (bij mijn ouders) zit ik altijd met de laptop aan de keukentafel. Op de bank vind ik niet fijn terwijl ik in Tilburg op m'n kamer bijna altijd op de bank zit met de laptop op schoot.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Sugarfall za 24 nov 2012 - 4:33

Ik forum op de laptop (die dan op tafel staat) of op de iPad. Laptop op schoot kan ik niet tegen, ik krijg dan hele warme benen en inderdaad soms rode plekken van de hitte, niet erg prettig!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Chocolate Cookie za 24 nov 2012 - 4:50

Ik heb m altijd op mijn schoot. Maar omdat ie zo warm wordt heb ik er wel iets onder. Zo'n ding van de Ikea. Bij mij ligt hij 9 van de 10 keren gewoon plat. Maar je kunt hem ook neerzetten smile

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Brada-laptop-support__0094071_PE231804_S4
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Suus za 24 nov 2012 - 4:55

Ik heb geen laptop helaas, dus zit meestal achter mijn pc. Soms gebruik ik de laptop van mijn man, die heb ik dan wel gewoon op schoot.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum