Waar ben je dankbaar voor?
+30
L!ND@
widko
Lejow
SDL
Kaboutertje
Burn
Guusje
rapa nui
Bisq
Sarah1985
M-G
SoGood
Japie
Toet
bolus26
Sugarfall
SuperGrover
Puggle
Bimbam
Aimee
Bliss
Pinkel
Paper Crown
Derpy
Lonely Goatherd
Ella
Elliot
Caribbeanlover
Jeanette
Marin
34 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar ben je dankbaar voor?
Voor mijn lieve vriendinnen en één daarvan in het speciaal. Omdat we elkaar altijd begrijpen, zonder dat er woorden voor nodig zijn, we altijd eerlijk tegen elkaar kunnen zijn en ik het gewoon zo waardeer dat zij door mijn minder goede eigenschappen kan kijken om de goede te zien. En dat allemaal terwijl we elkaar pas 2 jaar goed kennen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben dankbaar voor het feit dat ik en de mensen die mij dierbaar zijn gezond zijn.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh, ik was een hele lijst aan het typen en ineens voelde ik me zo kwetsbaar. Ik heb zoveel dingen/mensen om me heen om dankbaar voor te zijn, maar dat maakt me soms heel erg bang..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sugarfall schreef:Mooie reden CBL!
Fijn om te lezen dat zoveel meiden gewoon echt gelukkig zijn met hun leven!
Ik ben dankbaar dat mijn ouders naar Nederland zijn gegaan voor mij en mijn broers, en ik hier nu echt een goed leven heb en hopelijk ook een goede toekomst. Ik weet niet of jullie die reclame kennen van Dela, waar dat meisje haar ouders bedankt dat ze vanuit Iran naar Nederland zijn gekomen, ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen, ik zit ook altijd te janken bij die reclame haha!
En voor mijn beste vriendin, ik ken haar al heel lang en gewoon het gevoel dat zij mij geeft, dat als er iets is dat ik altijd bij haar terecht kan no matter what vind ik ook heel bijzonder.
Misschien zeg ik nou iets raars maar is het over tussen jou en je vriend?
Gast- Gast
Ik moet ook altijd huilen bij die Dela reclame! Heel mooi Sugarfall.
Ik ben dankbaar voor mijn vriend, mijn vriendinnen, mijn familie. Ons mooie huis, mijn werk, de gezondheid van mijn dierbaren.
Ik ben dankbaar voor mijn vriend, mijn vriendinnen, mijn familie. Ons mooie huis, mijn werk, de gezondheid van mijn dierbaren.
Gast- Gast
Dat mijn lichaam elke keer mee werkt bij die gekke sportavonturen van mij. En dat het goed gaat tussen mijn vriend en mij :-) We durven weer een toekomst samen te bedenken...wie weet komt het toch een keer wel van trouwen?
Gast- Gast
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een tijd heel slecht ben in dankbaar zijn. Er zijn twee dingen die ik wil: trouwen en een kindje krijgen. Maar het lijkt er in de verste verten niet op. Voor het eerst in mijn leven ben ik jaloers op anderen. Een jaloezie die kapot maakt. Terwijl er zoveel is wat goed gaat in mijn leven: ik heb een leuke baan, ik ben gezond, ik heb lieve vrienden en de toekomst ziet er rooskleurig uit. Maar ik voel me vaak ontevreden en dus ongelukkig.
Daarom: thanks voor dit topic, goeie reminder!
Gast- Gast
Rood schreef:***
Oh meisje toch, wat naar!
Gast- Gast
voor ons toekomstig kleine mannetje, mijn vriend, broers en vader en het prachtleven en de onvoorwaardelijke liefde die mijn moeder mij heeft gegeven en mijn gezondheid.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Mjeh, ik baal er ook van. Wil zo helemaal niet zijn.Carrie schreef:Oh meisje toch, wat naar!
Gast- Gast
Rood schreef:Mjeh, ik baal er ook van. Wil zo helemaal niet zijn.Carrie schreef:Oh meisje toch, wat naar!
Vind het oprecht heel rot voor je je dat je je zo voelt.. Sterkte. Hopelijk vind je snel verandering in je situatie.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben dankbaar dat mijn ouders nog leven. Mijn vader heeft 2,5 jaar geleden gevochten om te leven en daar ben ik dankbaar voor. En hoop dat die nog jaren bij ons mag zijn. En voor mijn moeder dankbaar dat haar tumor goedaardige is.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik was heel diep aan het nadenken waar ik nu dankbaar voor zou kunnen zijn. De meeste dingen die in dit topic genoemd zijn heb ik niet en zal ik waarschijnlijk ook nooit krijgen. Toen bedacht ik me dat ik daardoor juist weer erg dankbaar ben voor de hele kleine dingen, bijvoorbeeld als ik een leuke dag gehad heb. Dus ik denk dat ik kan zeggen dat ik dankbaar ben voor het feit dat ik kan genieten en dankbaar kan zijn voor dingen die voor de meeste mensen heel gewoon zijn.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Sugarfall schreef:Mooie reden CBL!
Fijn om te lezen dat zoveel meiden gewoon echt gelukkig zijn met hun leven!
Ik ben dankbaar dat mijn ouders naar Nederland zijn gegaan voor mij en mijn broers, en ik hier nu echt een goed leven heb en hopelijk ook een goede toekomst. Ik weet niet of jullie die reclame kennen van Dela, waar dat meisje haar ouders bedankt dat ze vanuit Iran naar Nederland zijn gekomen, ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen, ik zit ook altijd te janken bij die reclame haha!
En voor mijn beste vriendin, ik ken haar al heel lang en gewoon het gevoel dat zij mij geeft, dat als er iets is dat ik altijd bij haar terecht kan no matter what vind ik ook heel bijzonder.
Dank je
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ben dankbaar voor mijn gezondheid, voor mijn geweldige familie, voor mijn fijne relatie en voor ons mooie huis en onze levensstijl. Eigenlijk ben ik gewoon heel erg happy met mijn leven, en daar ben ik erg dankbaar voor!
Gast- Gast
Ik ben dankbaar voor het het feit dat mijn ouders er nog zijn, ze worden al wat ouder maar ik kan ze echt nog niet missen. Dat ik nog een baan heb waarin ik het naar mijn zin heb. En verder dat ik hier in Nederland geboren ben en in vrijheid en relatieve rijkdom leef. En daarnaast ben ik dankbaar voor al de kleine cadeautjes die er elk dag weer zijn en waar ik dan van kan genieten: het mooie herfstblad, een zonsopgang, vogeltjes in mijn tuin, daar wordt ik ook blij van.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Bisq schreef:Ik was heel diep aan het nadenken waar ik nu dankbaar voor zou kunnen zijn. De meeste dingen die in dit topic genoemd zijn heb ik niet en zal ik waarschijnlijk ook nooit krijgen. Toen bedacht ik me dat ik daardoor juist weer erg dankbaar ben voor de hele kleine dingen, bijvoorbeeld als ik een leuke dag gehad heb. Dus ik denk dat ik kan zeggen dat ik dankbaar ben voor het feit dat ik kan genieten en dankbaar kan zijn voor dingen die voor de meeste mensen heel gewoon zijn.
Wat mooi gezegd. En ook fijn dat je van die kleine dingen kunt genieten. Hoe is het verder met je? Ik weet dat je ziek bent (was?) maar zit me door jouw antwoord af te vragen wat voor toekomstbeeld jij hebt. Maar kan me voorstellen dat dat te prive is om hier antwoord op te geven.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben dankbaar omdat ik zo'n lieve vriend en familie heb. Verder heb ik leuk 'soort van' werk. Het enige waar ik niet dankbaar/blij mee ben zijn m'n lichamelijke ongemakken. Maar goed ik blijf positief (zo vaak mogelijk haha)
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Derpy schreef:Bliss schreef:Derpy schreef:Dat ik zo gelukkig ben. Klinkt klef en dat ben ik eigenlijk niet, maar ik heb superlieve vrienden die er echt voor me zijn, ben blij met m'n familie en heb iemand leren kennen waar ik alleen maar nog gelukkiger van word, dus daar ben ik best dankbaar voor.
Hé heb je een vriend? Leuk!
Sort of. Het is nog pril en we doen rustig aan, maar ik word zo blij van hem! Hij is superleuk *geeft Euc vast een teiltje*
Leuk, geniet ervan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
De gezondheid van mij en mijn vriend. Onze liefde en ons fijne huis .
Gast- Gast
Voor het feit wie ik ben en wie er om mij heen staan..
Ooit een heel verhaal over dankbaar naar mijn ouders geschreven, moest ik nu ook weer even aan denken..
Ooit een heel verhaal over dankbaar naar mijn ouders geschreven, moest ik nu ook weer even aan denken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat ik gezond ben, als ik om me heen kijk mag ik kwa gezondheid niet klagen denk ik.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben vooral erg dankbaar voor de band met mijn zusje. Verder staat mijn leven totaal op losse schroeven, dusseh....ik ben ook dankbaar voor wie ik ben, dankzij mijn papa vooral. En dankbaar voor de 24 jaar dat ik hem bij me heb gehad.
Gast- Gast
Bijna elke avond sluit ik de dag af om stil te staan dat ik dankbaar ben dat onze kinderen gezond en gelukkig zijn, dat mijn partner gezond en gelukkig is, dat onze zorgen te behappen zijn en dat we elkaar hebben.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik ben dankbaar voor de liefde van mijn familie, en van mijn vriend.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ben je dankbaar voor?
» Waar spaar jij voor?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar ben jij bang voor?
» Waar spaar jij voor?
» Waar spaar jij voor?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar ben jij bang voor?
» Waar spaar jij voor?