Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I didn't know I was pregnant

+23
Raven
Ayla
Thunder
Ella
girli
meisje
SarahKey
Jade
Dora
Happydobby
Marin
Teddyaapje
Paper Crown
rapa nui
teletascha
Susan
Puggle
Océane
Fenna
Liadan
Twellie
PapillonRose
PrimaBella
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

I didn't know I was pregnant - Pagina 2 Empty Re: I didn't know I was pregnant

Bericht  Ayla wo 21 nov 2012 - 22:58

Het schijnt ook dat je buik niet groeit als je het niet weet. En ik heb nu ook af en toe plopjes van mijn darmen die net zo goed schopjes kunnen zijn, dus ik kan me wel voorstellen dat vrouwen schopjes aanzien voor onrustige darmen. Ook had ik weinig tot geen klachten, heb vaak gezegd dat ik voor mijn gevoel helemaal niet zwanger was, zelfs met dikke (maar toch bescheiden) buik. al met al kan ik me heel goed voorstellen dat een zwangerschap niet opgemerkt wordt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raven wo 21 nov 2012 - 23:39

Ik denk zeker dat er vrouwen zijn waar je niets bij ziet. Het kan ook zo zijn dat deze vrouwen zelf ook niets merken zeker als je elke maand nog bloed verliest, of altijd al onregelmatig ongesteld bent.

Ik ben nu ook bijna 6 maanden zwanger en pas mijn broeken niet meer, maar ik pas boven kleding wel nog gewoon. Laatst had ik een sporttrui aan en ging ik bloedprikken en ik vertelde dat ik zwanger was en toen keek ze echt naar mijn buik van serieus.
Als ik sommige foto's zie van andere met 15 weken denk ik ook dat is nog groter dan de buik die ik nu heb.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Derpy wo 21 nov 2012 - 23:39

Ik ondertitel dat programma soms en verbaas me echt over sommige verhalen en foto's van vrouwen van een week voor hun bevalling waarop je echt niet kunt zien dat ze zwanger zijn. Het zal je maar overkomen :O
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Susan wo 21 nov 2012 - 23:42

Ayla schreef:Het schijnt ook dat je buik niet groeit als je het niet weet.

Wel vreemd, ik bedoel, je buik groeit toch gewoon omdat de baby groeit en ruimte nodig heeft. Ik snap niet hoe het wel of niet weten daar invloed op heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 23:53

Susan schreef:
Ayla schreef:Het schijnt ook dat je buik niet groeit als je het niet weet.

Wel vreemd, ik bedoel, je buik groeit toch gewoon omdat de baby groeit en ruimte nodig heeft. Ik snap niet hoe het wel of niet weten daar invloed op heeft.
Een meid uit mijn woonplaats heeft haar zwangerschap 9 maanden verborgen gehouden. Zij kreeg ook geen buik, maar kwam helemaal wat aan waardoor het totaal niet op viel. Ze zeggen idd dat als je het niet weet of het verborgen wilt houden, dat het dan vaak ook niet op valt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  kwebbeltje do 22 nov 2012 - 0:15

Mijn zusje kwam er ook pas achter met 24 weken, nergens last van ze heeft van zichzelf al een buikje dus viel niet op. Toen ze eenmaal erachter kwam dat ze zwanger was kin ze een week later geen normale kleding meer aan. Ineens had ze een flinke buik. Ze slikte ook gewoon nog de pil dus "menstrueerde" ook nog iedere maand
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Miccie do 22 nov 2012 - 0:46

Ik ken ook twee vrouwen die er heel laat achterkwamen.
Beide waren gewoon ongesteld en werden helemaal niet dik.

De ene vrouw kwam er volgens mij rond 6/7 maanden achter omdat zij erg last van haar buik had en de ander met 8 maanden met dezelfde klachten.

Die laatste was sowieso al wat steviger en de omgeving dacht dat zij gewoon iets aangekomen was. Toen bekend was dat zij zwanger was kreeg zij ineens een buik. Heel bizar.

Het is wel vreemd om het inderdaad te horen omdat ik zelf nogal een bewegelijk kind in mijn buik heb zitten, maar zo te lezen in dit topic komt het toch wel veel voor.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Thunder do 22 nov 2012 - 3:00

Dat had ik ook bij de oudste. Ik kwam wel wat aan, maar weet dat aan mijn gebroken been, het amper kunnen bewegen, maar wel hetzelfde eetpatroon aanhouden. Ik droeg mijn eigen kleren nog toen ik er achter kwam. 3 weken later had ik gewoon echt een dikke zwangere buik. Heel gek.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2