I Didn't Know I Was Pregnant / TLC
+18
Coco
Gizmo
duckie
joyce0606
kwak
_Mashimaro_
LMCurious
Liadan
Dora
frolic
Antibes
Ayla
Theeleut
Rovine
mickey
PapillonRose
Rush
M@niek
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
I Didn't Know I Was Pregnant / TLC
Wie kijkt dit wel eens?
Er zitten soms echt heftige verhalen tussen zoals die van vorige week. Vrouw had PCOS en dacht een cyste te hebben en later beviel ze in de badkamer toen haar man op zakenreis was en ging pas de volgende dag naar het ziekenhuis. Er heftig vond ik dat !
Maar heel soms twijfel ik wel of de verhalen ook echt waar zijn..maar toch vind ik het leuk om naar te kijken haha
Er zitten soms echt heftige verhalen tussen zoals die van vorige week. Vrouw had PCOS en dacht een cyste te hebben en later beviel ze in de badkamer toen haar man op zakenreis was en ging pas de volgende dag naar het ziekenhuis. Er heftig vond ik dat !
Maar heel soms twijfel ik wel of de verhalen ook echt waar zijn..
Gast- Gast
Re: I Didn't Know I Was Pregnant / TLC
ik heb het eigenlijk nog nooit gezien. Waar komt dit programma op?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kijk het ook regelmatig. Ik zit elke keer weer vol verbazing te kijken, wat een heftige verhalen. Ook vind ik het echt bizar dat je niet door kan hebben dat je zwanger bent, maar het kan toch echt gebeuren. En veel van die verhalen lijken me echt zo bizar, bevallen in de badkamer op de vloer of het toilet en die vrouwen dachten in eerste instantie aan obstipatie of blindedarmonsteking. En dan komt er ineens een baby uit Ik blijf me erover verbazen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik kijk het wel eens, maar ik vind het vaak ook erg ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet merkt zwanger te zijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe laat en op welke dagen zenden ze dat uit?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kijk het ook weleens en vind het ook bizar. Zoals gisteren ook, een vrouw die in een pretpark was en nog net in een gruwelijke achtbaan was geweest, had al buikpijn en dacht aan een heftige menstruatie, die beviel een 10 minuten later in het toilet in het pretpark! En die had ook al een kind, dus je zou denken dat ze wel weten wat die pijn nou is..
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Voelt dat altijd hetzelfde dan? Een kind krijgen?Theeleut schreef: En die had ook al een kind, dus je zou denken dat ze wel weten wat die pijn nou is..
Rush- Lady Post-a-lot
Rovine schreef:Hoe laat en op welke dagen zenden ze dat uit?
Op maandag avond zijn er 2 afleveringen achter elkaar van 22.00 tot 23.00
Het wordt uitgezonden op Animal Planet/TLC
Gast- Gast
Weeën zijn weeën Die pijn heb ik echt nog niet met iets anders kunnen vergelijken. Een heftige menstruatie of flinke kramp omdat je moeten poepen is er niks bij, dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen als je het al eens eerder gevoeld hebt.Rush schreef:Voelt dat altijd hetzelfde dan? Een kind krijgen?Theeleut schreef: En die had ook al een kind, dus je zou denken dat ze wel weten wat die pijn nou is..
Theeleut- Prater
Obstipatie is wel iets anders dan flinke kramp omdat je moet poepen.Theeleut schreef:Weeën zijn weeën Die pijn heb ik echt nog niet met iets anders kunnen vergelijken. Een heftige menstruatie of flinke kramp omdat je moeten poepen is er niks bij, dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen als je het al eens eerder gevoeld hebt.Rush schreef:Voelt dat altijd hetzelfde dan? Een kind krijgen?Theeleut schreef: En die had ook al een kind, dus je zou denken dat ze wel weten wat die pijn nou is..
Ik heb ook 1x heel erg obstipatie gehad en onlangs nog in het ziekenhuis gelegen met een darmonsteking en als bevallen pijnlijker is dan mag ik wel heel hard gaan zorgen dat ik nooit zwanger raak.
Als je darmproblemen hebt en alles wat je voelt daarin wijdt, kan ik me best voorstellen dat je een hele zwangerschap niets merkt. Ik heb soms zulke gekke bewegingen en plopjes in m`n buik dat ik soms denk dat ik zwanger ben, dat is dan wel andersom, maar ik doe ook geen test om te checken. Misschien hebben die vrouwen dat ook wel even gedacht, maar daarna afgewimpeld met het darmprobleem. Ik kan het me dus ergens best wel voorstellen.
Rush- Lady Post-a-lot
Er was laatst trouwens ook een aflevering van een vrouw die had 2 tests gedaan, beide negatief. En dan toch een baby krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
Nou mijn moeder vond echt dat de bevalling bij mij nog niet begonnen was (toen ik geboren werd he) want bij mijn zus voelde het heel anders! Toch gek.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ieder menselijk lichaam is anders en bovendien kan ook elke zwangerschap weer anders zijn. Je kunt echt nooit voor een ander invullen wat die überhaupt voelt, laat staan of ze dat moet kunnen herkennen. Ik vind de verhalen altijd bijzonder geloofwaardig. Vaak komen de relaties ook behoorlijk stabiel over, geen situaties waarbij de vrouw bewust een zwangerschap voor zichzelf ontkent ofzo. Hooguit een beetje naief als uitblijven menstruatie aan stress wordt gekoppeld, terwijl je weet dat je onveilige seks hebt. Maar meestal zijn het vrouwen die sowieso al geen regelmatige menstruatie hadden.
Laatst aangepast door Antibes op di 31 jan 2012 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb zelf PDS en áltijd obstipatie, dus ik weet hoe dat voelt, dat doet ook erg pijn ja. Maar weeën zijn echt anders, echt waar. Als je nog nooit bevallen bent kan ik me best voor stellen dat als je last van je darmen hebt dat je denkt dat dat het wel zal zijn, maar als je weet hoe bevallen voelt dan kan ik het me gewoonweg niet voorstellen dat je het verschil niet voelt. Weeën voel je in je baarmoeder/rug, dat is zo'n andere pijn vind ik. Bovendien houden ze niet constant aan, ze komen en gaan. Persdrang voelde ik ook echt down there en niet alsof ik erg moest poepen.Rush schreef:Obstipatie is wel iets anders dan flinke kramp omdat je moet poepen.Theeleut schreef:Weeën zijn weeën Die pijn heb ik echt nog niet met iets anders kunnen vergelijken. Een heftige menstruatie of flinke kramp omdat je moeten poepen is er niks bij, dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen als je het al eens eerder gevoeld hebt.Rush schreef:Voelt dat altijd hetzelfde dan? Een kind krijgen?Theeleut schreef: En die had ook al een kind, dus je zou denken dat ze wel weten wat die pijn nou is..
Ik heb ook 1x heel erg obstipatie gehad en onlangs nog in het ziekenhuis gelegen met een darmonsteking en als bevallen pijnlijker is dan mag ik wel heel hard gaan zorgen dat ik nooit zwanger raak.
Als je darmproblemen hebt en alles wat je voelt daarin wijdt, kan ik me best voorstellen dat je een hele zwangerschap niets merkt. Ik heb soms zulke gekke bewegingen en plopjes in m`n buik dat ik soms denk dat ik zwanger ben, dat is dan wel andersom, maar ik doe ook geen test om te checken. Misschien hebben die vrouwen dat ook wel even gedacht, maar daarna afgewimpeld met het darmprobleem. Ik kan het me dus ergens best wel voorstellen.
Maargoed, dit is mijn ervaring natuurlijk.
Theeleut- Prater
Wil ik ook wel s zien !
Weeen zijn inderdaad met niets anders te vergelijken , heb ook al eens een blinde darm ontsteking gehad .. dat heb ik dan nog liever dan weeen
Bij mijn 2e bevalling heb ik tot 7 cm eigenlijk ook amper wee gevoeld , was er ook heilig van overtuigd dat ik weer aar huis mocht had niet eens mijn tas mee , hoewel ik toch 15 dagen overtijd was maar DAN als eenmaal dat water gebroken is , nee daar valt niks mee te vergelijken:evil:
Weeen zijn inderdaad met niets anders te vergelijken , heb ook al eens een blinde darm ontsteking gehad .. dat heb ik dan nog liever dan weeen
Bij mijn 2e bevalling heb ik tot 7 cm eigenlijk ook amper wee gevoeld , was er ook heilig van overtuigd dat ik weer aar huis mocht had niet eens mijn tas mee , hoewel ik toch 15 dagen overtijd was maar DAN als eenmaal dat water gebroken is , nee daar valt niks mee te vergelijken:evil:
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Oh ik geloof echt wel dat het heel anders voelt, maar ik geloof ook dat veel vrouwen het afschuiven op 'wellicht is het *****' zeker de vrouwen die het overkomt bij een eerste kindje.
Bij een tweede of derde is het wel wat vaag, maar wie weet voelt het bij sommige heel anders. M`n moeder had bij mij bijv. amper echt weeën of ik was er al. M`n broer dat heeft 26 uur geduurd.
Bij een tweede of derde is het wel wat vaag, maar wie weet voelt het bij sommige heel anders. M`n moeder had bij mij bijv. amper echt weeën of ik was er al. M`n broer dat heeft 26 uur geduurd.
Rush- Lady Post-a-lot
Tja, daar kom je helaas maar op 1 manier achter!Rush schreef:
Mijn buurmeisje (16) heeft ook telkens negatief getest. Toen ze uiteindelijk werd doorgestuurd naar het ziekenhuis bleek ze al 27 weken zwanger te zijn. Zij kan nu ieder moment bevallen volgens mij.
Gast- Gast
Is ook zo, daarom zei ik ook dat dit mijn ervaring is.Rush schreef:Oh ik geloof echt wel dat het heel anders voelt, maar ik geloof ook dat veel vrouwen het afschuiven op 'wellicht is het *****' zeker de vrouwen die het overkomt bij een eerste kindje.
Lijkt me heerlijk te bevallen zonder heftige weeën Althans, ik heb liever een heftige bevalling van ½ á 1 dag dan dat ik 9 maanden zwanger moet zijn.
Theeleut- Prater
Hahaha. Ja dan zal het wel moetenLieskuh schreef:Tja, daar kom je helaas maar op 1 manier achter!Rush schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind de verhalen over het algemeen ook wel geloofwaardig. Al hoor ik zoiets nooit in mijn omgeving bijvoorbeeld, maar zo vaak zal het denk ik ook niet voorkomen.
Aan de ene kant kan ik het me zelf niet voorstellen dat je niet door hebt dat je zwanger bent, omdat ik zelf tijdens mijn zwangerschap zo beroerd ben geweest dat een arts daar echt wel achter was gekomen als ik zelf nog niet had geweten waar het van was. Maar aan de andere kant, als je geen kwaaltjes hebt en soms zelfs gewoon maandelijks een bloeding hebt, dan kan ik me voorstellen dat je het aan andere dingen toeschrijft wanneer je moe bent of een klein beetje aankomt.
Ik heb trouwens zelf helaas ervaring met darmproblemen, en ik moet zeggen dat ik heel zelden weleens een aanval heb en daarbij is de pijn heftiger dan de weeën die ik had. Kan wel een kwartier duren voordat het afzakt dan. Maar dan gaat het ook wel weg. Dus in die zin kan ik me ook nog indenken dat je aan je darmen denkt, want ik weet hoeveel pijn het kan doen. Maar bij mij gaat dat dus wel redelijk snel weg, terwijl weeën korter duren maar wel uren lang terug blijven komen.
Aan de ene kant kan ik het me zelf niet voorstellen dat je niet door hebt dat je zwanger bent, omdat ik zelf tijdens mijn zwangerschap zo beroerd ben geweest dat een arts daar echt wel achter was gekomen als ik zelf nog niet had geweten waar het van was. Maar aan de andere kant, als je geen kwaaltjes hebt en soms zelfs gewoon maandelijks een bloeding hebt, dan kan ik me voorstellen dat je het aan andere dingen toeschrijft wanneer je moe bent of een klein beetje aankomt.
Ik heb trouwens zelf helaas ervaring met darmproblemen, en ik moet zeggen dat ik heel zelden weleens een aanval heb en daarbij is de pijn heftiger dan de weeën die ik had. Kan wel een kwartier duren voordat het afzakt dan. Maar dan gaat het ook wel weg. Dus in die zin kan ik me ook nog indenken dat je aan je darmen denkt, want ik weet hoeveel pijn het kan doen. Maar bij mij gaat dat dus wel redelijk snel weg, terwijl weeën korter duren maar wel uren lang terug blijven komen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn schoonzus heeft tot 3 (!!!) x toe mogen ervaren zwanger te zijn zonder het te weten. Bij de 1ste kwamen ze er met ongeveer 8 maanden achter, de 2de keer toen de vliezen braken ( ze had al wel de hele dag rugpijn en gewoon gewerkt, dacht dat E misschien niet goed gelegen had de nacht ervoor) en de 3de x is op maandag de zwangerschap vastgesteld en op donderdag is mijn nichtje geboren. Ze was al diverse keren met wat klachten naar de huisarts geweest. Maar volgens hem was ze niet zwanger want ze had een spiraaltje, door het spiraaltje zwanger geraakt of deze verloren en niet opgemerkt.
Alle 3 de keren was er weinig te zien. Ook was ze altijd onregelmatig ongesteld en al wat fors/gezet.
Alle 3 de keren was er weinig te zien. Ook was ze altijd onregelmatig ongesteld en al wat fors/gezet.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Bijzonder.
Theeleut- Prater
Teigertje, wow dat vind ik wel heel bizar, heeft ze dan niet zelf ook heel erg haar kop in het zand gestoken?
Dat het een keer zo gaat, vind ik al moeilijk voor te stellen maar kan ik nog inkomen. Een tweede keer kan ik me eigenlijk niet voorstellen en een derde snap ik eerlijk gezegd niet.
Als het je al 2 keer is overkomen dan let je een derde keer toch extra op als je klachten hebt. Heeft ze geen testen gedaan? En anders eis je toch een bloedtest of een echo, alleen om het uit te sluiten.
Dat het een keer zo gaat, vind ik al moeilijk voor te stellen maar kan ik nog inkomen. Een tweede keer kan ik me eigenlijk niet voorstellen en een derde snap ik eerlijk gezegd niet.
Als het je al 2 keer is overkomen dan let je een derde keer toch extra op als je klachten hebt. Heeft ze geen testen gedaan? En anders eis je toch een bloedtest of een echo, alleen om het uit te sluiten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
@ teigetje, dat lijkt me zo zonde.... niet bewust je zwangerschap mee mogen maken, en dan ineens hops ouders... en natuurlijk mega schokkend...
Ik kijk het overigens ook, soms heb ik het idee dat ze aan struisvogel politiek doen.. maar goed de meeste komen wel geloofwaardig over.
liefs
Ik kijk het overigens ook, soms heb ik het idee dat ze aan struisvogel politiek doen.. maar goed de meeste komen wel geloofwaardig over.
liefs
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: