Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel

+2
knets
missmarm
6 plaatsers

Ga naar beneden

welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel Empty welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel

Bericht  missmarm zo 6 feb 2011 - 23:44

Is er een autostoel die je stevig op de middenstoel kan vastzetten met een 2puntsgordel?

Is op zondag nodig als we straks 3 kindjes hebben.

Welke groep maakt niet uit we hebben ze straks allemaal Laughing

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel Empty Re: welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel

Bericht  knets ma 7 feb 2011 - 0:30

Geen idee.. Misschien toch veiliger om zelf in die 2punt gordel te zitten en je oudste kind voorin op de bijrijdersstoel?
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel Empty Re: welke autostoel kan je vastzetten met een 2 puntsgordel

Bericht  Mamsie ma 7 feb 2011 - 0:36

knets schreef:Geen idee.. Misschien toch veiliger om zelf in die 2punt gordel te zitten en je oudste kind voorin op de bijrijdersstoel?

Idd dat doen wij ook.

Al hebben wij wel 3 gewone gordels achterin.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  missmarm ma 7 feb 2011 - 0:53

Klopt alleen lees je op internet wel dat er oplossingen zijn maar geen merk oid vandaar mijn vraag. Als het niet veilig is dan is het heel simpel ik tussenin.

Ik vind het namelijk zonde om nu een andere te kopen terwijl als we nog 2 jaar doorsparen we een veel nieuwe type kunnen kopen. Het gaat om 1 dag per week op zondag of met verjaardagen van ouders/schoonouders dat we met 5 man weggaan de rest van de week ben ik vaak alleen met de kindjes of haalt ML ze op. Dan zit de oudste voorin en is airbag uit.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tania ma 7 feb 2011 - 1:42

http://www.kinderstoeltje.nl/romer-eclipse-olivia-2011.html

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  missmarm ma 7 feb 2011 - 2:33

tania--> bedankt heb jij hem ook of niet?

Het zou wel de ideale oplossing zijn de basis is smaller en daardoor kan je de gordel van degene ernaast wel "normaal" vastmaken.

Even informeren en uitproberen denk ik.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tania ma 7 feb 2011 - 2:35

missmarm schreef:tania--> bedankt heb jij hem ook of niet?

Het zou wel de ideale oplossing zijn de basis is smaller en daardoor kan je de gordel van degene ernaast wel "normaal" vastmaken.

Even informeren en uitproberen denk ik.

Nee ik heb hem niet, ik had even voor je gegoogled (is dat een woord:?smile.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:39

Hier zitten we straks met hetzelfde.
Ik denk dat hier de oudste voor gaat. En als we in het weekend met zijn allen weggaan dat ik er achterin tussen ga.

Wij vroegen ons alleen af of het mag een kind voor in zijn stoeltje?
Maar mamsie en knets jullie hebben doen dat dus ook?

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 7 feb 2011 - 2:50

@ Woezel: Zolang je kind in een stoel zit en de airbag uitstaat, mag je hem voorin vervoeren.

@ Missmarm: Ik zou idd de oplossing van Mamsie en Knets toepassen of die stoel uit de link van Tania gebruiken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  missmarm ma 7 feb 2011 - 2:52

rataplan ik denk dat we eens bij die autostoel gaan kijken/ uitproberen onze huidige romer is aan de brede kant en wiebelt iets bij de 2 puntsgordel dus voelen we ons niet prettig bij.

Anders ga ik gewoon tussenin en Nick met airbag uit voorin. Alleen zit ik dan vrij shit met 2 brede stoeltjes naast me en die dikke bips op een smal tussenstuk Embarassed

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  knets ma 7 feb 2011 - 4:11

woezel schreef:Hier zitten we straks met hetzelfde.
Ik denk dat hier de oudste voor gaat. En als we in het weekend met zijn allen weggaan dat ik er achterin tussen ga.

Wij vroegen ons alleen af of het mag een kind voor in zijn stoeltje?
Maar mamsie en knets jullie hebben doen dat dus ook?

Toen mijn vriendin haar kindje nog in maxi cosi zat en zij met mij meereed dan ging zij achterin en Jason kwam op zijn verhoger naast mij zitten..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Thunder ma 7 feb 2011 - 6:21

missmarm schreef:rataplan ik denk dat we eens bij die autostoel gaan kijken/ uitproberen onze huidige romer is aan de brede kant en wiebelt iets bij de 2 puntsgordel dus voelen we ons niet prettig bij. Nee, als het wiebelt zou ik dat ook niet fijn vinden!

Anders ga ik gewoon tussenin en Nick met airbag uit voorin. Alleen zit ik dan vrij shit met 2 brede stoeltjes naast me en die dikke bips op een smal tussenstuk Embarassed Haha, ik denk idd dat je dan vrij shit zult zitten en zolang dat niet te lang is is het wel te doen denk ik. Maar ik zou ook zeker even die autostoel gaan bekijken hoor.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  missmarm ma 7 feb 2011 - 6:54

we deden het nu wel eens als we met 3 volwassenen weggingen maar het zit eigenlijk ***

Maar veiligheid gaat voor alles even kijken of het wat is en anders maar 2 jaar pieren 1 keer per week de rest zit ik toch alleen met de 3 kindjes.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:58

Volgens mij kan het met de Kiddy Infinity Pro.

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 7 feb 2011 - 7:10

http://www.kinderstoeltje.be/vl/autostoeltjes/romer-autostoeltjes/romer-eclipse-2010-jet-art-113350.htm
autostoeltje voor 2 puntsgordel

is het niet mogelijk een easybase (niet de easyfix) van maxicosi in het midden te bevestigen met de 2 puntsgordel? Misschien kan je dat na gaan bij de winkel
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  missmarm ma 7 feb 2011 - 20:42

Bedankt voor de reacties!

Isofix/easyfix kan alleen in vw golf station op de voorstoel of de 2 buitenste stoelen niet in het midden. Helaas.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 21:13

Kan je niet een 3 punts gordel bevestigen in het midden?

Gast
Gast

Bericht  missmarm ma 7 feb 2011 - 22:14

Snoepy87 schreef:Kan je niet een 3 punts gordel bevestigen in het midden?

Het kan maar het is duur en de meningen zijn erover verdeeld of het veilig is en of het goedgekeurd is.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 23:11

Ow okay..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: