Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stuk ongeduld

+2
Elliot
Penny Blossom
6 plaatsers

Ga naar beneden

Stuk ongeduld Empty Stuk ongeduld

Bericht  Penny Blossom di 20 nov 2012 - 1:45

Vorige week woensdag heb ik een nieuwe bril gekocht bij Pearl. De beste man zei toen dat het drie weken kon duren. Mijn eerste reactie was: "zolang!?". Maar goed, ik had mij er ondertussen al bij neergelegd.
Nu is mijn moeder afgelopen zaterdag een bril gaan kopen, ook bij Pearl (maar dan in een andere stad), en bij haar duurt het 7 tot 10 dagen. En nu ben ik dus ongeduldig. Stiekem heb ik de hoop dat mijn bril ook eerder klaar is.

Hmm.. iemand ervaring hiermee? En.. zijn jullie ook ergens ongeduldig over?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk ongeduld Empty Re: Stuk ongeduld

Bericht  Elliot di 20 nov 2012 - 2:14

Dat heb ik ook altijd! Heel herkenbaar dus, haha.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 2:27

Ik kan niet wachten tot de geslachtsbepaling op 22 december.

Gast
Gast

Bericht  M@niek di 20 nov 2012 - 2:38

ja ik ben ook ongeduldig. Heb een ipad besteld bij bcc en die hebben zo´n ophalen na 1uur service maar in mn mail staat het binnen 3 werkdagen pas geleverd wordt..dus haha wanneer is ie er nou?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly-one di 20 nov 2012 - 3:55

Heel herkenbaar.

Vorige week zaterdag een ipad mini besteld en die is nog steeds niet binnen. Gisteren weer ( al de 2de keer) wezen vragen of ze al meer weten. Ik baal hier behoorlijk van eigenlijk. Wil gewoon dat ding hebben en spelen en normaal een boek in bed kunnen lezen. Wordt nu een beetje moe van het zware boek wat ik aan het lezen ben.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Krullebol di 20 nov 2012 - 4:11

Oo leuk he nieuwe bril! Maar idd, duurt altijd erg lang. Ik geloof ook wel dat dit afhangt van montuur en dikte van glazen en andere bijzonderheden hoelanghet duurt.
Vrijdag krijg ik mijn foto's van Amerika en dan kan ik gaan inplakken Very Happy Alleen het is vandaag pas dinsdag..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  M@niek di 20 nov 2012 - 4:55

silly-one schreef:Heel herkenbaar.

Vorige week zaterdag een ipad mini besteld en die is nog steeds niet binnen. Gisteren weer ( al de 2de keer) wezen vragen of ze al meer weten. Ik baal hier behoorlijk van eigenlijk. Wil gewoon dat ding hebben en spelen en normaal een boek in bed kunnen lezen. Wordt nu een beetje moe van het zware boek wat ik aan het lezen ben.

Jij hebt um bij de mediamarkt besteld toch? Die van mij moet binnen 3 dagen binnen zijn, waren op het moment volop in voorraad bij de bcc (heb nog ff gebeld)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly-one di 20 nov 2012 - 7:25

M@niek schreef:
silly-one schreef:Heel herkenbaar.

Jij hebt um bij de mediamarkt besteld toch? Die van mij moet binnen 3 dagen binnen zijn, waren op het moment volop in voorraad bij de bcc (heb nog ff gebeld)

Nee bij Xando. De Apple store van het oosten. Dus daarom vind ik het raar dat hij er nog niet is. De 32 MG was al wel binnen gekomen deze week, maar de 16 in het zwart nog niet Sad
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  girli di 20 nov 2012 - 7:44

Ik wil mijn cijfer voor een verslag! De docent heeft gemaild dat we afgelopen maandag de uitslag zouden krijgen, maar tot nu toe weten we nog niets. Het was een verslag wat me met zn tweeën hebben gemaakt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud