Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onrust in mij

+2
Polly
Live Laugh Love
6 plaatsers

Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Onrust in mij

Bericht  Live Laugh Love zo 6 feb 2011 - 22:20

Ik word er gek van.. ik voel me al weken zo onrustig. Afgelopen week had ik een weekje vakantie, om dingen op een rijtje te zetten, maar nu is de vakantie over en ik voel het nog steeds.
Ik heb het idee dat ik zoveel keuzes moet maken. Er is zoveel wat ik wil, maar het kan allemaal niet tegelijk. Om het een te bereiken, moet ik iets anders opgeven. Pffff.....
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:20

Heb je weleens gemediteerd, ontspanningsoefeningen/yoga gedaan? Wil wel eens helpen smile

Edit: voel je je mentaal onrustig, of lichamelijk onrustig of allebei?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Live Laugh Love zo 6 feb 2011 - 22:24

Darcy schreef:Heb je weleens gemediteerd, ontspanningsoefeningen/yoga gedaan? Wil wel eens helpen smile

Edit: voel je je mentaal onrustig, of lichamelijk onrustig of allebei?

Nee nooit geprobeerd, misschien zou het helpen..

en voel me mentaal onrustig. Ik blijf de hele tijd verschillende keuzes in mijn hoofd afspelen. En misschien hoef ik nu wel geen keuze te maken en moet ik gewoon rustig zien wat de tijd brengt. Maar o zo moeilijk
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Polly zo 6 feb 2011 - 22:29

Ik heb geen tips, maar ik wilde alleen even zeggen dat ik het gevoel herken!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  loura zo 6 feb 2011 - 22:36

Vervelend als je je zo voelt zeg! Ik heb het ook wel eens (iedereen vast wel eens) Bij mij helpt een paar dagen vrij vaak wel of ik pak een dagje kuuroord. Maar als je mentaal onrustig voelt dan moet je het echt in jezelf zoeken. Misschien zou mediteren helpen inderdaad. Ik heb dat zelf nooit geprobeerd!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Live Laugh Love zo 6 feb 2011 - 22:37

loura schreef:Vervelend als je je zo voelt zeg! Ik heb het ook wel eens (iedereen vast wel eens) Bij mij helpt een paar dagen vrij vaak wel of ik pak een dagje kuuroord. Maar als je mentaal onrustig voelt dan moet je het echt in jezelf zoeken. Misschien zou mediteren helpen inderdaad. Ik heb dat zelf nooit geprobeerd!

Ik heb net een weekje vakantie gehad.. en lekker naar de sauna geweest. Dan kom ik heerlijk tot rust.. maar nu de vakantie om is.. begin ik weer te malen..
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Blond zo 6 feb 2011 - 22:52

Ik heb ook veel onrust in mijn hoofd, zeker als ik het gevoel heb dat ik nog zoveel moet doen. Wat bij mij helpt is een lijstje maken: wat moet ik doen, is er een deadline (en zo ja, wanneer), en wat heeft nu mijn prioriteit. Ik ga dan aan de slag met mijn dingen, en vaak helpt dit enorm.
En daarnaast ontspanning zoeken door leuke dingen in mijn vrije tijd te doen, zoals uitgaan, bioscoopje pakken, lezen, gewoon niets doen, televisie kijken, een taart bakken, etc.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Roze Roos zo 6 feb 2011 - 22:59

Ik herken de mentale onrust ook wel, helemaal als het zo hard waait. Heeft het ook te maken met je topic over misselijk na het ontpillen? Ik kan mij voorstellen dat als je last hebt van stress dat je daar onrustig van wordt.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Live Laugh Love zo 6 feb 2011 - 23:12

Roze Roos schreef:Ik herken de mentale onrust ook wel, helemaal als het zo hard waait. Heeft het ook te maken met je topic over misselijk na het ontpillen? Ik kan mij voorstellen dat als je last hebt van stress dat je daar onrustig van wordt.

Heee! Nee ben inmiddels ongesteld.. en ben er eigenlijk blij mee dat het nu toch op gang is gekomen Very Happy Maar het heeft er wel mee te maken.. keuzes werk, studie, kindje..
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:20

Alles op papier zetten helpt niet? Of even iemand waarmee je kan praten/schrijven zodat je het even van verschillende hoeken kan bekijken? Lucht bij mij altijd enorm op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Live Laugh Love zo 6 feb 2011 - 23:29

Liva schreef:Alles op papier zetten helpt niet? Of even iemand waarmee je kan praten/schrijven zodat je het even van verschillende hoeken kan bekijken? Lucht bij mij altijd enorm op.

Allemaal al gedaan.. Ook samen met mijn vriend. En we maken iedere keer een keuze, maar toch blijft het knagen en sta ik blijkbaar niet genoeg achter die keuze. Maar de andere keuze... die is ook ingrijpend. Het is gevoel tegen verstand.. Ons verstand maakt de keuzes, maar het gevoel is het niet eens. En hoe ik dat gevoel nou eens uit kan zetten.. Mad
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Pannetoet ma 7 feb 2011 - 0:31

Live Laugh Love schreef:Ik blijf de hele tijd verschillende keuzes in mijn hoofd afspelen. En misschien hoef ik nu wel geen keuze te maken en moet ik gewoon rustig zien wat de tijd brengt. Maar o zo moeilijk

Helaas heel herkenbaar..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:43

Is er niet een manier om het gevoel uit te laten komen? Als je doelt op een kindje tijdens je studie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Live Laugh Love ma 7 feb 2011 - 5:10

Liva schreef:Is er niet een manier om het gevoel uit te laten komen? Als je doelt op een kindje tijdens je studie Wink

Jaaa daar doel ik op. Als ik me niet vergis is dat ook wat jij wilt toch? Het kan, maar het is dan niet alleen de studie, het is ook een huis. En tijdens mijn studie moet ik stage gaan lopen en ben ik fulltime van huis. Dat wil ik niet voor een ukkie.. Hoe ga jij dat doen?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:24

Ik heb al een kindje van 2 rondlopen, gekregen tijdens mijn vorige studie. Als je erover wilt praten, mag je me pmen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust in mij Empty Re: Onrust in mij

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum