Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onrust..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onrust.. Empty Onrust..

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 1:16

Oke ik word knettergek van mezelf.. Ik ben zo onrustig...

Ik slaap in de nacht amper en overdag lukt t ook al niet meer...
Ik ben continu aan het opruimen, schoonmaken en ordenen... Overal zie of zoek ik wel wat om te regelen.. Het lukt me niet meer om stil te zitten!

Heb er ook flinke hoofdpijn van..
Herkenbaar?

(ik twijfel er over om mijn vk te bellen om te vragen voor iets voor de nacht.. )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 1:24

Herkenbaar. Vooral dat s'nachts niet slapen. Ik heb van de gynaecoloog slaaptabletjes gekregen maar die werken helemaal niet. Soms sta ik om 4 uur s nachts nog af te wassen. Je kan het altijd vragen. Lijkt me wel beter als je nog goede nachtrust kunt hebben zo vlak voor de bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  Tania vr 23 maa 2012 - 1:39

Ja herkenbaar, voor m'n bevalling was ik ook heel onrustig. Ik had in m'n hoofd vanalles wat nog moest gebeuren en als dat allemaal klaar was verzon ik wel weer een nieuw lijstje. Achteraf gezien vraag ik me af waar ik me druk om maakte.
Gelukkig is die onrust helemaal verdwenen nadat M. geboren is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 1:42

Hormonen zullen we maar zeggen.. Hoop alleen niet dat dit nog vier weken gaat duren.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  Tania vr 23 maa 2012 - 1:44

Laurientje85 schreef:Hormonen zullen we maar zeggen.. Hoop alleen niet dat dit nog vier weken gaat duren.. Rolling Eyes

Ik hoop het ook niet voor je. Maar wie weet ga je wel al snel bevallen smile. Als je er echt veel last van hebt zou ik het wel even met je verloskundige overleggen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  piene1983 vr 23 maa 2012 - 1:55

Geen ervaring maar wellicht een tip. Schrijf alles wat in je hoofd komt op, schrijf het op een papiertje of noteer het in een boekje. Maak lijstjes, noteer (loze) kreten, maak planningen, schrijf briefjes aan jezelf of aan anderen ( die anderen niet perse hoeven te lezen). Dan is het uit je hoofd... Leg ook een pen en papier klaar op je nachtkastje zodat je kunt schrijven als het moet. Het is een tip, misschien werkt het niet maar wie weet.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  MAS vr 23 maa 2012 - 2:01

piene1983 schreef:Geen ervaring maar wellicht een tip. Schrijf alles wat in je hoofd komt op, schrijf het op een papiertje of noteer het in een boekje. Maak lijstjes, noteer (loze) kreten, maak planningen, schrijf briefjes aan jezelf of aan anderen ( die anderen niet perse hoeven te lezen). Dan is het uit je hoofd... Leg ook een pen en papier klaar op je nachtkastje zodat je kunt schrijven als het moet. Het is een tip, misschien werkt het niet maar wie weet.

En dan misschien ook nog prioriteiten noteren. Sommige dingen zijn misschien totaal niet belangrijk. Dat je ze misschien groter maakt in je hoofd dan dat ze zijn.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrust.. Empty Re: Onrust..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum