Wat verzamel jij?
+33
Jeanette
M-G
Muppetje
Effie_O
klavertje
BJA
Mida4you
Sterre
Mari
Lins
Travelgurly
Rev3rie
Lynn_
Joontjuh
Maaike
ekiaam87
Toet
Oasis
kletskousje
loura
Jules
Pannetoet
Moezie
Butterfly78
Polly
Cheesegirl
Roze Roos
Blond
_DoI
VeryCherry
Prosecco
Lejow
Lotus
37 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat verzamel jij?
Bij mij staan de beeldjes in kast; te verstoffen ja. Ik vind ze gewoon ontzettend leuk en toen men dat door kreeg, was er geen weg meer terug... ik heb namelijk 't eerst beeldje zélf gekocht en de rest aaaallemaal gekregen...
Stoffig! Zoals je ziet... maar afstoffen is echt een pleuris werk dus ik doe 't niet tot ik 't zat ben en dan mieter ik al die biggetjes er 's uit, dompel ze in een badje en dan gooi ik er een paar weg die net zo snel weer worden aangevuld...
Stoffig! Zoals je ziet... maar afstoffen is echt een pleuris werk dus ik doe 't niet tot ik 't zat ben en dan mieter ik al die biggetjes er 's uit, dompel ze in een badje en dan gooi ik er een paar weg die net zo snel weer worden aangevuld...
Gast- Gast
_Chance schreef:Mijn parfumminiaturen staan in een grote vitrinekast, en mijn zonnebrillen hebben sinds zaterdag plek gevonden op een zonnebrillenrek (een oude uit een winkel).Princess schreef:Voor degenen met een grote verzameling:
Wat doe je met die spullen?
Knijpbeestjes ophangen in de gordijnen?
Stof laten vergaren in een kast?
Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken!
Oh nu je het zegt! Ik spaar (onbewust) zonnebrillen. Ik krijg ook regelmatig van mijn werk, soms geef ik het aan mijn vriendin omdat ik weet dat zij het mooi vind en er ook iets mee doet. Ik heb er nu stuk of 15.
En schoenen, dan zou je ook zeggen dat ik het spaar.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Kleding die gewassen moet worden. Ik heb al een hele berg in de hoek van de slaapkamer!
Gast- Gast
Oh man, Trisha. Daar word ik echt kriegelig van, al die beeldjes en rommeltjes haha.
Gast- Gast
Oh trouwens, ik spaar ook Pip Studio servies, Blond servies, en Oilily servies. Oftewel...servies
Gast- Gast
De knijpbeestjes hebben jaren op mijn kamer gehangen. Ik had 4 strengen met daaraan de knijpbeestjes. Op dit moment liggen ze in een doos op zolder.
Mijn badeendjes staan gedeeltelijk in mijn kamer. Als we straks ons eigen huisje hebben, dan komen ze zeker op de kamer te staan die studeer/logeerkamer gaat worden. Maar deze verzameling is uit de kluiten gewassen, maar o zo leuk.
De supermarkt weggevertjes worden gedeeltelijk door mij gebruikt op school. Ik werk als onderwijsassistent en heb een eigen tafel en kast. Hierop stal ik dit soort dingen uit als aankleding. Het maakt mijn tafel gezelliger en de kinderen vinden het leuk. Hierbij moet je denken aan de Toy Story en Sneeuwwitje poppetjes van de Albert Heijn bijvoorbeeld.
Buttons, speldjes/pins en stickers is een oude hobby van ons pap. Dit zit allemaal netjes in mappen geschoven. Staat op een boekenplank en is leuk om af en toe eens door te bladeren.
Verder kwam ik nog achter een andere hobby. Dit zijn alle Disneyfilms. Ons pap en ik zijn daar helemaal weg van. Toendertijd waren we met de videobanden bij. Ik denk dat we op dit moment dat zo ongeveer weer bij zijn met de DVD's.
Ik denk dat je ook niet wil weten wat er aan hobbymateriaal hier binnen staat. Ons mam maakt veel kaarten, hiervoor heb je veel spullen nodig. Ik denk dat je akelig word als ik dat ook nog eens allemaal op zou gaan noemen.
We wonen overigens met 3 personen in een 2-onder-1-kap huis en hebben een grote zolder die momenteel erg vol staat. Als ik dalijk uit huis ben, wat hopelijk snel zal zijn, dan scheelt het een hoop. Dan komt er een kamer vrij en is de zolder weer eens goed opgeruimd en georganiseerd.
Mijn badeendjes staan gedeeltelijk in mijn kamer. Als we straks ons eigen huisje hebben, dan komen ze zeker op de kamer te staan die studeer/logeerkamer gaat worden. Maar deze verzameling is uit de kluiten gewassen, maar o zo leuk.
De supermarkt weggevertjes worden gedeeltelijk door mij gebruikt op school. Ik werk als onderwijsassistent en heb een eigen tafel en kast. Hierop stal ik dit soort dingen uit als aankleding. Het maakt mijn tafel gezelliger en de kinderen vinden het leuk. Hierbij moet je denken aan de Toy Story en Sneeuwwitje poppetjes van de Albert Heijn bijvoorbeeld.
Buttons, speldjes/pins en stickers is een oude hobby van ons pap. Dit zit allemaal netjes in mappen geschoven. Staat op een boekenplank en is leuk om af en toe eens door te bladeren.
Verder kwam ik nog achter een andere hobby. Dit zijn alle Disneyfilms. Ons pap en ik zijn daar helemaal weg van. Toendertijd waren we met de videobanden bij. Ik denk dat we op dit moment dat zo ongeveer weer bij zijn met de DVD's.
Ik denk dat je ook niet wil weten wat er aan hobbymateriaal hier binnen staat. Ons mam maakt veel kaarten, hiervoor heb je veel spullen nodig. Ik denk dat je akelig word als ik dat ook nog eens allemaal op zou gaan noemen.
We wonen overigens met 3 personen in een 2-onder-1-kap huis en hebben een grote zolder die momenteel erg vol staat. Als ik dalijk uit huis ben, wat hopelijk snel zal zijn, dan scheelt het een hoop. Dan komt er een kamer vrij en is de zolder weer eens goed opgeruimd en georganiseerd.
Ik spaar het servies van Blond Amsterdam. Staat in een kast en doe er niks mee.
Gast- Gast
Oh ja, het servies van Blond Amsterdam spaar ik ook. Staat in een speciaal kastje op mn kamer. De Coffee to go mok gebruik ik op mn stage en de juffenmok 's ochtends. De rest staat te verstoffen tot ik op mezelf ga.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ik spaarde uit elke land/stad waar ik was geweest in het buitenland een fout souvenir:
nu ik een wereldkaart heb waar ik met punaise al mijn bezochte landen opzet vind ik dat leuker.
nu ik een wereldkaart heb waar ik met punaise al mijn bezochte landen opzet vind ik dat leuker.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
IK verzamel oude en zeldzame Barbie's die nog in de doos zitten en het servies van Pip Studio, nu met een vriendin (die ook t servies spaart) afgesproken elke maand wat te kopen! En verder.. ook DE punten, maar die gaan niet zo hard bij mij.. Die Barbie's heb ik trouwens in een vitrinekast staan op zolder, kijk er regelmatig naar. Ik vind Barbie's gewoon mooi!
Lins- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-12-10
Oh, ik verzamel ook oud bloemetjes-servies en Little Diva servies.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Schoenen en jurken........
Mijn vriend heeft voor mij een schoenenkast gemaakt, zodat ik in mijn kast weer meer jurkjes kwijt kan
Mijn vriend heeft voor mij een schoenenkast gemaakt, zodat ik in mijn kast weer meer jurkjes kwijt kan
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Niks, geloof ik. Al koop ik wel snel een sjaal(tje) of armbandje als souvenir uit een stad of land, maar om dat nou een verzameling te noemen...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Parfumminiaturen, ik heb een vitrinekast vol. Zal vanavond eens een foto maken.
En merkzonnebrillen. Heb er nu 10.
Hoi Chance, ik ben heeeeel erg benieuwd naar je vitrinekast want ik ben ook gek van parfumminiaturen. Sowieso ben ik helemaal gek van parfum!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik verzamel momenteel niets meer, maar ik heb als tiener jaren alles van het (wedstrijd)schaatsen verzameld. Kranteartikelen, foto's uit tijdschriften en kranten, posters, noem maar op. Hele plakboeken heb ik nog op zolder liggen. Ik was er helemaal gek van. Ik heb ook heel vaak wedstrijden bezocht. Het vaakst in Thialf, maar ook wel in Inzell en in Hamar. Geweldige tijd gehad! Van de ene op de andere dag vond ik er plotseling helemaal niks meer aan, maar gelukkig heb ik de plakboeken niet weggegooid. Niet dat ik er nog in kijk, ze liggen op zolder, maar toch, het is leuk om zoiets te bewaren.
Gast- Gast
Mmm....ik verzamel eigenlijk niks!
Ja, ik spaar geld, zoveel als mogelijk.
Ja, ik spaar geld, zoveel als mogelijk.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
disneyfilms
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Dus... Ik heb echt iets heel raars ontdekt. Ik was niet de enige in de familie met een gekke verzameling . Sinds een jaar of twee ben ik foto's gaan maken van kapotte paraplu's. Dat begon met een prullenbak die zo vol zat dat ik het grappig vond. Toen ging ik er op letten en zag ik er steeds meer. Ik vond het idee erachter wel leuk. Iemand was waarschijnlijk erg teleurgesteld in die paraplu geweest...
Nu plaatste ik laatst wat nieuwe foto's op mijn FB en reageert mijn nicht, dochter van mijn onlangs overleden oom. Of ik wist dat hij een hele verzameling foto's van eenzame handschoenen had? Eh nee... Ze was er zelf ook nog maar net achter gekomen. Echt heel apart. Mijn tante heeft ze nu allemaal op Hyves gezet en ik heb gisteravond stiekem toch wel een traantje weg zitten pinken bij de collectie. Die foto's van hem hebben een beetje een gelijke gedachtengang als die van mij gehad. Echt heel gek om hier achter te komen...
Nu plaatste ik laatst wat nieuwe foto's op mijn FB en reageert mijn nicht, dochter van mijn onlangs overleden oom. Of ik wist dat hij een hele verzameling foto's van eenzame handschoenen had? Eh nee... Ze was er zelf ook nog maar net achter gekomen. Echt heel apart. Mijn tante heeft ze nu allemaal op Hyves gezet en ik heb gisteravond stiekem toch wel een traantje weg zitten pinken bij de collectie. Die foto's van hem hebben een beetje een gelijke gedachtengang als die van mij gehad. Echt heel gek om hier achter te komen...
Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 14 feb 2011 - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi, van die paraplu's en handschoenen!
Ik 'spaar' boeken, mijn vriend cd's. We kopen het niet bewust om het te sparen, maar we houden er wel erg van en kunnen er nooit iets van weg doen. Dus zo wordt het een aardig grote verzameling.
Oh ik en spaar Airmiles
Ik 'spaar' boeken, mijn vriend cd's. We kopen het niet bewust om het te sparen, maar we houden er wel erg van en kunnen er nooit iets van weg doen. Dus zo wordt het een aardig grote verzameling.
Oh ik en spaar Airmiles
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Jurkjes
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
kleding, schoenen en briefjes van € 500,- maar dat laatste schiet nog niet echt op...
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Alleen Airmiles.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik was vroeger een fervent verzamelaar en heb echt véél verschillende dingen gespaard. Denk aan sleutelhangers, suikerzakjes, proefmonsters, alles van zeehonden, Flügelflesjes etc. Vervolgens deed ik er natuurlijk geen zak mee
Tegenwoordig verzamel ik eigenlijk dvd's, heb een behoorlijke collectie staan hier. Boeken vind ik ook leuk om te kopen, maar daar heb ik er nog niet zoveel van. Verder ben ik begonnen met het sparen van van die lelijke kitscherige toeristische 'schudbollen' met sneeuw o.i.d. erin uit andere landen, maar ik heb er pas drie.
Tegenwoordig verzamel ik eigenlijk dvd's, heb een behoorlijke collectie staan hier. Boeken vind ik ook leuk om te kopen, maar daar heb ik er nog niet zoveel van. Verder ben ik begonnen met het sparen van van die lelijke kitscherige toeristische 'schudbollen' met sneeuw o.i.d. erin uit andere landen, maar ik heb er pas drie.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ken jij de kersendouchegel van de Body Shop? Die ruikt zo lekker! Aanradertje dus voor jou als je die nog niet hebt, al denk ik eerlijk gezegd dat jij die al wel kentCherrieLola schreef:Euhm, ik verzamel niks, maar ik wil alles met kersjes/luipaardprint/cupcakes hebben
Oh en ik heb laatst leuke oorbellen gekocht met luipaardprint, haha!
Maar goed, dat spaar ik allemaal niet.
Ik spaar eigenlijk niks geloof ik. Of nou ja: ik spaar chicklitboeken en ik spaar nagellak!!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: