Wat verzamel jij?
+33
Jeanette
M-G
Muppetje
Effie_O
klavertje
BJA
Mida4you
Sterre
Mari
Lins
Travelgurly
Rev3rie
Lynn_
Joontjuh
Maaike
ekiaam87
Toet
Oasis
kletskousje
loura
Jules
Pannetoet
Moezie
Butterfly78
Polly
Cheesegirl
Roze Roos
Blond
_DoI
VeryCherry
Prosecco
Lejow
Lotus
37 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat verzamel jij?
De titel zegt het al: wat verzamel jij? En waarom?
Ik verzamel schapenknuffels, omdat ik die lief vind. Vind alleen dat ik er eigenlijk wel genoeg heb. Verder verzamel ik de boeken van Toon Tellegen, omdat ik hem een geweldige schrijver vind.
Ik verzamel schapenknuffels, omdat ik die lief vind. Vind alleen dat ik er eigenlijk wel genoeg heb. Verder verzamel ik de boeken van Toon Tellegen, omdat ik hem een geweldige schrijver vind.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wat verzamel jij?
Geld, whhehehehe
Ik spaar dingetjes van Disney en dan over het algemeen van Stitch. Waarom ik dat spaar.. Omdat ik het gewoon een leuk figuurtje vind
Ik spaar dingetjes van Disney en dan over het algemeen van Stitch. Waarom ik dat spaar.. Omdat ik het gewoon een leuk figuurtje vind
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik spaar Douwe Egbertspunten. Verder niet echt iets meer. Vroeger koeienspullen
Gast- Gast
Wil je dan ook wat kopen met die punten? Want je hebt er vrij weinig aan.. bij de kringloop stond zaterdag allemaal DE servie voor 50 cent.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wil je dan ook wat kopen met die punten? Want je hebt er vrij weinig aan.. bij de kringloop stond zaterdag allemaal DE servie voor 50 cent.
Pipservies/theekan/mokken etc. En ja wil dus wel wat gaan kopen er mee
Gast- Gast
maar je hebt zoveel punten nodig voor een heel klein beetje korting..Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Wil je dan ook wat kopen met die punten? Want je hebt er vrij weinig aan.. bij de kringloop stond zaterdag allemaal DE servie voor 50 cent.
Gast- Gast
Smikkell schreef:maar je hebt zoveel punten nodig voor een heel klein beetje korting..Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Wil je dan ook wat kopen met die punten? Want je hebt er vrij weinig aan.. bij de kringloop stond zaterdag allemaal DE servie voor 50 cent.
Nou best wel wat korting en een aantal mensen sparen mee met mij Maar al zou het nog even duren, ik vind het sparen gewoon leuk Maar de theepot is iets wat ik erg graag wil nog
Gast- Gast
Smikkell schreef:maar je hebt zoveel punten nodig voor een heel klein beetje korting..Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Wil je dan ook wat kopen met die punten? Want je hebt er vrij weinig aan.. bij de kringloop stond zaterdag allemaal DE servie voor 50 cent.
Elk klein beetje is korting toch? En als je het servies toch al wilde hebben is het mooi meegenomen.
Ik spaar ook DE punten en dat gaat verrekte langzaam, en levert je inderdaad nauwelijks korting op. Maar ja, ik wil straks nog wat dingetjes om mijn Oilily servies "compleet" te maken en dan scheelt elke 50 cent toch weer.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
DE punten, want dat gaat gigantisch snel op m`n werk.
Daarnaast verzamel ik niets bijzonders, geloof ik..
Daarnaast verzamel ik niets bijzonders, geloof ik..
Gast- Gast
Euhm, ik verzamel niks, maar ik wil alles met kersjes/luipaardprint/cupcakes hebben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Uhh ja ik heb hier ook een stapel DE-punten, toen ik ben verhuisd een hele berg gekregen. Volgens mij hangt het tegen de 20.000 aan, destijds genoeg om een koffiezetter te kopen! Als ik ooit een eigen huisje heb is het en leuk begin om wat dingen te kopen!
Verder spaar ik niet echt dingen, wel koop ik regelmatig een boek (en de verzameling blijft groter worden) of en (leg)puzzel. Uiteindelijk heb ik wel veeeel kastvulling!
Verder spaar ik niet echt dingen, wel koop ik regelmatig een boek (en de verzameling blijft groter worden) of en (leg)puzzel. Uiteindelijk heb ik wel veeeel kastvulling!
Gast- Gast
Ik verzamel niks.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Parfumminiaturen, ik heb een vitrinekast vol. Zal vanavond eens een foto maken.
En merkzonnebrillen. Heb er nu 10.
En merkzonnebrillen. Heb er nu 10.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik spaar roze en blauwe huisjes
Hele album
En ik 'spaar' staten van Amerika, heb er nu 9 (ben in 9 geweest).
Ik vind m'n boekenkast ook wel een hele verzameling.
Oh en Starbucks mokken natuurlijk:
(heb er nog meer dan dit, die zaten toen nog in dozen. En binnenkort weer eentje er bij natuurlijk)
Hele album
En ik 'spaar' staten van Amerika, heb er nu 9 (ben in 9 geweest).
Ik vind m'n boekenkast ook wel een hele verzameling.
Oh en Starbucks mokken natuurlijk:
(heb er nog meer dan dit, die zaten toen nog in dozen. En binnenkort weer eentje er bij natuurlijk)
Gast- Gast
Oh ja, ik verzamel wel wat. Afwas op het aanrecht
CherrieLola schreef:Oh ja, ik verzamel wel wat. Afwas op het aanrecht
Ach kijk, die verzameling heb ik ook en ik heb een uitbereiding gedaan in mijn keukenkastje!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik verzamel al heel lang spaarpotten. Ik heb er ontzettend veel en er zitten ook hele rare tussen..
Op dit moment heb ik ze alleen niet staan omdat ik er geen ruimte voor heb. Als ik een eigen huis heb wil ik ze wel weer neer zetten.
Ohja en ik spaar borrelglaasjes van de landen waar ik geweest ben.
Op dit moment heb ik ze alleen niet staan omdat ik er geen ruimte voor heb. Als ik een eigen huis heb wil ik ze wel weer neer zetten.
Ohja en ik spaar borrelglaasjes van de landen waar ik geweest ben.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Roze Roos schreef:CherrieLola schreef:Oh ja, ik verzamel wel wat. Afwas op het aanrecht
Ach kijk, die verzameling heb ik ook en ik heb een uitbereiding gedaan in mijn keukenkastje!
Whahahaha, dan ben ik niet de enige. Al moet ik wel toegeven dat er nu alleen vaat staat van gisteravond, maar ik heb zooo'n hekel aan afwassen...
Zusje van Bert schreef:Ik spaar alleen foto's van kapotte paraplu's.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: