Wat verzamel jij?
+33
Jeanette
M-G
Muppetje
Effie_O
klavertje
BJA
Mida4you
Sterre
Mari
Lins
Travelgurly
Rev3rie
Lynn_
Joontjuh
Maaike
ekiaam87
Toet
Oasis
kletskousje
loura
Jules
Pannetoet
Moezie
Butterfly78
Polly
Cheesegirl
Roze Roos
Blond
_DoI
VeryCherry
Prosecco
Lejow
Lotus
37 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat verzamel jij?
Ik verzamel postzegels van Nederland (op de recente na heb ik bijna alles) en Duitsland en Donald Duck's.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Pff helemaal niks..
Terwijl ik vroeger alles spaarde wat je kon sparen
Terwijl ik vroeger alles spaarde wat je kon sparen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb een keer 10.000 DE punten gehad van mijn surrogaatoma'tje Nou hoefde ik maar 2 mokjes die ik geweldig vond en heb de rest weer weggeven maar je kon er wel heel wat van halen hoor! En al 't leuke spul staat vást niet voor 50ct in de kringloop :p
Ontopic: Ik spaar biggenbeeldjes, boeken over de Tweede Wereldoorlog/de Holocaust/Verzet, de boeken van 'Het jaar.. ' (die blauwe boeken, 'Het jaar 2005' bijv) boeken over IJmuiden en het onstaan van IJmuiden en... Nee dat was 't wel
Ontopic: Ik spaar biggenbeeldjes, boeken over de Tweede Wereldoorlog/de Holocaust/Verzet, de boeken van 'Het jaar.. ' (die blauwe boeken, 'Het jaar 2005' bijv) boeken over IJmuiden en het onstaan van IJmuiden en... Nee dat was 't wel
Gast- Gast
Ik spaar boeken Maar niet zomaar allerlei boeken..gewoon leuke leesboeken! Zoals de boeken van Sophie Kinsella, Mariëtte Middelbeek, Rianne Verwoert etc En verder spaar niks..owja ik heb een hele tijd kapotte cd's gespaard en die plakte ik met de spiegelkant op de muur..op een gegeven moment had ik mijn hele muur vol en dat waren 2 vuilniszakken met cd's
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik spaar de kaarten die ik verzamel via Postcrossing en ik ben gek op boeken, maar daar heb je er sowieso nooit genoeg van.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Jules schreef:...en ik ben gek op boeken, maar daar heb je er sowieso nooit genoeg van.
Haha dat klopt helemaal!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Net als Lejow spaar ik geld, alleen het lukt niet echt. Mocht je iets over hebben waar je niks mee doet... PM gerust.
Verder spaar ik eigenlijk niks. Ben niet zo'n verzamelaar.
Verder spaar ik eigenlijk niks. Ben niet zo'n verzamelaar.
Gast- Gast
* Kinderboeken uit verschillende landen
* Disney films
* Disney films
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ik verzamelde vroeger porseleinen poppen en elfen beeldjes. Nu niet meer zo actief, maar ben er wel nog erg blij mee
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Trisha schreef:Ik heb een keer 10.000 DE punten gehad van mijn surrogaatoma'tje Nou hoefde ik maar 2 mokjes die ik geweldig vond en heb de rest weer weggeven maar je kon er wel heel wat van halen hoor! En al 't leuke spul staat vást niet voor 50ct in de kringloop :p
Die maakte mijn vader vroeger op zijn werk, hij nam degene die over waren altijd wel mee naar huis! Volgens mij zijn ze de laatste 2 jaar alleen niet verschenen Hoorde bij de Telegraaf geloof ik!
Jammer, want vond het hele leuke boeken!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Helemaal niks, ik zie het nut er niet van in.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
* Postzegels van Nederland (loop ernstig achter!!)
* Belle (Disney)
* Kinderboeken
* Belle (Disney)
* Kinderboeken
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik 'spaar' mokken uit landen/plaatsen waar ik ben geweest. Begonnen als een grapje, maar kan het nu niet meer laten
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
Donald Ducks, DE punten. Niet echt iets bijzonders. Ik spaar ook geld, maar ja wie niet?
Gast- Gast
Bij ons thuis wordt verzameld:
- badeendjes (door mij)
- buttons
- stickers
- pennen
- weggevertjes (dingen die je bij de supermarkt kunt sparen, zoals poppetjes van ToyStory enz.)
- knijpbeestjes (zie je nu niet veel meer)
- badeendjes (door mij)
- buttons
- stickers
- pennen
- weggevertjes (dingen die je bij de supermarkt kunt sparen, zoals poppetjes van ToyStory enz.)
- knijpbeestjes (zie je nu niet veel meer)
Voor degenen met een grote verzameling:
Wat doe je met die spullen?
Knijpbeestjes ophangen in de gordijnen?
Stof laten vergaren in een kast?
Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken!
Gast- Gast
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn verzameling spaarpotten is redelijk groot, maar die staan nu helaas in dozen. Als ik een huis heb wil ik een mooie vitrinekast om ze daar in te zetten. Verder doe je er natuurlijk niets mee, maar het staat gewoon leuk. Met mijn verzameling borrelglaasjes doe ik vrij weinig, ze staan allemaal op een plank en in de meeste zit wel wat, denk aan paperclips, prikbordprikkers etc.
Ik doe dus niet echt iets met mijn verzameling, voornamelijk voor de sier en opruimen van kleine frutsels..
Ik doe dus niet echt iets met mijn verzameling, voornamelijk voor de sier en opruimen van kleine frutsels..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Op dit moment spaar ik niks. Vroeger toen ik een jaar of 11 was spaarde ik vuurstenen. Overal waar ik kwam keek ik naar de grond of ik zo'n steen kon vinden. Haha! Geen idee hoe ik er toen bij kwam, zal wel door mijn broer komen.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn parfumminiaturen staan in een grote vitrinekast, en mijn zonnebrillen hebben sinds zaterdag plek gevonden op een zonnebrillenrek (een oude uit een winkel).Princess schreef:Voor degenen met een grote verzameling:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: