Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat dragen jullie met oud&nieuw?

+31
Flippin' Bitch
Slakje
Clapperdie
June
loura
Caribbeanlover
Inge
Kowalski
VeryCherry
Elliot
Blond
Esperanza
Flower_L
kwak
kippiee
Sarah1985
dr_oupy
Arwyn
Burn
love
Gympie
Bliss
Bacio
Cheesegirl
Atelier Madame
Pandora
Marin
rapa nui
Poubelle
claudiaveronique
Tania
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  loura ma 19 nov 2012 - 1:51

Kenya schreef:
loura schreef:Ik heb helemaal geen plannen nog. Als ik wel naar een feestje ga ofzo dan zou ik deze best willen aanschaffen:

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Schermafbeelding2012111j

Ik zag hem van de week in de etalage en in het echt vind ik hem veel mooier dan op het plaatje.

Die is leuk zeg! Hoe zou je hem combineren?

Ja he! Echt een goed oud en nieuw jasje. Ik zou hem zelf met een coated zwarte skinny dragen en een simpel beetje wijdvallend zwart shirtje. Het is best een heftig jasje dus de rest een beetje simpel. Met dit soort schoenen denk ik of mooie pumps

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Schermafbeelding2012111t
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  loura ma 19 nov 2012 - 3:30

Caribbeanlover schreef:Zo eetbare bikini van de Xenos Wink

Maak je dan wel even een foto? Kunnen we er allemaal van genieten Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  claudiaveronique ma 19 nov 2012 - 6:03

Zelda schreef:
claudiaveronique schreef:

Wat wil je er inclusief voor hebben?
12 euro incl. verzenden? Hij is nog helemaal nieuw, het kaartje zit er nog aan geloof ik.

Ik neem hem van je over, pm je mij je gegevens?!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  claudiaveronique ma 19 nov 2012 - 6:04

Kenya schreef:
loura schreef:Ik heb helemaal geen plannen nog. Als ik wel naar een feestje ga ofzo dan zou ik deze best willen aanschaffen:

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Schermafbeelding2012111j

Ik zag hem van de week in de etalage en in het echt vind ik hem veel mooier dan op het plaatje.

Die is leuk zeg! Hoe zou je hem combineren?

Die is gaaf, waar is hij van?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  June ma 19 nov 2012 - 6:09

Ik denk van Dept.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  loura ma 19 nov 2012 - 6:10

June schreef:Ik denk van Dept.

Bingo!! Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Clapperdie ma 19 nov 2012 - 7:22

Ik kwijl al de hele week om dit setje.. Ik hoop dat ik nog ergens wat geld in een oude schoen vind Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 394967



Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 05_STEPS_August_2012_072
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Slakje ma 19 nov 2012 - 8:29

Clapperdie: Ik ben zo zielig dat ik af en toe geld verstop in een broekzak of een tasje en dan vind ik dat terug op de moment dat ik geld nodig heb voor wat leuks! Het voelt als een soort cadeautje laughcry
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Flippin' Bitch ma 19 nov 2012 - 8:46

Ik loop meestal de halve nacht buiten, dus denk een spijkerbroek, dik vest, warme laarzen en een leren jas.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Clapperdie ma 19 nov 2012 - 8:47

nou dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeel veel verstopt hebben voor dit setje haha..

€270,-
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 9:44

Caribbeanlover schreef:Zo eetbare bikini van de Xenos Wink

Woei! Wilde plannen met je man CBL? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 9:45

Clapperdie schreef:nou dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeel veel verstopt hebben voor dit setje haha..

€270,-

Heb je het over echt alles op de foto? Want een spijkerbroek heb je vast al wel! Leuk feestelijk bloesje.

Ik weet nog niet wat ik aan ga doen, in ieder geval niks nieuws.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Caribbeanlover ma 19 nov 2012 - 10:55

Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:Zo eetbare bikini van de Xenos Wink

Woei! Wilde plannen met je man CBL? Laughing

Je hebt mij toch gezien, dat staat mij niet en ik pas er ook niet in.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Cheesegirl ma 19 nov 2012 - 11:17

Gympie schreef:Cheesegirl, heb je dat jurkje van Even&Odd al binnen? Ik vind 'm bij het model erg kort vallen. Hoe is dat in het echt?
Hier valt hij niet te kort hoor, even boven mijn knieen denk ik. Ik vind het precies mooi, ook omdat ik wat lang ben. Heb jij hem ook besteld?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Gympie di 20 nov 2012 - 21:04

Ik zit er aan te denken. Vind 'm erg leuk en heb nog een kortingscode.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Caramba di 20 nov 2012 - 23:06

Ik weet nog niet wat ik aan zal trekken. Wel iets wat fijn zit en natuurlijk netjes, op mijn verjaardag ga ik niet in een jutezak zitten Wink
Het weekend maar eens in Antwerpen voor iets leuks kijken. Wel iets aparts, denk ik.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Caribbeanlover di 20 nov 2012 - 23:13

Oke ff serieus nu Wink. Ik trek als het goed is gewoon lekker comfy een joggingsbroek en sweater aan aangezien ik dit jaar eens een keer thuis wil blijven. Gaan we toch weg, dan zie ik wel iig ga ik niks nieuws kopen wat ik vervolgens toch amper meer draag wat vaak zo is als je wat feestelijk koopt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  M@niek di 20 nov 2012 - 23:16

Werkkleding Sad
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Caramba di 20 nov 2012 - 23:21

Caribbeanlover schreef:Oke ff serieus nu Wink. Ik trek als het goed is gewoon lekker comfy een joggingsbroek en sweater aan aangezien ik dit jaar eens een keer thuis wil blijven. Gaan we toch weg, dan zie ik wel iig ga ik niks nieuws kopen wat ik vervolgens toch amper meer draag wat vaak zo is als je wat feestelijk koopt.

Klopt, ik koop echt niet iets feestelijks. Moet iets worden wat ik anders ook kan dragen. Iets met glimmetje zal het never worden, is ook niet mijn ding. Iets met print wordt het vast ook niet. Ach, zien het wel. Straks loop ik wel tegen iets aan wat glimt en een print heeft :P
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Caribbeanlover wo 21 nov 2012 - 21:51

Ik hou wel van bling bling en dat zilveren glitterjasje zou ik best dragen. Heb ik het verleden wel eens wat gekocht speciaal voor de feestdagen en dan droeg ik het daarna niet meer of zeer zelden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Travelgurly wo 21 nov 2012 - 22:06

Jaaa eindelijk na 3x online bestellingen van van alles......heb ik een jurk die ik leuk vind en waarin mijn dikke groeiende buik past! ben zo blij. dit is hem geworden:



[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0547_019R_1.jpg]&set=key[rotate],value[1.9]&set=key[width],value[2357]&set=key[height],value[2756]&set=key[x],value[1435]&set=key[y],value[426]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]



En dames......wat is not done anno 2012 : een zwarte panty of huidskleurige panty?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Travelgurly wo 21 nov 2012 - 22:08

oooh...plaatje lukt me nietWat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 878948377
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Cheesegirl do 22 nov 2012 - 0:22

Gympie schreef:Ik zit er aan te denken. Vind 'm erg leuk en heb nog een kortingscode.
Proberen zeker waard natuurlijk! Wink
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 11:33

Ik heb s'avonds en in het weekend ook overdag mij kotstrui en broek aan lees joggingsbroek met sweater of ruime fleecetrui/vest.

Mijn man noemt dat zo omdat ik bijna elke avond met het eten wel knoei op mijn kleding. Ik haal het dan wel weg, maar soms blijft er wat zitten qua kleur. Hij heeft het dus die naam gegeven en als we niet weg gaan wordt het dus het kotsoutfit misschien met glitters Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Star007 di 27 nov 2012 - 21:24

Caribbeanlover schreef:Ik heb s'avonds en in het weekend ook overdag mij kotstrui en broek aan lees joggingsbroek met sweater of ruime fleecetrui/vest.

Mijn man noemt dat zo omdat ik bijna elke avond met het eten wel knoei op mijn kleding. Ik haal het dan wel weg, maar soms blijft er wat zitten qua kleur. Hij heeft het dus die naam gegeven en als we niet weg gaan wordt het dus het kotsoutfit misschien met glitters Laughing

Hm lekker fris, als je eten knoeit gooi je het toch in de was?

OT: Ik heb bij de h&m een leuk jurkje van kant gezien in het kobaltblauw. Hier doe ik dan een zwarte korte blazer op en een zwarte panty en zwarte enkellaarsjes met hak onder. Helaas is het jurkje niet te koop op de site, dus straks maar even vlug kopen voordat hij uitverkocht is !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met oud&nieuw? - Pagina 3 Empty Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum