Wat dragen jullie met oud&nieuw?
+31
Flippin' Bitch
Slakje
Clapperdie
June
loura
Caribbeanlover
Inge
Kowalski
VeryCherry
Elliot
Blond
Esperanza
Flower_L
kwak
kippiee
Sarah1985
dr_oupy
Arwyn
Burn
love
Gympie
Bliss
Bacio
Cheesegirl
Atelier Madame
Pandora
Marin
rapa nui
Poubelle
claudiaveronique
Tania
35 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat dragen jullie met oud&nieuw?
Kenya schreef:loura schreef:Ik heb helemaal geen plannen nog. Als ik wel naar een feestje ga ofzo dan zou ik deze best willen aanschaffen:
Ik zag hem van de week in de etalage en in het echt vind ik hem veel mooier dan op het plaatje.
Die is leuk zeg! Hoe zou je hem combineren?
Ja he! Echt een goed oud en nieuw jasje. Ik zou hem zelf met een coated zwarte skinny dragen en een simpel beetje wijdvallend zwart shirtje. Het is best een heftig jasje dus de rest een beetje simpel. Met dit soort schoenen denk ik of mooie pumps
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Caribbeanlover schreef:Zo eetbare bikini van de Xenos
Maak je dan wel even een foto? Kunnen we er allemaal van genieten
loura- Ratel
Zelda schreef:12 euro incl. verzenden? Hij is nog helemaal nieuw, het kaartje zit er nog aan geloof ik.claudiaveronique schreef:
Wat wil je er inclusief voor hebben?
Ik neem hem van je over, pm je mij je gegevens?!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Kenya schreef:loura schreef:Ik heb helemaal geen plannen nog. Als ik wel naar een feestje ga ofzo dan zou ik deze best willen aanschaffen:
Ik zag hem van de week in de etalage en in het echt vind ik hem veel mooier dan op het plaatje.
Die is leuk zeg! Hoe zou je hem combineren?
Die is gaaf, waar is hij van?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk van Dept.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Ik denk van Dept.
Bingo!!
loura- Ratel
Ik kwijl al de hele week om dit setje.. Ik hoop dat ik nog ergens wat geld in een oude schoen vind
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie: Ik ben zo zielig dat ik af en toe geld verstop in een broekzak of een tasje en dan vind ik dat terug op de moment dat ik geld nodig heb voor wat leuks! Het voelt als een soort cadeautje
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik loop meestal de halve nacht buiten, dus denk een spijkerbroek, dik vest, warme laarzen en een leren jas.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
nou dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeel veel verstopt hebben voor dit setje haha..
€270,-
€270,-
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Caribbeanlover schreef:Zo eetbare bikini van de Xenos
Woei! Wilde plannen met je man CBL?
Gast- Gast
Clapperdie schreef:nou dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeel veel verstopt hebben voor dit setje haha..
€270,-
Heb je het over echt alles op de foto? Want een spijkerbroek heb je vast al wel! Leuk feestelijk bloesje.
Ik weet nog niet wat ik aan ga doen, in ieder geval niks nieuws.
Gast- Gast
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Zo eetbare bikini van de Xenos
Woei! Wilde plannen met je man CBL?
Je hebt mij toch gezien, dat staat mij niet en ik pas er ook niet in.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Hier valt hij niet te kort hoor, even boven mijn knieen denk ik. Ik vind het precies mooi, ook omdat ik wat lang ben. Heb jij hem ook besteld?Gympie schreef:Cheesegirl, heb je dat jurkje van Even&Odd al binnen? Ik vind 'm bij het model erg kort vallen. Hoe is dat in het echt?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zit er aan te denken. Vind 'm erg leuk en heb nog een kortingscode.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik weet nog niet wat ik aan zal trekken. Wel iets wat fijn zit en natuurlijk netjes, op mijn verjaardag ga ik niet in een jutezak zitten
Het weekend maar eens in Antwerpen voor iets leuks kijken. Wel iets aparts, denk ik.
Het weekend maar eens in Antwerpen voor iets leuks kijken. Wel iets aparts, denk ik.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Oke ff serieus nu . Ik trek als het goed is gewoon lekker comfy een joggingsbroek en sweater aan aangezien ik dit jaar eens een keer thuis wil blijven. Gaan we toch weg, dan zie ik wel iig ga ik niks nieuws kopen wat ik vervolgens toch amper meer draag wat vaak zo is als je wat feestelijk koopt.
Caribbeanlover- Ratel
Werkkleding
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Oke ff serieus nu . Ik trek als het goed is gewoon lekker comfy een joggingsbroek en sweater aan aangezien ik dit jaar eens een keer thuis wil blijven. Gaan we toch weg, dan zie ik wel iig ga ik niks nieuws kopen wat ik vervolgens toch amper meer draag wat vaak zo is als je wat feestelijk koopt.
Klopt, ik koop echt niet iets feestelijks. Moet iets worden wat ik anders ook kan dragen. Iets met glimmetje zal het never worden, is ook niet mijn ding. Iets met print wordt het vast ook niet. Ach, zien het wel. Straks loop ik wel tegen iets aan wat glimt en een print heeft
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik hou wel van bling bling en dat zilveren glitterjasje zou ik best dragen. Heb ik het verleden wel eens wat gekocht speciaal voor de feestdagen en dan droeg ik het daarna niet meer of zeer zelden.
Caribbeanlover- Ratel
Jaaa eindelijk na 3x online bestellingen van van alles......heb ik een jurk die ik leuk vind en waarin mijn dikke groeiende buik past! ben zo blij. dit is hem geworden:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0547_019R_1.jpg]&set=key[rotate],value[1.9]&set=key[width],value[2357]&set=key[height],value[2756]&set=key[x],value[1435]&set=key[y],value[426]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]
En dames......wat is not done anno 2012 : een zwarte panty of huidskleurige panty?
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0547_019R_1.jpg]&set=key[rotate],value[1.9]&set=key[width],value[2357]&set=key[height],value[2756]&set=key[x],value[1435]&set=key[y],value[426]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]
En dames......wat is not done anno 2012 : een zwarte panty of huidskleurige panty?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
oooh...plaatje lukt me niet
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Proberen zeker waard natuurlijk!Gympie schreef:Ik zit er aan te denken. Vind 'm erg leuk en heb nog een kortingscode.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb s'avonds en in het weekend ook overdag mij kotstrui en broek aan lees joggingsbroek met sweater of ruime fleecetrui/vest.
Mijn man noemt dat zo omdat ik bijna elke avond met het eten wel knoei op mijn kleding. Ik haal het dan wel weg, maar soms blijft er wat zitten qua kleur. Hij heeft het dus die naam gegeven en als we niet weg gaan wordt het dus het kotsoutfit misschien met glitters
Mijn man noemt dat zo omdat ik bijna elke avond met het eten wel knoei op mijn kleding. Ik haal het dan wel weg, maar soms blijft er wat zitten qua kleur. Hij heeft het dus die naam gegeven en als we niet weg gaan wordt het dus het kotsoutfit misschien met glitters
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik heb s'avonds en in het weekend ook overdag mij kotstrui en broek aan lees joggingsbroek met sweater of ruime fleecetrui/vest.
Hm lekker fris, als je eten knoeit gooi je het toch in de was?
OT: Ik heb bij de h&m een leuk jurkje van kant gezien in het kobaltblauw. Hier doe ik dan een zwarte korte blazer op en een zwarte panty en zwarte enkellaarsjes met hak onder. Helaas is het jurkje niet te koop op de site, dus straks maar even vlug kopen voordat hij uitverkocht is !
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie?
» wat dragen jullie mannen....?
» Dragen jullie je winterjas nog?
» Dragen jullie je laarzen al?
» Wat dragen jullie met dit weer?
» wat dragen jullie mannen....?