Broek met coating, hoe wassen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Broek met coating, hoe wassen?
Ik heb 2 broeken met een coating, een zwarte van Phard en een paarsblauwe van Supertrash. Die van Phard heb ik al 2 jaar en dus al redelijk vaak gewassen (hij loopt ook best uit dus na 2 dagen dragen moet hij echt de was in). Alleen is de coating er voor een deel vanaf (niet dat er plekken in zijn gekomen, hij glanst gewoon niet meer zo). Dat vind ik echt zonde. Die van ST loopt niet echt uit, dus ik was hem het liefst zo weinig mogelijk. Maar nou wil ik dus niet dat daar de coating ook af gaat, hoe wassen jullie ze?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Broek met coating, hoe wassen?
Normaal wasmiddel is best wel agressief, omdat het gericht is op vlekken. Coatings was je er daarom af op termijn. Ik zou hem of op 30 graden wassen met heeeeel weinig wasmiddel, of ik zou speciaal wasmiddel halen voor winterjassen met een coating (ik werk bij Intersport en wij verkopen het). Kan je dan natuurlijk ook voor je jassen gebruiken.
Gast- Gast
Re: Broek met coating, hoe wassen?
Wasmiddel voor fijne was gebruiken of de tip van leaf.
En ik was hem niet hoger dan 30 graden en binnenste buiten. Dan gaat de coating ook langer mee.
En ik was hem niet hoger dan 30 graden en binnenste buiten. Dan gaat de coating ook langer mee.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Supertrash Preppy broek (met coating)
» Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder
» Rode broek!
» BH's wassen
» Broek combineren
» Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder
» Rode broek!