Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broek met coating, hoe wassen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Broek met coating, hoe wassen? Empty Broek met coating, hoe wassen?

Bericht  SuzieQ vr 16 nov 2012 - 8:25

Ik heb 2 broeken met een coating, een zwarte van Phard en een paarsblauwe van Supertrash. Die van Phard heb ik al 2 jaar en dus al redelijk vaak gewassen (hij loopt ook best uit dus na 2 dagen dragen moet hij echt de was in). Alleen is de coating er voor een deel vanaf (niet dat er plekken in zijn gekomen, hij glanst gewoon niet meer zo). Dat vind ik echt zonde. Die van ST loopt niet echt uit, dus ik was hem het liefst zo weinig mogelijk. Maar nou wil ik dus niet dat daar de coating ook af gaat, hoe wassen jullie ze?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek met coating, hoe wassen? Empty Re: Broek met coating, hoe wassen?

Bericht  Gast vr 16 nov 2012 - 9:06

Normaal wasmiddel is best wel agressief, omdat het gericht is op vlekken. Coatings was je er daarom af op termijn. Ik zou hem of op 30 graden wassen met heeeeel weinig wasmiddel, of ik zou speciaal wasmiddel halen voor winterjassen met een coating (ik werk bij Intersport en wij verkopen het). Kan je dan natuurlijk ook voor je jassen gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broek met coating, hoe wassen? Empty Re: Broek met coating, hoe wassen?

Bericht  Nathalie vr 16 nov 2012 - 9:26

Wasmiddel voor fijne was gebruiken of de tip van leaf.

En ik was hem niet hoger dan 30 graden en binnenste buiten. Dan gaat de coating ook langer mee.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broek met coating, hoe wassen? Empty Re: Broek met coating, hoe wassen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum