Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder

+5
Marin
Beachgirl
Arwyn
Sam
Bliss
9 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder Empty Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder

Bericht  Bliss do 11 okt 2012 - 7:37

Dit heb ik nu al een paar keer gehad bij broeken waar een beetje stretch in zit. Als ik ze koop, sluiten ze perfect aan en zitten ze helemaal goed, maar na één keer wassen lijkt het wel alsof de rek eruit is en zitten ze veel wijder. Ik heb laatst een groene broek gekocht en die heb ik vandaag weer aan nadat ie in de was is geweest. Eerst zat ie best strak, maar nu zit ie veel wijder en m'n knieën blijven er helemaal in staan. Baal er best van! Is dit herkenbaar?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder Empty Re: Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder

Bericht  Sam do 11 okt 2012 - 7:38

Doe je ze ook in de droger?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder Empty Re: Nieuwe broek na 1x wassen veel wijder

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 7:39

Ja, dat herken ik ook wel, daarom koop ik bij voorkeur ook geen stretchbroeken meer...

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 11 okt 2012 - 7:40

Hoe warm was je ze?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bliss do 11 okt 2012 - 7:41

Ik heb geen droger en was ze doorgaans op 40 graden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam do 11 okt 2012 - 7:42

Zulke broeken doe ik namelijk altijd in de droger, en ze blijven bij mij heel goed aangesloten. Wanneer ik ze ophang dan zitten ze een stuk wijder.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 11 okt 2012 - 7:45

Oh echt? Werkt dat nu ook nog, nadat ik hem al een keer zo heb laten drogen? Mijn vriend heeft wel een droger namelijk, anders kan ik het bij hem eens proberen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam do 11 okt 2012 - 7:47

Ja bij mij wel, doe t net hoe t uitkomt. Maar uit de droger zijn ze toch echt nog steeds strak. Wel vtv wassen he?! Suspect Wink Niet droog in de droger nu Laughing
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 11 okt 2012 - 7:55

Sam schreef:Ja bij mij wel, doe t net hoe t uitkomt. Maar uit de droger zijn ze toch echt nog steeds strak. Wel vtv wassen he?! Suspect Wink Niet droog in de droger nu Laughing

Hahaha nee dat snap ik Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam do 11 okt 2012 - 7:57

Bliss schreef:
Sam schreef:Ja bij mij wel, doe t net hoe t uitkomt. Maar uit de droger zijn ze toch echt nog steeds strak. Wel vtv wassen he?! Suspect Wink Niet droog in de droger nu Laughing

Hahaha nee dat snap ik Very Happy

Hoopte ik al :P
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl do 11 okt 2012 - 8:34

Stretchbroeken kun je juist beter niet in de droger doen! Dan krimpen ze en gaat de stretch eruit!!

Tenzij je dat juist wilt natuurlijk.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 21:04

Stech broeken lopen sowieso behoorlijk uit.

Ik heb het al bij broeken waar maar 2% elastan in zit.. Die zitten perfect als ik ze koop.. dan heb ik ze een paar dagen aan zijn ze al wat losser.. Dan was ik ze.. Zitten ze 10 minuten goed en dan ga ik alweer hijsen. Vreselijk vervelend scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:19

Ja echt zo irritant!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 22:22

Sinds ik mijn broeken in de droger doe, blijven ze ook veel strakker. Echt fijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Beachgirl do 11 okt 2012 - 23:45

Marin schreef:Sinds ik mijn broeken in de droger doe, blijven ze ook veel strakker. Echt fijn!

Omdat de stretch dan oplost ja Wink
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Jeanette do 11 okt 2012 - 23:49

Strech broeken lopen behoorlijk uit, daar heb ik ook altijd last van. Als ik ze koop, zitten ze wat strak, maar als ik deze een paar heb gedragen, zitten ze precies goed.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Niekske vr 12 okt 2012 - 0:19

Jeanette schreef:Strech broeken lopen behoorlijk uit, daar heb ik ook altijd last van. Als ik ze koop, zitten ze wat strak, maar als ik deze een paar heb gedragen, zitten ze precies goed.

Ja inderdaad, als ik een broek pas en die zit precies goed, probeer ik toch nog even een maatje kleiner, omdat ze altijd zo uitlopen. Ik heb helaas geen droger om het probleem op te lossen... smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Janelie vr 12 okt 2012 - 0:42

Strijk je je broeken? Vroeger toen ik nog stretchbroeken droeg streek mijn moeder mijn broeken altijd en dan kon ik ze veel langer aan zonder dat ze gingen lubberen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss vr 12 okt 2012 - 2:25

Punk'd schreef:Stech broeken lopen sowieso behoorlijk uit.

Ik heb het al bij broeken waar maar 2% elastan in zit.. Die zitten perfect als ik ze koop.. dan heb ik ze een paar dagen aan zijn ze al wat losser.. Dan was ik ze.. Zitten ze 10 minuten goed en dan ga ik alweer hijsen. Vreselijk vervelend scratch

Heb ff gekeken en in de mijne zit idd ook maar 2% elasthan. Ga m toch eens een keer bij mn vriend in de droger gooien, ben nu wel benieuwd naar het verschil!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss vr 12 okt 2012 - 2:26

Janelie schreef:Strijk je je broeken? Vroeger toen ik nog stretchbroeken droeg streek mijn moeder mijn broeken altijd en dan kon ik ze veel langer aan zonder dat ze gingen lubberen.

Nee, heb niet eens een strijkijzer :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Janelie vr 12 okt 2012 - 2:29

Haha, ik hou ook niet van strijken! Dan maar in de droger Very Happy. Hopelijk helpt het! Anders ontzettend jammer van je broek.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rebecca vr 12 okt 2012 - 2:32

Ik had het ook met een nieuwe broek, koop normaal altijd goedkope, nu eentje van Levi's gekocht, zat perfect, na 2 uur flubberde 't om mijn benen. Heb de winkel waar ik deze gekocht had gemaild en mag hem nu terugsturen voor een maatje kleiner Very Happy :cheering:
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: