Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Supertrash Preppy broek (met coating)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  SuzieQ ma 9 jul 2012 - 6:15

Heeft iemand die? Ik wil er een gaan kopen, maar kan nog niet helemaal kiezen welke kleur ik wil. Ik vind de frambozenrode/roze erg mooi, maar wel heel knal. De aubergine vind ik ook erg mooi, ook mooi voor de winter, alleen weet ik niet welke kleur schoenen ik daar bij kan dragen. En dan vind ik de bronzy ook mooi, die heeft een bronzen glans, niet heel shiny maar wel mooi. Ik weet alleen niet zo goed welke maat ik moet nemen, ik heb de 27 en 26 gepast (draag meestal 27), maar de 27 was iets te groot en de 26 zat wel heel strak bij mijn bovenbenen. Dus, lopen ze nog veel uit? Als ik de 27 neem moet ik er een riem om dragen en dat vind ik jammer als ik er een iets langer shirtje bij wil dragen...

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Re: Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  patjuhhh ma 9 jul 2012 - 6:17

Is het heel erg als ik niet weet wat voor broek je bedoeld??
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Re: Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  Arwyn ma 9 jul 2012 - 6:19

patjuhhh schreef:Is het heel erg als ik niet weet wat voor broek je bedoeld??
Daar hebben we gelukkig Google voor.
Hij heet trouwens Peppy..

Supertrash Preppy broek (met coating) Supertrash-preppy-pants
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Re: Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  patjuhhh ma 9 jul 2012 - 6:21

Ging na deze post ook googlen laughcry
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Re: Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  SuzieQ ma 9 jul 2012 - 6:21

Die is het ja. Het is een skinny broek met een soort coating erover waardoor hij er een beetje leerachtig uitziet. En ze zijn er in heel veel kleuren. Op sommige foto's vind ik ze er alleen wel heel erg strak uitzien, meer legging achtig en dat wil ik dus niet. Ik heb een zwarte broek met zo'n coating van Phard, maar die moet ik na 1x dragen altijd uitwassen omdat hij zo uitloopt.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Re: Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 10:03

Ik heb hem in het rood en ben er nog steeds heel blij mee! Let er wel op dat je je broek niet met wasverzachter wast ivm de coating. Bij mij is de broek niet echt uitgelopen geloof ik. Heb een maat 26 genomen, hij zit heerlijk omdat er ook stretch in zit. Ik wil alle kleurtjes wel hebben! Ik vind de bronzen niet glimmende ook erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Preppy broek (met coating) Empty Re: Supertrash Preppy broek (met coating)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum