H&M online bestellen vraagje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
H&M online bestellen vraagje
Hopelijk kan iemand mij even snel antwoord geven; Ik vroeg me af of je als je bij H&M online besteld vooraf moet betalen? Of kan dat ook op rekening? Kan het vast terugvinden op de site, maar heb even geen tijd op het uit te zoeken...
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Re: H&M online bestellen vraagje
Acceptgiro
Maandfactuur
Het kan allemaal.
Maandfactuur
Het kan allemaal.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dankjewel!!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Geen idee waarom, maar vorige keer kon ik alleen betalen via rembours.. Hoop volgende keer wel weer gewoon achteraf te kunnen betalen
Cherry Darling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Had je nog een rekening open staan misschien?Cherry Darling schreef:Geen idee waarom, maar vorige keer kon ik alleen betalen via rembours.. Hoop volgende keer wel weer gewoon achteraf te kunnen betalen
Rush- Lady Post-a-lot
]Cherry Darling schreef:Geen idee waarom, maar vorige keer kon ik alleen betalen via rembours.. Hoop volgende keer wel weer gewoon achteraf te kunnen betalen
Dan is dat misschien je eerste bestelling geweest bij H&M? Dan kun je maar tot een bepaald bedrag bestellen en als je er overheen gaat, dan moet je onder rembours betalen.
Ik heb dat ook gehad, vond het erg stom want ik had nergens gelezen dat je bij de 1e keer bestellen maar tot een bepaald bedrag kan.
Gast- Gast
Ja Zelda, dat zijn ook van die stomme dingen.
Had ik laatst ook bij Bonprix. Gekozen voor acceptgiro, krijg je na een paar dagen een e-mail dat acceptgiro niet mogelijk is omdat het m`n eerste bestelling was.
Bestel er sowieso nooit weer. Heb er in 2006 al eens shit mee gehad en nu kreeg ik laarsjes toegestuurd die er niet eens op leken qua kleuren!
Had ik laatst ook bij Bonprix. Gekozen voor acceptgiro, krijg je na een paar dagen een e-mail dat acceptgiro niet mogelijk is omdat het m`n eerste bestelling was.
Bestel er sowieso nooit weer. Heb er in 2006 al eens shit mee gehad en nu kreeg ik laarsjes toegestuurd die er niet eens op leken qua kleuren!
Rush- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:]Cherry Darling schreef:Geen idee waarom, maar vorige keer kon ik alleen betalen via rembours.. Hoop volgende keer wel weer gewoon achteraf te kunnen betalen
Dan is dat misschien je eerste bestelling geweest bij H&M? Dan kun je maar tot een bepaald bedrag bestellen en als je er overheen gaat, dan moet je onder rembours betalen.
Ik heb dat ook gehad, vond het erg stom want ik had nergens gelezen dat je bij de 1e keer bestellen maar tot een bepaald bedrag kan.
Nee bestel er al jaren met hetzelfde account.. Het is dat er toen 2 kortingscodes werkten, anders moest ik nog bijbetalen ook voor de rembourskosten.
Bonprix is inderdaad ook een rare site, beetje amateuristisch lijkt het soms.
Cherry Darling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Online bloemen bestellen
» Online Uggs bestellen
» Lenzen online bestellen?
» Online rouwboeket bestellen ..
» Prenatal online bestellen
» Online Uggs bestellen
» Lenzen online bestellen?