De markt
+7
madam
Lonely Goatherd
Mouse10
Rizzo
Rush
Minx
Clapperdie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
De markt
Gaan jullie naar de markt? En scheelt het daar nou echt veel in vergelijking met de supermarkt?
Wij zijn een beetje onze kosten aan het minderen en nu ben ik benieuwd of de markt hier aan kan bijdragen. Ik heb het dan over voedsel. Groente/fruit/kaas/eieren/nootjes vlees?
Wij zijn een beetje onze kosten aan het minderen en nu ben ik benieuwd of de markt hier aan kan bijdragen. Ik heb het dan over voedsel. Groente/fruit/kaas/eieren/nootjes vlees?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: De markt
Als je normaal al op aanbiedingen lette scheelt het niet zo heel veel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
De markt in mijn oude woonplaats is klein, met alleen groente, fruit, noten en kaas (geloof ik), misschien nog vlees. Dat is echt een mini markt en daar is het duurder dan in de supermarkt. Er zijn ook geen mooie 'tas vol voor €4' acties ofzo.
Op zaterdag is in een groot dorp hier vlakbij een markt over de hele lengte van het centrum, met echt van alles, ook kleding en bijv. games en daar heb je qua voedsel wel echt goede aanbiedingen en is het ook goedkoper dan in de supermarkt.
Op zaterdag is in een groot dorp hier vlakbij een markt over de hele lengte van het centrum, met echt van alles, ook kleding en bijv. games en daar heb je qua voedsel wel echt goede aanbiedingen en is het ook goedkoper dan in de supermarkt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik haal soms brood en fruit op de markt. Brood is niet goedkoper als in de supermarkt, fruit wel! Aardbeien zijn in de supermarkt al zo € 3,-, op de markt € 1,50.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Eigenlijk kom ik nooit op de markt. Ik denk dat ik binnenkort eens ga, om te kijken of de prijs lager is. Hoe zit het met de kwaliteit, zit daar veel verschil in? Alhoewel dat per markt zal verschillen natuurlijk.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Groenten zijn hier op de markt duurder dan in de supermarkt. Kaas haalde ik wel altijd op de markt, maar sinds we zoveel mogelijk biologisch eten kom ik er bijna nooit meer. Af en toe voor een appelflap van het Stoepje, die vind ik de lekkerste.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik merk wel een groot verschil tussen de markt en supermarkt als het gaat om groente en fruit.
Op de markt in Amsterdam bijvoorbeeld vind ik de prijzen echt een prikkie.
Als ik een afspraak heb in A'dam ga ik altijd even langs een markt voor boodsschappies.
Op de markt in Amsterdam bijvoorbeeld vind ik de prijzen echt een prikkie.
Als ik een afspraak heb in A'dam ga ik altijd even langs een markt voor boodsschappies.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik merk soms echt een groot verschil, niet altijd, maar ik denk wel dat het over het algemeen goedkoper is. Ik ga vooral (als ik tijd heb) naar de markt omdat het gewoon allemaal net iets lekkerder is. Ik haal vooral veel fruit, kaasjes, delicatessen (olijfjes en die dingen) en elke week een tas vol noten, die zijn echt zóveel lekkerder dan uit de supermarkt!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
De markt hier in de buurt is op woensdag en dan werk ik meestal. Dus daar kom ik eigenlijk nooit.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga alleen naar de biologische markt en daar ben ik altijd meer geld kwijt, omdat ze zo veel lekkere spulletjes hebben
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hier is de markt qua fruit en groenten vele malen goedkoper dan de supermarkt. Kaas daarentegen is een stuk duurder dan de supermarkt. Nootjes etc zijn ook duurder.
Vlees is alleen op de maandagmarkt, dat is iets goedkoper.
Vlees is alleen op de maandagmarkt, dat is iets goedkoper.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Markt
» Zwarte markt beverwijk
» wanneer nieuwe IPhone op de markt?
» Zijn er hier insiders bij de Media Markt?
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
» Zwarte markt beverwijk
» wanneer nieuwe IPhone op de markt?
» Zijn er hier insiders bij de Media Markt?
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: