Markt
+18
Ugly Betty
Laquisia
Raindrop
loura
Carra
Lindsya
Jeanette
Caroow
Roxi3
Zonnebloem
Caresses
Blond
Floor
Zwerver
Pluk
Effie_O
Phileine
Makamba
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Markt
Vandaag ben ik alle groente en fruit voor deze week gaan halen op de markt. Ik heb 15 kiwi's, een kilo appels, een kilo bananen, een kilo mandarijnen, spruitjes, 4 courgettes & 2 broden voor 6 euro bij elkaar gekocht! En het is hartstikke vers, en lekkerder dan de meeste dingen uit de supermarkt, heerlijk
Nog meer mensen die hun producten bij de markt vandaan halen?
Nog meer mensen die hun producten bij de markt vandaan halen?
Gast- Gast
Re: Markt
Toen ik nog in Den Haag woonde ging ik elke week naar de Haagse markt. Hier kun je niet echt van een markt spreken en goedkoop is het ook niet eens. Daarom ga ik vaker naar die buitenlandse winkeltjes om fruit enz. te kopen.
Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op wo 5 jan 2011 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, dat is niet duur! Wij hebben ook weleens groente en fruit op de markt gehaald, maar we zijn geen hele grote groente- en fruiteters, met als gevolg dat het meeste blijft liggen. Bovendien is de markt een stukje fietsen, dus ik ga voor het gemak en neem groente en fruit mee van de supermarkt. Ik drink zelf trouwens altijd verse fruitsapjes, nou die heeft de winkel vers voor mij geperst
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja! Ik! Grote fan van de markt
Goedkoop, veel meer te krijgen dan bij een gemiddelde supermarkt. Ik koop er ook veel kruiden, ik koop meestal ruim 2x zoveel als in een supermarkt potje zit, en betaal daarvoor nog minder dan ik voor 1 supermarkt potje betaal. En veel meer keus.
Groente en fruit koop ik er ook graag. De markt is hier op vrijdag, op donderdagavond stellen we ons weekmenu samen zodat ik alle groenten alvast in kan slaan. Afgelopen vrijdag niet geweest, heb nu alweer in om heen te gaan
Goedkoop, veel meer te krijgen dan bij een gemiddelde supermarkt. Ik koop er ook veel kruiden, ik koop meestal ruim 2x zoveel als in een supermarkt potje zit, en betaal daarvoor nog minder dan ik voor 1 supermarkt potje betaal. En veel meer keus.
Groente en fruit koop ik er ook graag. De markt is hier op vrijdag, op donderdagavond stellen we ons weekmenu samen zodat ik alle groenten alvast in kan slaan. Afgelopen vrijdag niet geweest, heb nu alweer in om heen te gaan
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou wel willen, ben ook fan van de markt maar helaas is die altijd op dinsdagochtend hier en dan moet ik gewoon werken.
Gast- Gast
Strawberry, daar was ik ook haha!
De markt is hier op maandag, woensdag, vrijdag & zaterdag, dus dat is wel perfect met spullen halen
De markt is hier op maandag, woensdag, vrijdag & zaterdag, dus dat is wel perfect met spullen halen
Gast- Gast
Wat ik trouwens ook zo fijn vind, is dat je echt per stuk kunt kopen. Hoef geen heel netje uien te kopen, kan ze los kopen. Net als een citroen, had ik laatst nodig in een gerecht. Bij de supermarkt alleen per 5 of iets in die richting, daar gewoon 1 kunnen halen.
Bij mij komt het gelukkig precies goed uit qua werk en markt (werk er praktisch naast en begin als de markt al staat).
Bij mij komt het gelukkig precies goed uit qua werk en markt (werk er praktisch naast en begin als de markt al staat).
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Toen ik zelf zo'n beetje op de markt woonde haalde ik mijn groente en fruit wel op de markt. Maar daar ben ik ook vrij snel weer mee gestopt. Ik vond toen de kwaliteit lang niet zo goed als de (biologische) groente en fruit van de albert heijn en de winkel van mijn moeder. Het gemak woog niet op tegen de kwaliteit.
Pluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 102
Als wij op zaterdag de stad in gaan is er altijd markt. Als we dan wat nodig hebben halen we het van de markt! Lekker goedkoop!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Minella schreef:Strawberry, daar was ik ook haha!
Ik vind die markt echt geweldig! Was er ook elke week te vinden en idd. omdat er zo vaak markt is, is het inderdaad perfect met spullen halen. Oww, ik mis die tijd.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ja ik ga graag naar de markt. Vandaag weer manderijnen, bloemkool, aardappels gehaald.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
SOms broodjes, fruit, snacks halen wij altijd op de markt. Is lekker en inderdaad erg goedkoop.
Gast- Gast
Nee, die is alleen op woensdagochtend en dan heb ik stage.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wauw goede deal!
Soms ga ik naar de markt, maar meestal niet omdat de AH dichterbij zit en ik snel boodschappen wil doen.
Soms ga ik naar de markt, maar meestal niet omdat de AH dichterbij zit en ik snel boodschappen wil doen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Dat was inderdaad goedkoop! Ik vergeet altijd om naar de markt te gaan, ik moet dan al teveel nadenken daarover op welke dag dat is en er uiteindelijk ook naartoe te gaan. Scheelt wel enorm veel geld.
Zonnebloem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11
Bij ons is de markt echt niet goedkoop, er staan ook heel weinig kraampjes. Ik ben wel eens op de markt in Rotterdam (afrikaanderplein) geweest en daar was het wel goedkoper (en gezelliger), toen heb ik me voorgenomen om vaker te gaan maar het is er nog niet van gekomen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik haal altijd groente, fruit en brood van de markt, gezellig
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik moet ook echt vaker naar de markt gaan.
Vind het goede en ook nog goedkope producten.
Moet nu vaak werken als het markt is, maar verandert per februari.
In de zomer vind ik het vooral fijn om naar de markt te gaan.
Al dat lekkere zomerfruit!!!
Vind het goede en ook nog goedkope producten.
Moet nu vaak werken als het markt is, maar verandert per februari.
In de zomer vind ik het vooral fijn om naar de markt te gaan.
Al dat lekkere zomerfruit!!!
Gast- Gast
Wij halen ook elke week op de markt. Het is gewoon heerlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik deed het in Cambridge vaak, daar was de markt centraal (echt het centraalste punt van 't centrum), dus dat was erg leuk. Ik hou van markten. Maar hier in DH vind ik dat niet handig.
Gast- Gast
Ik ging soms maar hier is hj een dorp verder en op woensdag en ja dan moet ik werken.
Gast- Gast
Ik haal elke week groenten en fruit van de markt. Ik vind het gewoon beter dan in de supermarkt. Toevallig ga ik morgen weer.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Fantastisch he? Ik doe het soms... Woon er alleen best een eind vandaan dus moet ik met twee trams. Vandaar dat het bij soms blijft. Wel haal ik dan altijd lekker een visje bij die grote caravan op de hoek van het visgedeelte. Zo lekker! Of een broodje bij dat Antilliaanse tentje hmmmm .
Gast- Gast
Ik koop altijd van die lekkere Vietnamese loempiaatjes op de markt!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik doe dat ook wel eens, of bij de turkse groenteman. Het scheelt echt. Op de markt vind ik noten alleen niet goedkoop dus die haal ik alleen bij de turkse groenteman. Vis haal ik wel van de markt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie komt er wel eens op de zwarte markt (zonnebril vraag)
» Zwarte markt beverwijk
» wanneer nieuwe IPhone op de markt?
» Zijn er hier insiders bij de Media Markt?
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
» Zwarte markt beverwijk
» wanneer nieuwe IPhone op de markt?
» Zijn er hier insiders bij de Media Markt?
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: