Foto topique!
+80
May
Exogenesis
Marin
Alex
Aziraphale
Antibes
SDL
Zora
ExpressoB
Jerry
loura
Muppetje
Peanut
Polly
Atelier Madame
Sorella
Springflower
Penny Blossom
Burn
Parisienne
Lonely Goatherd
Snoes
Floor
studiebol
Mees
Gympie
Penélope
Carra
Stuiterbal
Sushi
Cato
Sugarfall
cc
Paper Crown
Inge
rapa nui
Guusje
Ella
slaatje
Sterre
Chocolate Cookie
JD
Guus
Kaboutertje
*Troela*
Lies
Bimbam
SoGood
Rose
Bliss
Krullebol
Chocoholic
Lady4
Flippin' Bitch
Jeanette
Ibbeltje
Bazinga
Annemoontje
Middleme
Eris
Mermaid
Kowalski
Shisha
Suus
Minx
Parel
Lavendel
Caramba
Travelgurly
Raindrop
Arwyn
Poubelle
Blond
Rush
Elliot
Plien84
Dennenappel
Mamsie
Cow
Toet
84 plaatsers
Pagina 5 van 18
Pagina 5 van 18 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18
Re: Foto topique!
Zo maar even weggehaald wel zo netjes tegenover hem. Had nog 2 foto's waar ik op stond maar die zijn helemaal stom:P wist me geen houding te geven en was koud ook dat zag je aan mijn gezicht haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Krullebol schreef:Leuk he EB. Ik zou echt racen als ik in zo'n auto zat. Gewoon, omdat het kan
Haha nou ..dat risico wilde ik niet lopen en had hij ook niet goed gevonden hoor. Zo ontzettend veel power heb je echt geen idee van. Hij had zich ook al een aantal keer vergist erin vertelde hij. Dat de achterkant uitbrak en tijdens het rijden met mij ging die ook ff flink gassen, maar dan word de auto echt instabiel zeg maar ook op de rechte stukken en vlogen zelfs bijna uit de bocht haha, ik dacht ohhhh shit! Hij wou natuurlijk ff stoer doen ja ging behoorlijk hard en dan raak je de controle kwijt over zo'n auto.
Hmm,nee oke. Dat klinkt niet zo simpel al. Wat apart dat dat dan al zo moeilijk sturen is.. Gelukkig allebei veilig thuis gekomen
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Krullebol schreef:Hmm,nee oke. Dat klinkt niet zo simpel al. Wat apart dat dat dan al zo moeilijk sturen is.. Gelukkig allebei veilig thuis gekomen
ja zoveel power je scheurt er echt niet zomaar mee weg en schakelt heel stug/zwaar en dan ook nog zo'n versnellingsbak waarin van die gleuven zitten.
Gaaf, zo'n auto is echt vet! Je gaat met die kracht ook zo gauw te snel..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn ex baas gekocht, mocht alleen niet even mee rondje rijden
Marin schreef:Gaaf, zo'n auto is echt vet! Je gaat met die kracht ook zo gauw te snel..
Ehm ja, ik wilde met papa's auto ook eens even de Turbo-functie proberen. En hij me maar waarschuwen, nu begrijp ik waarom.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Marin schreef:Gaaf, zo'n auto is echt vet! Je gaat met die kracht ook zo gauw te snel..
Ehm ja, ik wilde met papa's auto ook eens even de Turbo-functie proberen. En hij me maar waarschuwen, nu begrijp ik waarom.
haha er zat ook nog een sportfunctie op maar die hebben we niet gebruikt, hij vond de auto powerfull genoeg, is die ook!!! haha.
heb met een audi a8 (dit was wel een automaat) ook een aantal keren gereden en toen ff stiekem sport stand uitgeprobeerd, woeiii ging net goed zat bijna boven op andere auto haha en toen ik gegeven moment 200 reed vond ik het welletjes
De auto van m'n vriend heeft ook een sportstand. Hij rijdt bijna alleen maar daarin haha. Ik ben dus wel gewend snel te gaan. Alleen als ik zelf eenmaal mag rijden in die auto denk ik niet dat ik dat durf.
En op t circuit gingen we niet eens zo hard, maar daar voelt t super hard en eng. T hardste wat hij in Duitsland is gegaan en wat ik op de snelheidsmeter heb gezien was 219 km. Nét geen 220. Maar dat was ook wel eng.
In m'n vaders auto of die van m'n schoonvader (allebei Porsches) kan je wel echt fucking hard rijden. Ik hou er wel van.
Lijkt me echt gaaf om zelf te doen, espresso. Was je niet bang? Geen zweethandjes? Of had je handschoentjes aan? Echt gave bak hoor!
En op t circuit gingen we niet eens zo hard, maar daar voelt t super hard en eng. T hardste wat hij in Duitsland is gegaan en wat ik op de snelheidsmeter heb gezien was 219 km. Nét geen 220. Maar dat was ook wel eng.
In m'n vaders auto of die van m'n schoonvader (allebei Porsches) kan je wel echt fucking hard rijden. Ik hou er wel van.
Lijkt me echt gaaf om zelf te doen, espresso. Was je niet bang? Geen zweethandjes? Of had je handschoentjes aan? Echt gave bak hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik hou er ook echt van, wel echt een kick hoor. Alleen toen we wat TE hard door de bocht gingen vond ik het wat minder haha. Ook ging hij op rechte stukken kneiterhard en het was best druk op de weg, dan ging er 1 naar links of op de rem pfff.
Ik zelf heb maar een heel klein stukje gereden, vond al heel wat dat het mocht;) heb gewoon rustig gereden en op 1 recht stukje wat meer gas gegeven maar echt voorzichtig was ik wel! je wilt echt geen risico lopen om brokken te maken of macht over het stuur te verliezen. Schakelde iniedergeval niet relaxt.
Er werd aan mij gevraagd of we pas getrouwd waren, stonden op een parkeerplaats wilde net weggaan toen 3 mensen kwamen kijken maar die dachten in eerste instantie dat we zelf aan het kijken waren totdat hij hem open deed haha.
Ik zei, misschien moet ik maar met 'm trouwen:P (hij is allang getrouwd en 3 kids haha).
Ging ergens foto's maken en 2 mannen die voorbij liepen grapte dat ze ook wel op de foto wilde. Je hebt echt veel bekijks.
Ik zelf heb maar een heel klein stukje gereden, vond al heel wat dat het mocht;) heb gewoon rustig gereden en op 1 recht stukje wat meer gas gegeven maar echt voorzichtig was ik wel! je wilt echt geen risico lopen om brokken te maken of macht over het stuur te verliezen. Schakelde iniedergeval niet relaxt.
Er werd aan mij gevraagd of we pas getrouwd waren, stonden op een parkeerplaats wilde net weggaan toen 3 mensen kwamen kijken maar die dachten in eerste instantie dat we zelf aan het kijken waren totdat hij hem open deed haha.
Ik zei, misschien moet ik maar met 'm trouwen:P (hij is allang getrouwd en 3 kids haha).
Ging ergens foto's maken en 2 mannen die voorbij liepen grapte dat ze ook wel op de foto wilde. Je hebt echt veel bekijks.
ExpressoB schreef:
Jaaa echt raar is dat he!
Laatst aangepast door Marin op wo 21 nov 2012 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Stiekem toch wel leuk he die aandacht Hij vond het helemaal te gek, kon alleen maar lachen. Hij is in de 40 en dan met een chick van 28 rond rijden haha
Hahaha dat klinkt fouter dan dat het waarschijnlijk was
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hahaha dat klinkt fouter dan dat het waarschijnlijk was
hahaha
ahhh lief
Aaaah Nyah, wat een schatje!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nyah schreef:Mijn lieve hond(je):
Wat een schatje! Wat is het precies voor hondje? een kruising?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Lies schreef:Nyah schreef:Mijn lieve hond(je):
Wat een schatje! Wat is het precies voor hondje? een kruising?
Het is een langharige Chihuahua.
Gast- Gast
Chi's zijn zo leuk! Dit is Lilly, de Chi van mijn zusje. Hoe heet de jouwe?
Gast- Gast
Ik vind dat er altijd zo infantiel uitzien, van die mini-hondjes met kleren aan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Lilly heeft het zonder gewoon echt koud, het zijn namelijk oorspronkelijk woestijnhondjes, vandaar dat ze een truitje aanheeft.
Gast- Gast
Pagina 5 van 18 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» losse foto's tot een foto
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» Foto app
» Koekjes Topique
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» Foto app
» Koekjes Topique
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
Pagina 5 van 18
Permissies van dit forum: