Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?
+3
Aimee
Printje
Tania
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?
Ik ben echt een miep hierin, dat geef ik toe. Maar wat vind jij nog acceptabele verzendkosten?
Ik bestel bijv. gewoon uit principe niet bij Lief! omdat ik no way 5 euro verzendkosten ga betalen, en dit geldt dus ook al voor de Noppies site....
Ik vind 2 euro, voor een klein setje kleertjes, echt serieus de max. En jullie?
Ik bestel bijv. gewoon uit principe niet bij Lief! omdat ik no way 5 euro verzendkosten ga betalen, en dit geldt dus ook al voor de Noppies site....
Ik vind 2 euro, voor een klein setje kleertjes, echt serieus de max. En jullie?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?
Ligt eraan hoeveel ik bestel. Als ik voor 100 euro kleding bestel wil ik best 4/5 euro verzendkosten betalen maar voor 1 setje kleding zou ik ook niet meer dan 2 euro betalen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Het gaat hier idd om een kleine 25 euro aan kleertjes....ik vind daar dan bovenop ook nog 5 euro verzendkosten echt erg veel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja dat zou ik ook niet doen inderdaad.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik bestel eigenlijk altijd het liefst bij webshops zonder verzendkosten te betalen Vind het ook zonde om 5 euro neer te tellen voor alleen maar het verzenden. Ik bestel dan ook weinig online (alleen met gratis verzenden, haha schriep ben ik!)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kijk hier niet eens naar moet ik eerlijk bekennen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Verkeerde pijler??
Maar ik vind zelf max 5 en dan ligt het er ook aan hoeveel ik bestel en waar. Esprit betaal ik altijd 95 cent en dat vind ik prima want die zit niet in onze stad. En anders rij ik wel naar de stad.
Maar ik vind zelf max 5 en dan ligt het er ook aan hoeveel ik bestel en waar. Esprit betaal ik altijd 95 cent en dat vind ik prima want die zit niet in onze stad. En anders rij ik wel naar de stad.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Aimee schreef:Ik bestel eigenlijk altijd het liefst bij webshops zonder verzendkosten te betalen Vind het ook zonde om 5 euro neer te tellen voor alleen maar het verzenden. Ik bestel dan ook weinig online (alleen met gratis verzenden, haha schriep ben ik!)
Waarschijnlijk hebben die webshops het gewoon bij de prijs inbegrepen en betaal je ze ergens heus wel
Gast- Gast
Het hangt ervan af. Als het door de brievenbus past, €2,50, zo niet €5. Ik vind juist bij bedragen van >€100 dat de verzending gratis zou moeten zijn.
Gast- Gast
het hangt van het product af. Als ik een paar producten bestel van totaal 20 euro en ik moet 5 euro verzendkosten betalen vind ik dat veel. Maar als ik een duurder artikel heb van 60 euro en dan 5 euro verzendkosten moet betalen vind ik het nog wel acceptabel.
Ik had laatst trouwens ook ergens iets besteld (weet niet meer wat) moest iets van 6 euro verzendkosten betalen. Wordt het bezorg is het een plat doosje met als verzendkosten 2.20. Nou toen was ik ook even heb een klachtenmail gestuurd maar nooit geen reactie op ontvangen.
Ik had laatst trouwens ook ergens iets besteld (weet niet meer wat) moest iets van 6 euro verzendkosten betalen. Wordt het bezorg is het een plat doosje met als verzendkosten 2.20. Nou toen was ik ook even heb een klachtenmail gestuurd maar nooit geen reactie op ontvangen.
Gast- Gast
Het liefst ga ik voor gratis verzenden, haha.
Als het door de brievenbus past, wil ik sowieso niet meer betalen dan dat tarief. Als het pakketpost is, vind ik 5,- nog wel prima.
Ik vind wat dat betreft de Wehkamp trouwens wel heel fijn. Als je alles terug stuurt, hoef je de verzendkosten ook niet meer te betalen.
Als het door de brievenbus past, wil ik sowieso niet meer betalen dan dat tarief. Als het pakketpost is, vind ik 5,- nog wel prima.
Ik vind wat dat betreft de Wehkamp trouwens wel heel fijn. Als je alles terug stuurt, hoef je de verzendkosten ook niet meer te betalen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
5 euro vind ik eigenlijk de max. Ik kwam laatst een leuke site tegen met allemaal goedkope make-upjes (Eyes Lipes Face). Alleen de verzendkosten zijn 7 euro (!). Ja, zo kan ik ook goedkope make-up aanbieden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Soortgelijke onderwerpen
» Ik vind....
» Welikefashion.nl, verzendkosten gratis
» Vind jij het erg
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Vind jij....
» Welikefashion.nl, verzendkosten gratis
» Vind jij het erg
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Vind jij....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: