Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

+3
Aimee
Printje
Tania
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Printje do 15 nov 2012 - 10:34

Ik ben echt een miep hierin, dat geef ik toe. Maar wat vind jij nog acceptabele verzendkosten?


Ik bestel bijv. gewoon uit principe niet bij Lief! omdat ik no way 5 euro verzendkosten ga betalen, en dit geldt dus ook al voor de Noppies site....
Ik vind 2 euro, voor een klein setje kleertjes, echt serieus de max. En jullie?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Tania do 15 nov 2012 - 10:36

Ligt eraan hoeveel ik bestel. Als ik voor 100 euro kleding bestel wil ik best 4/5 euro verzendkosten betalen maar voor 1 setje kleding zou ik ook niet meer dan 2 euro betalen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Printje do 15 nov 2012 - 10:36

Het gaat hier idd om een kleine 25 euro aan kleertjes....ik vind daar dan bovenop ook nog 5 euro verzendkosten echt erg veel.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Tania do 15 nov 2012 - 10:38

Ja dat zou ik ook niet doen inderdaad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Aimee do 15 nov 2012 - 10:39

Ik bestel eigenlijk altijd het liefst bij webshops zonder verzendkosten te betalen Wink Vind het ook zonde om 5 euro neer te tellen voor alleen maar het verzenden. Ik bestel dan ook weinig online (alleen met gratis verzenden, haha schriep ben ik!)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  CCC do 15 nov 2012 - 10:41

Ik kijk hier niet eens naar moet ik eerlijk bekennen... Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Minx do 15 nov 2012 - 11:42

Verkeerde pijler??

Maar ik vind zelf max 5 en dan ligt het er ook aan hoeveel ik bestel en waar. Esprit betaal ik altijd 95 cent en dat vind ik prima want die zit niet in onze stad. En anders rij ik wel naar de stad.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 19:51

Aimee schreef:Ik bestel eigenlijk altijd het liefst bij webshops zonder verzendkosten te betalen Wink Vind het ook zonde om 5 euro neer te tellen voor alleen maar het verzenden. Ik bestel dan ook weinig online (alleen met gratis verzenden, haha schriep ben ik!)

Waarschijnlijk hebben die webshops het gewoon bij de prijs inbegrepen en betaal je ze ergens heus wel Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 19:53

Het hangt ervan af. Als het door de brievenbus past, €2,50, zo niet €5. Ik vind juist bij bedragen van >€100 dat de verzending gratis zou moeten zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 22:37

het hangt van het product af. Als ik een paar producten bestel van totaal 20 euro en ik moet 5 euro verzendkosten betalen vind ik dat veel. Maar als ik een duurder artikel heb van 60 euro en dan 5 euro verzendkosten moet betalen vind ik het nog wel acceptabel.

Ik had laatst trouwens ook ergens iets besteld (weet niet meer wat) moest iets van 6 euro verzendkosten betalen. Wordt het bezorg is het een plat doosje met als verzendkosten 2.20. Nou toen was ik ook even Evil or Very Mad heb een klachtenmail gestuurd maar nooit geen reactie op ontvangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Arwyn do 15 nov 2012 - 23:25

Het liefst ga ik voor gratis verzenden, haha.
Als het door de brievenbus past, wil ik sowieso niet meer betalen dan dat tarief. Als het pakketpost is, vind ik 5,- nog wel prima.
Ik vind wat dat betreft de Wehkamp trouwens wel heel fijn. Als je alles terug stuurt, hoef je de verzendkosten ook niet meer te betalen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Blond do 15 nov 2012 - 23:38

5 euro vind ik eigenlijk de max. Ik kwam laatst een leuke site tegen met allemaal goedkope make-upjes (Eyes Lipes Face). Alleen de verzendkosten zijn 7 euro (!). Ja, zo kan ik ook goedkope make-up aanbieden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel? Empty Re: Hoeveel verzendkosten vind jij acceptabel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum