Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding combi's

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding combi's Empty Kleding combi's

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 6:59

Oke, ik geef het toe: ik ben zo'n hel met het combineren van kleding dat ik na tig setjes gepast te hebben altijd weer stikchagrijnig uit kom op die ene saaie jeans en een simpel shirtje en vest. Hoe combineer je rokjes? De onderkant gaat goed, legging en laarzen, maar de bovenkant lukt echt niet.

Ik ben 1,64 lang en heb maat 36, een slanke taille maar stevige bovenbenen en kuiten.
Donker haar, donkere ogen, maar een lichte huid.
Rokjes zijn bij mijn taille dus vaak te groot, maar bij mijn bovenbenen te strak.

Wat zijn leuke dingen om te dragen? Als ik nu in een kledingzaak loop dan heb ik eigenlijk geen idee wat voor modellen of kleuren mij goed staan. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding combi's Empty Re: Kleding combi's

Bericht  Blond zo 6 feb 2011 - 8:20

Welke kleuren je staan, moet je echt zelf achter komen. Bij de een met een blanke huid staat rood prachtig, terwijl het een ander niet staat.

Ik combineer rokjes meestal met een longsleeve in het zwart of donkergrijs. Op een spijkerrokje draag ik ook vesten en truien. Op van die "action' rokjes draag ik een strak t-shirt met lange mouwen met soms een katoenen vest.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding combi's Empty Re: Kleding combi's

Bericht  Pancake zo 6 feb 2011 - 9:20

Boven een rokje heb ik meestal hetzelfde aan als wat ik ook boven een broek zou aantrekken. Meestal wel wat strakkere shirtjes. Nu moet ik wel zeggen dat ik ook geen combineer held ben dus ik hou het meestal simpel, meerdere laagjes daar begin vaak niet aan.

Wat qua kleur kan dat is inderdaad iets dat jezelf een beetje moet uitvogelen. Zelf heb ik vorig jaar een kleur advies cursus gedaan en kijk daardoor heel anders naar kleur dan voorheen. Als ik nu iets in "de juiste kleur" koop dan zie ik echt dat zo'n kleur iets met me doet. Als ik iets in een goede kleur aanheb dan zeggen mensen ook altijd iets positiefs over mijn kleding. Nu koop ik niet al mijn kleding ind de juiste kleuren, want er is ook nog zoiets als smaak. Afgelopen week heb ik een cursus stijl gedaan, maar dat moet ik nog een beetje verwerken.

Als ik naar jouw beschrijving van je uiterlijk kijk dan denk ik dat je hetzelfde kleur-type bent als ik en dan zou ik zeggen dat vooral felle kleuren goed staan (en dan bedoel ik niet van die neon kleuren). Kleuren zoals rood, blauw, paars of groen. Verder kan zwart, grijs en wit.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding combi's Empty Re: Kleding combi's

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 11:28

Thanks meiden!

De kleuren die Pancake noemt daar kan ik me wel in vinden. Blauw is wel iets waar ik snel naar grijp, verder draag ik veel zwart, grijs en wit. Ik wil vooral iets meer kleur in mijn outfits brengen bij mijn volgende aankopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding combi's Empty Re: Kleding combi's

Bericht  Niekske ma 7 feb 2011 - 1:39

Je kan ook kleur in je outfit brengen door juist wat opvallendere rokjes te kopen. Desigual achtige rokjes bijvoorbeeld. Die zijn vrijwel allemaal klokkend, dus dan heb je er ook geen last van dat je dikkere bovenbenen hebt. Erop kun je 'gewoon' zwart of grijs dragen, of je kiest een kleur die veel in de rok voorkomt.

Op de wat meer 'basic' rokjes draag ik zelf meestal vrij eenvoudige shirtjes. Ik vind een rokje altijd al iets 'opvallender' dan een broek en draag op een broek dus vaak opvallendere dingen dan op een rokje smile ik probeer er wel altijd net iets anders-dan-anders van te maken en heb dan een effen shirtje met pofmouwtjes bijvoorbeeld of een aparte halslijn, of wel een simpel shirt maar dan met een sjaal of ketting erbij. Een langer vest staat ook erg leuk op een (jeans)rokje. Of twee shirtjes over elkaar in contrasterende kleuren, dat je bij de boord en de halslijn of mouwen nog een randje van een andere kleur ziet.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding combi's Empty Re: Kleding combi's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum