Laatst ontvangen
+37
Angela_1986
Mermaid
Toet
strawberry
Tania
Sugarfall
Parisienne
Tsjip
Eponine
SoGood
Bosjesvrouw
marissie21
Troeliewoelies
Eris
Jezzie
Kruidkoek
Elliot
bolus26
love
litllejoy
Parel
Kowalski
Kreeftje
Cheesegirl
LaBird
Anmy
Elin
Barbabella
Lady1984
Burn
Bazinga
Caramba
Roxi3
Poubelle
Caroow
Livine
Hoochie
41 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Laatst ontvangen
Haha Mistery, werk je in een mannenbedrijf?
Mijn collega´s hebben mij nog nooit aangesproken met lekker ding haha
WA .. Kwam alleen post afgeven
SMS .. Dank je
Haha, zo`n boeiend leven heb ik!
SMS .. Dank je
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Whatsap: Hey schatje, hoe ist? Koud hoor en mistig. Jij maar zeggen dat het de ramen waren haha! ( van m'n vriend, ik had gezegd dat de ramen gewoon beslagen waren, maar het was mistig haha.)
Sms: Allemaal fraai dat we niet worden geinformeerd (van m'n vader, we kregen via via via via te horen dat m'n broertje in het ziekenhuis had gelegen. Jammer maar ja kan gebeuren (heb overigens een heel goed contact met m'n broertje hoor.))
Sms: Allemaal fraai dat we niet worden geinformeerd (van m'n vader, we kregen via via via via te horen dat m'n broertje in het ziekenhuis had gelegen. Jammer maar ja kan gebeuren (heb overigens een heel goed contact met m'n broertje hoor.))
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
WA : werkse vandaag ! (van een vriendin)
SMS : Fijn dat je me vrijdag even komt helpen. liefs mams ( me moeder is door de rug gegaan en ga even met haar boodschappen doen)
SMS : Fijn dat je me vrijdag even komt helpen. liefs mams ( me moeder is door de rug gegaan en ga even met haar boodschappen doen)
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
WA: van mn zusje: haha zal het meteen doen hoor mama!
(ze is 16 en was om oo.30 nog onine op facebook dus had tr een berichtje gestuurd met GA SLAPEN!)
sms: van mn man: lekker geslapen? zo meteen beoordeling dus duim je voor me? xxx
van een collega: ik ben bevallen! van een dochter!
(ze is 16 en was om oo.30 nog onine op facebook dus had tr een berichtje gestuurd met GA SLAPEN!)
sms: van mn man: lekker geslapen? zo meteen beoordeling dus duim je voor me? xxx
van een collega: ik ben bevallen! van een dochter!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Whatsapp (ik kan het hier niet zo goed weergeven maar op m'n telefoon zag het er hilarisch uit):
I'm with stupid! (en dan dus de whatsapp smiley met de omhoogwijzende vinger erbij, kreeg ik van een collega nadat ik iets heel doms had gezegd).
SMS:
Fiets is klaar, is op parking busstop. (van mijn stiefvader die mijn fiets had gerepareerd toen m'n trapper er af was gebroken)
I'm with stupid! (en dan dus de whatsapp smiley met de omhoogwijzende vinger erbij, kreeg ik van een collega nadat ik iets heel doms had gezegd).
SMS:
Fiets is klaar, is op parking busstop. (van mijn stiefvader die mijn fiets had gerepareerd toen m'n trapper er af was gebroken)
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Laatste sms: Sorry, dit mietje heeft er nog eens over nagedacht en je hebt gelijk. Ik ga proberen de afspraak te verzetten. Nu weer vriendjes? ;-) Kus
Was van mijn vriend, die is vanmorgen bij orthopeed doorverwezen voor operatie en moest dus een afspraak maken voor klacht waar hij al (te) lang mee doorloopt. Maar vriendlief is bang en van de 3 mogelijkheden die ziekenhuis aanbood heeft hij de laatste gekozen om het maar zo lang mogelijk uit te stellen. Zit een verschil van 2 maanden tussen de 1e en laatste mogelijkheid! Vond ik niet zo grappig omdat ik het niet zie zitten dat vriend in het gips zit/moet revalideren in periode dat de baby net geboren is....
Laatste w.a. Straks voor je dienst nog tijd voor een hondendate, zo ja hoe laat kan je? Van een vriendin, haar hond en mijn hond kunnen uren samen spelen/rennen en gek doen, dus spreken we regelmatig af om ze samen even lekker te laten rauzen in losloopgebied.
Was van mijn vriend, die is vanmorgen bij orthopeed doorverwezen voor operatie en moest dus een afspraak maken voor klacht waar hij al (te) lang mee doorloopt. Maar vriendlief is bang en van de 3 mogelijkheden die ziekenhuis aanbood heeft hij de laatste gekozen om het maar zo lang mogelijk uit te stellen. Zit een verschil van 2 maanden tussen de 1e en laatste mogelijkheid! Vond ik niet zo grappig omdat ik het niet zie zitten dat vriend in het gips zit/moet revalideren in periode dat de baby net geboren is....
Laatste w.a. Straks voor je dienst nog tijd voor een hondendate, zo ja hoe laat kan je? Van een vriendin, haar hond en mijn hond kunnen uren samen spelen/rennen en gek doen, dus spreken we regelmatig af om ze samen even lekker te laten rauzen in losloopgebied.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Sms: Tip: je hebt een nog niet beluisterde voicemail. Groeten van Hi.
Wa: Ja dat is waar (van een vriendin)
Wa: Ja dat is waar (van een vriendin)
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
sms: Een Tan code van ING.
wa: Dat is erg lief en attent van je. X
wa: Dat is erg lief en attent van je. X
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
WA: Lijkt wel op de mijne (Nieuwe telefoon besteld die bijna hetzelfde is als die van mijn vriend)
Sms: Haha Slimpie
(Ik was What`s app opnieuw aan het installeren en moest mijn telefoonnummer invoeren. Ik kreeg maar geen sms binnen en ik werd ook niet gebeld. Ik natuurlijk chaggo.. Toch maar aan mijn vriend gevraagd wat mijn telefoonnummer was. Blijkt dat ik een oud telefoonnummer van me aan het invoeren was )
Sms: Haha Slimpie
(Ik was What`s app opnieuw aan het installeren en moest mijn telefoonnummer invoeren. Ik kreeg maar geen sms binnen en ik werd ook niet gebeld. Ik natuurlijk chaggo.. Toch maar aan mijn vriend gevraagd wat mijn telefoonnummer was. Blijkt dat ik een oud telefoonnummer van me aan het invoeren was )
Troeliewoelies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 15-07-12
wa: is goed.. van een vriendin..
sms:hoe laat gaan we eten.. (van mijn vriend)
sms:hoe laat gaan we eten.. (van mijn vriend)
marissie21- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10
wa: ok (mijn vriend)
sms: een heel verhaal maar het ging erom of ik upc ff kon bellen (ook van m'n vriend)
sms: een heel verhaal maar het ging erom of ik upc ff kon bellen (ook van m'n vriend)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
WA: 6,5 graad
SMS: Die man die in *woonplaats* is aangereden en zwaar gewond raakte is de man van **
SMS: Die man die in *woonplaats* is aangereden en zwaar gewond raakte is de man van **
Gast- Gast
Sms'jes krijg ik niet meer. Er staat alleen een oude van Vodafone in.
WA: Hey eigenaresse van ***! Ik voelde me prachtig, heb alleen mijn lippen bij geglossed, de rest zat de hele dag perfect! Echt super.
WA: Hey eigenaresse van ***! Ik voelde me prachtig, heb alleen mijn lippen bij geglossed, de rest zat de hele dag perfect! Echt super.
Gast- Gast
Ontvangen:
Whatsapp: "Zag je me nog bij het stoplicht? Ik zat nog wel verliefd naar je te kijken. Zo lief om je te zien op je fiets!"
Sms: "Veel plezier, uitkijken, hvj"
Whatsapp: "Zag je me nog bij het stoplicht? Ik zat nog wel verliefd naar je te kijken. Zo lief om je te zien op je fiets!"
Sms: "Veel plezier, uitkijken, hvj"
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sms: Ja! (van mijn neef op de vraag of hij al op het station was)
WA: Ik denk dat we er aan het eind van de middag zijn, laat ik je nog weten (van mijn broertje)
WA: Ik denk dat we er aan het eind van de middag zijn, laat ik je nog weten (van mijn broertje)
Eponine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12
Sms: Of zal dat door de monitor komen?
WA: 28 uur lang het foute uur.
WA: 28 uur lang het foute uur.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
SMS: DigiD inlogcode
Whatsapp: Onderweg
-> toen mijn vriend gisteravond klaar was met werken, hij whatsappt altijd als 'ie onderweg is.
Whatsapp: Onderweg
-> toen mijn vriend gisteravond klaar was met werken, hij whatsappt altijd als 'ie onderweg is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn laatst ontvangen sms'je is van 12 nov van mijn vriend: "ik zit nu pas in de auto ben over een uurtje thuis"
Laatst ontvangen whatsappje van mijn broer: "Dit is de nieuwe app, gooi de oude maar weg.."
Laatst ontvangen whatsappje van mijn broer: "Dit is de nieuwe app, gooi de oude maar weg.."
Gast- Gast
WA: Hahaha oke
SMS: Een tancode van de ING.
SMS: Een tancode van de ING.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sms;Na flesje lijkt ze stil. Als mijn been morgen nog zo'n zeer doet bel ik de dokter. Doe maar rustig aan je werk is ook belangrijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Parel schreef:Haha Mistery, werk je in een mannenbedrijf?
SMS .. Dank je
Haha ik dacht eerst huh wie kwam er bij jou post afgeven. T kwartje viel pas later dat die wa van mij afkwam
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Mijn laatste wa : Nou doei! X
Mijn laatste sms : Ja... heeft een rotkop haha(van mijn moeder, en ging over een acteur)
Mijn laatste sms : Ja... heeft een rotkop haha(van mijn moeder, en ging over een acteur)
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Kowalski schreef:
Haha echt? Supertof! En is ie gelukt?
Ik stuur wel even een foto per PM!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
WA doe ik niet aan.
Laatste sms heb ik ontvangen van mijn schoonmoeder, of ik vrij was vanmiddag dan kwam ze even langs.
Laatste sms heb ik ontvangen van mijn schoonmoeder, of ik vrij was vanmiddag dan kwam ze even langs.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
WA: Tot morgen!
SMS: Tja. Fijne avond
SMS: Tja. Fijne avond
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10