Laatst verzonden en ontvangen smsje -
+20
Caroow
Blair
Bolleke
TwistedAngel
_DoI
Cherique
Hoochie
Snoes
Silver
Try
Vanillivi
Bosjesvrouw
Petteflet
Penny Blossom
smooch
IndianRose
RioolSpook
Kabouter
VeryCherry
Jeanette
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Laatst verzonden en ontvangen smsje -
Je laatst verzonden en ontvangen smsje
*verveel topic*
:face:
*verveel topic*
:face:
Gast- Gast
Re: Laatst verzonden en ontvangen smsje -
Laatst verzonden naar een vriendin of ze volgende week zin heeft om naar Xxlerator te gaan en daarop terug gekregen dat ze dat erg leuk vind.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Van mijn vriend "Kusjeeeeee" en dit stuurde ik terug "Kusj terug! Was je nog op tijd vanmorgen? Xxx" Nou, das toch wel lief dacht ik zo
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
!Aan mijn vriend of ie al een idee had hoe laat ie thuis zou zijn..en hij smste terug dat ie dat nog niet wist. Niet heel erg spannend dus
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Verzonden aan vriend: zijn jullie al bijna klaar?
Ontvangen van vriend: Bijna! Nog even de laatste dingen. M'n vader heeft weer een tas met troep voor ons. Die haal ik ook even op goed. Geeft je extra tijd. Ik blijf niet lang daar het is dat we in de buurt zijn. Tot straks. :-*.
Ontvangen van vriend: Bijna! Nog even de laatste dingen. M'n vader heeft weer een tas met troep voor ons. Die haal ik ook even op goed. Geeft je extra tijd. Ik blijf niet lang daar het is dat we in de buurt zijn. Tot straks. :-*.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Wil je m`n zusje om 5 uur bij de bios ophalen? Dan hoef ik zelf niet van t werk af. x
Ja prima. Ik haal je om half 8 op vanavond dus niet te lang doorwerken. x
van en naar W.
Ja prima. Ik haal je om half 8 op vanavond dus niet te lang doorwerken. x
van en naar W.
Gast- Gast
Laatst verzonden naar mijn vriend: hoe ging die dvd instellen ook alweer? (we hebben een nieuwe dvdspeler en ik moet nog even onder de knie krijgen hoe die werkt )
Laatst gekregen van een vriendin: hoi meis, sorry dat ik zo weinig laat horen maar ik heb erg zin in volgende week! Hopelijk gaat het goed met je, hier prima! Tot gauw! Liefs
Laatst gekregen van een vriendin: hoi meis, sorry dat ik zo weinig laat horen maar ik heb erg zin in volgende week! Hopelijk gaat het goed met je, hier prima! Tot gauw! Liefs
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Verzonden naar een vriendin: we hebben geen vervangers ivm bezuiningen. Maar het kan wel doorgaan vanaf januari ben ik elke woensdag beschikbaar.
Ontvangen van een vriendin: Oke super dan ga ik dat doorbellen.
Ontvangen van een vriendin: Oke super dan ga ik dat doorbellen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Aan mijn vriend verzonden: ik...mag...op...GESPREK!!
Ontvangen van Laced: privé
Ontvangen van Laced: privé
Gast- Gast
Mijne zijn heel saai hoor haha. Ik wou gisteren de wc`s poetsen op het Jong Nederland clubgebouw en het poetsmiddel was op dus had iemand gesmst of ik dat vanavond mee moest nemen:
verstuurd: hey ... zal ik vanavond nieuw wc poetsmiddel halen. Ik moet toch in het dorp zijn. En moet ik verder nog iets halen? Groetjes
teruggekregen: is goed
verstuurd: hey ... zal ik vanavond nieuw wc poetsmiddel halen. Ik moet toch in het dorp zijn. En moet ik verder nog iets halen? Groetjes
teruggekregen: is goed
Gast- Gast
Naar mijn moeder: Hee, wanneer krijg je de uitslagen? Nou slaap lekker dan hea! Hier is alles goed! Liefs
Van mijn moeder: 6 december krijg ik de uitslagen. Hoe laat ben je morgen hier? X
Mijn moeder moest vanmorgen verschillende onderszoeken ondergaan in het ziekenhuis. Vandaar deze smsjes.
Van mijn moeder: 6 december krijg ik de uitslagen. Hoe laat ben je morgen hier? X
Mijn moeder moest vanmorgen verschillende onderszoeken ondergaan in het ziekenhuis. Vandaar deze smsjes.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Naar mijn vriendin: Vind ik een mooie tijd. Ben dan rond 10u bij jou. Heb er zin in! Xxxx
Van mijn vriendin: Is goed wijffie! Gezellig! Heb er ook zin in. Lekker gek doen haha. X
Van mijn vriendin: Is goed wijffie! Gezellig! Heb er ook zin in. Lekker gek doen haha. X
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Van een vriendin: We kunnen donderdag ook wel sporten al je kunt?
Teug aan die zelfde vriendin: nee donderdag kan ik niet dus zie je morgen (heb al een paar dagen niet meer gsmst)
Teug aan die zelfde vriendin: nee donderdag kan ik niet dus zie je morgen (heb al een paar dagen niet meer gsmst)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Naar moeders ; Wat een spanning, Ambulance én Politie in de zaak!
Van moeders ; Oh?! Wat is er gebeurd, moet ik het AD bellen?
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Vanillivi schreef:Naar moeders ; Wat een spanning, Ambulance én Politie in de zaak!
What happened?
Ik heb twee telefoons (eentje om naar het buitenland te smsen dus die gebruik ik vooral voor mijn vriend) en daarop heb ik het laatst ontvangen: "Hoi hoi my sexy, amazing, gorgeous girlfriend, I love you x X x"
Waarop ik heb gereageerd met "Arh, that's put a smile on my face, I love you too lieverd!"
En op mn andere NL telefoon ging het over mijn 'ontslag', niet zo leuke/interessante berichtjes.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Van collega:
Hallo meid even een vraag, zou jij morgen voor mij willen werken. Groetjes.
Terug naar Collega:
Hey morgen gaat niet lukken. Sorry voor later reactie . groetjes
Hallo meid even een vraag, zou jij morgen voor mij willen werken. Groetjes.
Terug naar Collega:
Hey morgen gaat niet lukken. Sorry voor later reactie . groetjes
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Naar een bevriend stel:
Hoiii! Gaan jullie vanavond ook naar x?
Van het bevriende stel:
Ja, wij gaan ook. Wij willen rond half 9 gaan, als jullie willen pikken we jullie wel op! X
Hoiii! Gaan jullie vanavond ook naar x?
Van het bevriende stel:
Ja, wij gaan ook. Wij willen rond half 9 gaan, als jullie willen pikken we jullie wel op! X
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ontvangen: Dank je schat, had er vandaag geen tijd voor. Ja inderdaad, nou dan doen we dat van de week wel die paar daagjes zijn niet zo erg toch? Kusje
Verstuurd: Nee maak niet uit, komen er nog genoeg Veel plezier vanavond. Dikke kus
Verstuurd: Nee maak niet uit, komen er nog genoeg Veel plezier vanavond. Dikke kus
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
verstuurd; naar vriend heel blabla verhaal over kerstmis gezeur
ontvangen; Ik bel je zo nog ff hoor, is nu even druk. Kusje (van vriend)
ontvangen; Ik bel je zo nog ff hoor, is nu even druk. Kusje (van vriend)
Gast- Gast
Van collega: Ben op verjaardag, helaas.
Naar collega: Morgen herkansing?
Had gevraagd of hij vanavond ff mee naar de kroeg ging, maar hij kon dus helaas niet. maybe morgen dan
Naar collega: Morgen herkansing?
Had gevraagd of hij vanavond ff mee naar de kroeg ging, maar hij kon dus helaas niet. maybe morgen dan
Gast- Gast
van en naar een vriendinnetje:
van haar: Aah no Let me know zodra je @home bent! Goede reis nog. Xx
naar haar: Honey, I'm Home! veilig en wel! heel erg bedankt voor deze gezellige dag! Heb er echt van genoten:) ik zal morgen wel merken hoe het met mn rug is! File was 20min ong. Hele fijne avond nog en tot snel weer ziens! Succes met studeren en een fijn weekend! Liefs x mij
Ze had me getrakteerd op een dagje efteling!
van haar: Aah no Let me know zodra je @home bent! Goede reis nog. Xx
naar haar: Honey, I'm Home! veilig en wel! heel erg bedankt voor deze gezellige dag! Heb er echt van genoten:) ik zal morgen wel merken hoe het met mn rug is! File was 20min ong. Hele fijne avond nog en tot snel weer ziens! Succes met studeren en een fijn weekend! Liefs x mij
Ze had me getrakteerd op een dagje efteling!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Van een vriend:
Lief, ik sta letterlijk op de rand van de aarbol zonder bereik. Maar je had gebeld??? xxx
Naar hem:
Lieve T*** Wat ga je morgen doen, Brennie moet de deur uit!!!! Kussies!
(Het is mijn beste vriendje en is homo, dus nee geen andere relaties enzo )
Lief, ik sta letterlijk op de rand van de aarbol zonder bereik. Maar je had gebeld??? xxx
Naar hem:
Lieve T*** Wat ga je morgen doen, Brennie moet de deur uit!!!! Kussies!
(Het is mijn beste vriendje en is homo, dus nee geen andere relaties enzo )
Gast- Gast
Van een vriend: Hi C. I'm going away tonight so you don't have to come. Have a great day. Hug.
Naar mn vriend: Ok, då förstår jag. (Ok, dan begrijp ik het)
Naar mn vriend: Ok, då förstår jag. (Ok, dan begrijp ik het)
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Laatst ontvangen: "Ik kom er nuuuu aan! X"
Laatst verzonden: "Hee [naam]! Gefeliciteeeerd!!!!! (Ben ik de eerste??) Maak er een mooie dag van! Heb je 't al gevierd of doe je dat morgen (ehhh vandaag haha)? Fijne verjaardag in ieder geval en ik zie je maandag! X"
Laatst verzonden: "Hee [naam]! Gefeliciteeeerd!!!!! (Ben ik de eerste??) Maak er een mooie dag van! Heb je 't al gevierd of doe je dat morgen (ehhh vandaag haha)? Fijne verjaardag in ieder geval en ik zie je maandag! X"
Gast- Gast
Ik ben vergeten om mensen te antwoorden, zie ik nu net. Ik heb alleen maar laatst ontvangen smsjes...
Afgelopen donderdag heb ik een collega mijn abonnement laten beeindigen en mijn digitale televisie bij mijn ouders laten opzetten, omdat ik zo thuis ook Film1 kon kijken. Dus ik smste mijn moeder dat. En ik was op voorhand bang dat het allemaal niet zou gaan zoals moeten, daarom heb ik het maanden uitgesteld.
Laatst verstuurd aan moeder: Heel snel! Had ellende voorzien.... Maar niet dus:)
Laatst ontvangen van moeder: Beters! En in december meestal de leuke films
Laatst ontvangen van een kennis: He **** Hoe is het er mee? En leuk weekend tot nu toe? Kusj
Laatste noemt mij echter nooit bij mijn nick, dus ik denk dat ik via hem een sms van een oude vriend heb gekregen. Een oude vriend die mij blijft lastigvallen, op welke manier dan ook. :S
Afgelopen donderdag heb ik een collega mijn abonnement laten beeindigen en mijn digitale televisie bij mijn ouders laten opzetten, omdat ik zo thuis ook Film1 kon kijken. Dus ik smste mijn moeder dat. En ik was op voorhand bang dat het allemaal niet zou gaan zoals moeten, daarom heb ik het maanden uitgesteld.
Laatst verstuurd aan moeder: Heel snel! Had ellende voorzien.... Maar niet dus:)
Laatst ontvangen van moeder: Beters! En in december meestal de leuke films
Laatst ontvangen van een kennis: He **** Hoe is het er mee? En leuk weekend tot nu toe? Kusj
Laatste noemt mij echter nooit bij mijn nick, dus ik denk dat ik via hem een sms van een oude vriend heb gekregen. Een oude vriend die mij blijft lastigvallen, op welke manier dan ook. :S
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» Laatst verstuurde smsje/whatsapp
» Laatst ontvangen
» je laatst ontvangen kaart?
» Laatst ontvangen/verstuurd sms
» Laatst verstuurde smsje/whatsapp
» Laatst ontvangen
» je laatst ontvangen kaart?
» Laatst ontvangen/verstuurd sms