Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De naam

+26
Jezzie
Printje
Earane
-Ieniemienie-
Caroow
Pinkel
Highway
mickey
studiebol
SarahKey
Ugly Betty
Puggle
Susan
Muppetje
sanne-84
MamaJ&R
Shisha
CCC
Linda
Happydobby
Snoes
Ella
Juutjepetuutje
Jade
Fenna
peach
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De naam - Pagina 2 Empty Re: De naam

Bericht  Earane wo 14 nov 2012 - 9:15

De meisjesnaam stond vast toen ik vier maanden zwanger was. Jongensnamen waren een stuk moeilijker en toen uit de pretecho bleek dat we een meisje verwachtten, hebben we niet meer nagedacht over jongensnamen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje wo 14 nov 2012 - 9:22

Bij R hadden we al heel snel een meisjesnaam, echt al bij 8 weken ofzo, de jongensnaam pas nadat we wisten dat het een jongen was (na de 20 weken echo dus)

Nu hadden we veel eerder een jongensnaam en moesten we bij de 20-wekenecho schakelen toen het een meisje bleek te zijn.

We riepen trouwens altijd dat de meisjesnaam bij R, DE naam voor ons was en dat wanneer een tweede een meisje zou zijn ze die naam zeker zou krijgen...zo is het niet gegaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie wo 14 nov 2012 - 9:28

Wij waren over allebei de namen al heel snel uit!
Mijn vriend zei een keer een meisjesnaam die hij mooi vond en die vond ik ook meteen mooi.
De jongensnaam hadden we allebei bedacht en vinden we nog steeds leuk voor een eventueel 2e kindje.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:31

meisjesnaam hadden we beide keren al voor de 20-weken echo, jongensnaam zijn we beide keren niet uit gekomen.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 14 nov 2012 - 10:01

bij D. hadden we met z'n 28 week beide namen.
nu hadden we een meisjes naam al voor dat ik zwanger was, ooit gehoord op de radio. Na de 20 week echo bleek dat we een jochie kregen en daar hadden we een naam voor met zn 29 week hebben we hem verandert omdat ik hem toch niet leuk vond.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flower_L wo 14 nov 2012 - 10:06

Na de bevalling hebben we knoop doorgehakt. Vooral of we twee of drie namen zouden geven.

Nu hebben we voor jongen tweede naam en voor meisje eerste naam....dus we moeten toch nog even onderhandelen hier thuis.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Roodkapje wo 14 nov 2012 - 11:51

Mijn 1e dochter zou S.ophie gaan heten tot 20 min voor ze was geboren. Ik heb een turbulente zwangerschap gehad en de avond dat de bevalling begon was haar papa opeens weer in beeld na 7mnd. Hij heeft toen de naam gekozen en dat werd haar huidige naam. Haar 2e naam is wel S.ophie.

De andere kindjes gingen best voorspoedig. Hier en daar wat twijfel tussen bepaalde namen maar is goed gekomen:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  M-G wo 14 nov 2012 - 12:01

Ik was er al wel over uit (had de naam al heel lang in mijn hoofd) maar mijn vriend had ook nog een andere naam die hij ook wel mooi vond. Aangezien ik die minder mooi vond hebben we gekozen voor de naam die ik leuk vond, die vond hij ook leuk. Wat ook een beetje de doorslag gaf was dat we voor zijn achternaam hebben gekozen. (we zijn niet getrouwd, dus moesten die ook kiezen) Met 12 weken waren we er over uit.

De meisjesnaam waren we nog niet over uit, daar hadden we meerdere namen voor die we beide leuk vonden. We kregen bij de echo met 14 weken al vrij grote zekerheid dat het een jochie werd dus toen hebben we het niet meer over een meisjesnaam gehad.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 20:28

Ja we waren er direct uit over de namen. Als het een jongen was geweest bij de laatste was mijn naam niet helemaal tevreden over de jongensnaam.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: