Op je buik slapen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op je buik slapen
Ik ben zelf een echte 'die-hard' buikslaper!
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje ben ik direct op mijn zij gaan slapen, vond 't op de buik gelijk al niet meer fijn! Nu ben ik weer zwanger en draai iedere nacht weer op mijn buik. Maar als ik wakker word, vind ik dit eigenlijk niet prettig. Maar ik doe dit dus in mijn slaap..
Hebben jullie hier last van gehad? Ben je gewoon zo lang mogelijk op je buik blijven liggen? Of vond/ vind je dit ook niet prettig? En voor zover ik weet, kan dit geen kwaad toch?!
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje ben ik direct op mijn zij gaan slapen, vond 't op de buik gelijk al niet meer fijn! Nu ben ik weer zwanger en draai iedere nacht weer op mijn buik. Maar als ik wakker word, vind ik dit eigenlijk niet prettig. Maar ik doe dit dus in mijn slaap..
Hebben jullie hier last van gehad? Ben je gewoon zo lang mogelijk op je buik blijven liggen? Of vond/ vind je dit ook niet prettig? En voor zover ik weet, kan dit geen kwaad toch?!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Op je buik slapen
Nee joh kan helemaal geen kwaad.
Zelf heb ik tot ruim 20 weken op mijn buik geslapen en ik sliep heerlijk! Is ook belangrijk toch?
Maar als je er last van hebt zou ik het niet doen. Dan slaap je zelf ook niet lekker. Na die 20 weken heb ik een kussen tussen mijn benen gedaan zodat ik daar lekker tegenaan kon slapen en zo sliep ik half op m'n zij.
Zelf heb ik tot ruim 20 weken op mijn buik geslapen en ik sliep heerlijk! Is ook belangrijk toch?
Maar als je er last van hebt zou ik het niet doen. Dan slaap je zelf ook niet lekker. Na die 20 weken heb ik een kussen tussen mijn benen gedaan zodat ik daar lekker tegenaan kon slapen en zo sliep ik half op m'n zij.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik slaap ook op mijn buik, nu nog steeds, ik blijf dit doen tot het echt niet meer kan en dan ga ik over op half buik/zij ligging
Ik slaap echt niet als ik anders moet gaan liggen, dus blijf zo lang mogelijk op mijn buik liggen.
Ik slaap echt niet als ik anders moet gaan liggen, dus blijf zo lang mogelijk op mijn buik liggen.
Gast- Gast
Nee kan geen kwaad. Ik slaap nu meestal nog op mijn buik, wel met 1 been opgetrokken omdat plat op de buik niet lekker meer voelt.
Gast- Gast
Ik heb tot een week of 30 op mijn buik kunnen slapen, wel ook net als Arden nu met 1 been opgetrokken. Daarna kreeg ik protest uit mijn buik haha, maar kwaad kan het niet hoor!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik slaap ook graag op mijn buik, maar ik heb het bijna gedurende mijn hele zwangerschap niet lekker gevonden, en vooral drukte het erg op mijn blaas, wat nog irritanter was.
Ik heb al vrij snel (va. 18 weken ofzo) een extra kussen en daarna een voedingskussen gepakt om mee te slapen, tussen mn benen en voilá zo kan ik nog best een eind slapen!
Ik heb al vrij snel (va. 18 weken ofzo) een extra kussen en daarna een voedingskussen gepakt om mee te slapen, tussen mn benen en voilá zo kan ik nog best een eind slapen!
Gast- Gast
Kan geen kwaad hoor, ik slaap ook nog op mijn buik / half op mijn zij met een been opgetrokken om niet met mijn volledige gewicht op de baarmoeder te liggen. Ik vind dat ook schelen in de kuitkrampen: die zijn veel erger wanneer ik op mijn rug wakker word.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Buik slapen
» Op de buik slapen
» Op de buik slapen en het dagverblijf...
» Tot wanneer kon jij op je buik slapen?
» Slapen op buik met Aerosleep
» Op de buik slapen
» Op de buik slapen en het dagverblijf...
» Tot wanneer kon jij op je buik slapen?
» Slapen op buik met Aerosleep
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: