waar kijk jij naar uit?
+46
Livine
loura
Liadan
Green_Pepper
Aziraphale
Kexter
Middleme
Funk
Mouse10
Burn
VanillaRose
Bliss
Esperanza
Kreeftje
Rose
Paper Crown
Caramba
Shisha
Snack a Jack
Blond
Ella
Ooh La La!
Springflower
Rush
Elliot
Juutjepetuutje
mezzoforte
Marin
Oasis
Roxi3
bolus26
Elin
M-G
Ilovethe90s
mii_joyce
Japie
Snoes
Blondie
Antibes
Bazinga
Mermaid
Exogenesis
Kowalski
Ibbeltje
Jeanette
studiebol
50 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: waar kijk jij naar uit?
- Binnenkort 3 dagen disneyland parijs!
- Kerst
- Oud en nieuw
- Kerst
- Oud en nieuw
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:- Binnenkort 3 dagen disneyland parijs!
- Kerst
- Oud en nieuw
Leuk, Disney Wil ik ook zo graag nog eens heen, maar ja lijkt me niet zo handig nu ik zwanger ben, mag je volgensmij in veel attracties niet. Veel plezier gewenst alvast
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Vrijdag een etentje met vrienden bij ons thuis, ga lekker uitgebreid koken!
En verder niet veel bijzondere dingen, drukke periode komt eraan op het werk, vanaf 30 december lekker 1,5 vakantie. En ben bezig om een dagje weg te plannen met vrienden (mijn beurt om het te regelen). Wordt wel pas in het nieuwe jaar, maar wil naar ''hij gelooft in mij'' gaan, en daarvoor lekker ergens uitgebreid lunchen/borrelen.
En verder niet veel bijzondere dingen, drukke periode komt eraan op het werk, vanaf 30 december lekker 1,5 vakantie. En ben bezig om een dagje weg te plannen met vrienden (mijn beurt om het te regelen). Wordt wel pas in het nieuwe jaar, maar wil naar ''hij gelooft in mij'' gaan, en daarvoor lekker ergens uitgebreid lunchen/borrelen.
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Op het moment alleen naar half 5, want dan mag ik naar de tandarts Ik hoop dat mijn kiespijn een beetje snel op te lossen is.
Verder kijk ik uit naar vrijdagavond, want dan heb ik een etentje. En eigenlijk het hele weekend, want mijn vriend is niet thuis, dus ik ga lekker het hele weekend doen waar ik zin in heb.
Verder kijk ik uit naar vrijdagavond, want dan heb ik een etentje. En eigenlijk het hele weekend, want mijn vriend is niet thuis, dus ik ga lekker het hele weekend doen waar ik zin in heb.
Gast- Gast
-Vrijdag alvast sinterklaas vieren met vriendinnen
-Zondag de Den Bosch meeting
-Het opzetten van de kerstboom (nou ja, niet zozeer het opzetten, maar de gezelligheid van de kerstversiering)
-Zondag de Den Bosch meeting
-Het opzetten van de kerstboom (nou ja, niet zozeer het opzetten, maar de gezelligheid van de kerstversiering)
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Naar het weekend. Ik ben echt even op en verlang naar rust. In het weekend heb ik genoeg leuke dingen gepland.
Gast- Gast
Naar vrijdag, dan ga ik uit eten en popquizzen met twee vriendinnen die ik al een hele tijd niet heb gezien.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk uit naar:
- 15 december wicked met mijn vriend
- kerst vieren
- kerst vakantie van 2,5 week
- mijn verjaardag
- 15 december wicked met mijn vriend
- kerst vieren
- kerst vakantie van 2,5 week
- mijn verjaardag
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Niets bijzonders eigenlijk!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ook niks bijzonders eigenlijk. Ik kijk uit naar het weekend. En ik kijk uit naar kerst, ook al weet ik nog niet wat ik ga doen, maar in ieder geval twee dagen vrij en lekker eten.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Geen specifieke datum helaas; maar dat het gedoe rond mijn ventje eindelijk ophoud. We blijven ziekenhuis in en uit gaan en hij heeft nu alles tegelijk. Het is (hopelijk) een keer klaar. Daar kijk ik enorm naar uit!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Naar het moment dat mijn vriend en ik samen in ons huis kunnen gaan wonen. Ik denk da het veel rust voor mij/ons zal brengen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
De uitslag van mijn komende examens (die ik nog moet doen) .. Ik wil graag weten of ik al die moeite die ik nu doe wel voor een voldoende doe, anders stop ik er nu gelijk mee.. *dipje*
En naar mijn vakantie over een weekje, en mijn verjaardag over een weekje en sinterklaasavond 1 december en kerstvakantie. Ik kijk naar veel dingen uit waardoor mijn zin om te werken beetje klein is.
En naar mijn vakantie over een weekje, en mijn verjaardag over een weekje en sinterklaasavond 1 december en kerstvakantie. Ik kijk naar veel dingen uit waardoor mijn zin om te werken beetje klein is.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Op dit moment kijk ik enorm uit naar het weekend. Ik ben erg moe en werk deze week ook op vrijdag. Ga dan lekker met m'n vriend uit eten en rustig aan doen.
Verder kijk ik erg uit naar onze bruiloft in mei
Verder kijk ik erg uit naar onze bruiloft in mei
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kijk uit naar vrijdagmiddag: weekendje met mijn vriend relaxen in Amsterdam!
Lange termijn: mijn diploma halen, maar dat duurt nog 2 jaar!
Lange termijn: mijn diploma halen, maar dat duurt nog 2 jaar!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik kijk uit naar de geboorte van mijn tweede nichtje (ws. rond eind december) en ik kijk uit Nasr januari, want dan ga ik een aantal uur minder werken.
Gast- Gast
Ik kijk uit naar vrijdag, dan ga ik uit eten. En naar zaterdag en zondag want dan is de intocht van sinterklaas en mogen de kinderen hun schoen zetten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik kijk uit naar vrijdag, dan gaan mijn vriend en ik uiteten en ergens wat drinken.
Ik kijk uit naar zaterdag want dan komt Sinterklaas en ik hou van die sfeer
Ik kijk uit naar de feestdagen
Ik kijk uit naar mijn vader zijn 60 jarige verjaardag begin januari
Ik kijk uit naar Oud en nieuw (die ben ik voor het eerst sinds 5 jaar gewoon vrij!!) Ik heb niet eens plannen maar gewoon vrij zijn is al speciaal voor mij
Ik kijk uit naar de 30ste verjaardag van een vriendin in december
Ik kijk uit naar weekendje weg met familie eind januari
Ik kijk ernaar uit dat ik, straks met mijn nieuwe baan regelmatige uren werk. Ik kan niet wachten!
En tot slot kijk ik uit naar mijn net bestelde jasje van Zara
Ik kijk uit naar zaterdag want dan komt Sinterklaas en ik hou van die sfeer
Ik kijk uit naar de feestdagen
Ik kijk uit naar mijn vader zijn 60 jarige verjaardag begin januari
Ik kijk uit naar Oud en nieuw (die ben ik voor het eerst sinds 5 jaar gewoon vrij!!) Ik heb niet eens plannen maar gewoon vrij zijn is al speciaal voor mij
Ik kijk uit naar de 30ste verjaardag van een vriendin in december
Ik kijk uit naar weekendje weg met familie eind januari
Ik kijk ernaar uit dat ik, straks met mijn nieuwe baan regelmatige uren werk. Ik kan niet wachten!
En tot slot kijk ik uit naar mijn net bestelde jasje van Zara
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kijk uit naar aankomend weekend
En naar maart volgend jaar.
Voor de rest verwacht ik hoe dan ook een leuke tijd te krijgen, hoewel ik geen specifieke dingen heb staan. Gewoon zin in de tijd die komen gaat.
En naar maart volgend jaar.
Voor de rest verwacht ik hoe dan ook een leuke tijd te krijgen, hoewel ik geen specifieke dingen heb staan. Gewoon zin in de tijd die komen gaat.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
mezzoforte schreef:20-weken echo begin december.... zodra ik weet of het een jongetje of meisje wordt nog beter excuus om extra te gaan shoppen hehe
Ik weet het lekker al . Zo leuk he! Al heb ik nu helemaal geen tijd en energie om te shoppen.
Ik probeer te bedenken of ik nog ergens naar uit kijk, maar alles staat op losse schroeven, dus op dit moment niet zo. Ik kijk wel nog steeds uit naar de geboorte van mijn kleintje. En ik kijk er ook naar uit dat het hier eindelijk eens wat minder troep is en de kinderkamer klaar is. Maar goed, dat is een kwestie van op het juiste moment de juiste hulptroepen inschakelen want mijn man gaat het niet meer kunnen doen en ik ook niet echt. Maar morgen komt een vriendin schoonmaken en opruimen en eigenlijk kijk ik daar ook wel naar uit, dat is wel fijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik kijk erg uit naar a.s. zaterdag en zondag.. de aankomst van Sinterklaas, het zetten van onze schoen en de cadeautjes openmaken. Daarna kijk ik uit naar onze Sinterklaasviering(en).. ben zo benieuwd wat N. van haar cadeaus gaat vinden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Naar mijn verjaardag! En het huis wat wij hopelijk gaan kopen
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Ik kijk uit naar zaterdag: uitslapen en dan de intocht van de sint kijken en dus ontbijten met pepernoten, haha.
Verder kijk ik uit naar 5 dec. want dan ga ik Piet spelen op mijn oude school, naar 23 nov want dan gaan we naar de Mike en Thomas Kerstrevue, en naar 25 nov. want dan ga ik éindelijk de pasgeboren dochter van een vriendin zien!
Verder kijk ik uit naar 5 dec. want dan ga ik Piet spelen op mijn oude school, naar 23 nov want dan gaan we naar de Mike en Thomas Kerstrevue, en naar 25 nov. want dan ga ik éindelijk de pasgeboren dochter van een vriendin zien!
Gast- Gast
Naar vrijdag want dan wordt onze dochter alweer 2.
En naar het voorjaar, want dan gaan we lekker een paar dagen naar Legoland
En naar het voorjaar, want dan gaan we lekker een paar dagen naar Legoland
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kijk je naar uit?
» Waar kijk jij naar uit?