Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 Carrieres die je niet wilt hebben

+33
Toet
Raindrop
Minx
_Lacey_
loura
minoessepoes
Fred
Oasis
M-G
RYW
SoGood
Ella
Carmen_
Caroow
Atelier Madame
Twellie
Printje
Marin
Phileine
Ibbeltje
Mouse10
Arwyn
rapa nui
Roxi3
Antibes
Exogenesis
Slakje
Jeanette
Bazinga
Rouxxxe
Rush
bolus26
Mermaid
37 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

5 Carrieres die je niet wilt hebben - Pagina 2 Empty Re: 5 Carrieres die je niet wilt hebben

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 21:52

Arwyn schreef:- Seksindustrie
- Callcenter en dan moeten bellen om dingen te verkopen
- Op straat abonnees oid moeten werven
- Deurwaarder
- Iets waarvoor ik veel achter het stuur moeten zitten of waarvoor ik moet vliegen (in een vliegtuig dus hè).

5 Carrieres die je niet wilt hebben - Pagina 2 +_2acc5a8841f8752904d37f90a8014829

Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

5 Carrieres die je niet wilt hebben - Pagina 2 Empty Re: 5 Carrieres die je niet wilt hebben

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 21:55

-Mensen werven
-Bij Mc Donalds achter de kassa of in de keuken
-Callcenter
-Receptioniste
-lopende band werk

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 22:24

- Mensen werven (of dat nu zaterdag in de stad is of via een call centrum. Echt vreselijk! Of werken in de HI of T-mobile winkel.. brr)

- Gehandicapten-/bejaardenzorg of andere soorten zorg (Is gewoon echt niets voor mij, en dan doel ik met name op het persoonlijk contact met de patient in kwestie)

- Werken in de horeca als medewerkster (of dat nu verkopen is bij een fastfoodketen of als serveerster in een restaurant, discotheek etc.). Ik heb gewoon niets met de horeca.

- Lichaamelijk zwaarder werk in de buitenlucht (bouwvakker, hovenier, vuilnisman)

- 'Agressieve' beroepen, of waar geweld in kan voorkomen (Politie, deurwaarder, militair)

- Alle beroepen met dieren (van verzorger tot slachter tot boerin Wink )

Laatst aangepast door Punk'd op wo 14 nov 2012 - 0:46; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Carmen_ di 13 nov 2012 - 22:28

- In de zorg (Mensen die daarin werken: Respect)
- Iets met kinderen (ik wurg ze op dag 1 denk ik al
- Tandarts
- Psycholoog
- Arts

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Ella di 13 nov 2012 - 23:11

- iets in de sex industrie

- vuilnisman/vrouw

- slager (vind kip schoonmaken al vreselijk)

- taxi/bus

- bouwvakker
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:34

Waarom is deurwaarder zo'n vervelend beroep in jullie ogen?
Een vriendin van mij is deurwaarder en zij zegt dat het ook een heel dankbaar beroep is. Als ze de mensen met het probleem kan helpen doet ze dat. Mensen vragen vaak wat ze nog kunnen doen om iets te voorkomen en dan geeft zij tips wie ze moeten bellen en wat voor brieven ze moeten sturen om het dus te voorkomen of uit te stellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 7:55

Zelda schreef:Bij MacDonalds, Kentucky o.i.d lijkt me echt vreselijk. Verder vind ik schoonmaken en achter de kassa zitten ook niet het leukste werk. Verder zou ik niet in een drogist willen werken of ergens waar je heel lang moet staan.

Dat was echt mijn leukste bijbaantje ever!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 7:58

Forumster schreef:Waarom is deurwaarder zo'n vervelend beroep in jullie ogen?
Een vriendin van mij is deurwaarder en zij zegt dat het ook een heel dankbaar beroep is. Als ze de mensen met het probleem kan helpen doet ze dat. Mensen vragen vaak wat ze nog kunnen doen om iets te voorkomen en dan geeft zij tips wie ze moeten bellen en wat voor brieven ze moeten sturen om het dus te voorkomen of uit te stellen.

Ik heb wel eens een soort docu gezien over deurwaardes, lijkt me best een 'leuk' beroep! Die paar keren dat je daadwerkelijk mensen hun huis uit moet zetten/hun spullen moet ophalen lijkt me alleen best moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 14 nov 2012 - 7:59

Jullie hebben zeker nog nooit Dirty Jobs gezien op Discovery! (Ik keek voor Mike Rowe 5 Carrieres die je niet wilt hebben - Pagina 2 2970661624)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bazinga wo 14 nov 2012 - 7:59

Kenya schreef:
Forumster schreef:Waarom is deurwaarder zo'n vervelend beroep in jullie ogen?

Ik heb wel eens een soort docu gezien over deurwaardes, lijkt me best een 'leuk' beroep! Die paar keren dat je daadwerkelijk mensen hun huis uit moet zetten/hun spullen moet ophalen lijkt me alleen best moeilijk.

Nou, daarom dus. Ik zou 't niet over m'n hart kunnen verkrijgen om een bijstandmoeke met d'r kiddies en hondje op straat te zetten. Al zou 't een enkele keer voorkomen, 't zou voor mij genoeg zijn om mezelf te haten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:08

Van wat ik in die documentaire gezien heb zijn het meer types die gewoon geen zin meer hadden hun huur te betalen die je eruit moet zetten dan bijstandmoeders. Maar leuk wordt t natuurlijk niet nee.

Gast
Gast

Bericht  RYW wo 14 nov 2012 - 10:36

Prostitutie

zeer hulpbehoevende senioren of (geestelijk) gehandicapten verzorgen (zoveel respect voor wie het kan, ik zou dat echt niet trekken..)

Begrafenisondernemer

Alles met pies, poep en kots (kinderopvang, rioolwerker, veehouderij, schoonmaak...)

Geestdodend lopendebandachtig werk waarin ik geen uitdaging vind.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  M-G wo 14 nov 2012 - 13:29

- Belastingadviseur
- Notaris
- Productiemedewerker in een fabriek
- Docent in één bepaald vak
- Meubelstoffeerder
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Oasis wo 14 nov 2012 - 22:55

- Docent

- In de gehandicaptenzorg

- Kinderopvang

- In een slagerij

- En natuurlijk ook geen prostitutie oid
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Fred do 15 nov 2012 - 0:13

bolus26 schreef:uhm ik zou niet op de beurs willen werken, lijkt me op zich wel een uitdaging maar mijn interesse en ambitie ligt daar echt totaal niet.

bij de milieustraat of in de kassen lijkt me ook niks of aan de lopende band oid.

ow en paaldanseres oid is ook niks voro mij, ik heb 1 keer een workshop paaldansen gedaan en mijn talent ligt duidelijk ergens anders;)

Dat was mijn bijbaantje wat ik zeker zo'n 5 jaar heb gedaan op zaterdagen. Je hoefde niet veel te doen. Een beetje verkeer te regelen en controleren dat mensen het juiste afval in de juiste bakken gooien. Een beetje vegen. Bovendien het verdiende erg goed! Bijna het dubbele van het minimum loon. Bovendien heb ik er erg veel van geleerd. Met name mensen kennis op gedaan, want lang niet iedereen is te vertrouwen als je zegt dat ze spullen hier niet kwijt kunnen. Oke, er wordt misschien wat neerbuigend naar gekeken maar de verdiensten maakte het een geliefd bijbaantje. In 3,5 a 4,5 uur tijd had ik zoveel verdiend waar normaal gesprokken een vakkenvuller of zo ruim 8 uur of meer voor moet werken! O ja, en je moest boven de 18 zijn voor dit bijbaantje.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  minoessepoes do 15 nov 2012 - 0:34

Ik heb na de havo een maand aan een lopende band gewerkt om mijn vakantie bij elkaar te verdienen. Daar werden vooral dingen voor de Hema, Gamma en Praxis ingepakt, denk aan trekveren, kabels, fietslampen enz. Ik vond het echt verschikkelijk, herrie, geen kans om wat te kletsen en 8 uur lang geestdodend werk doen, ik was blij als de zoemer ging en we dus pauze hadden. Er was daar een machine die de hele dag plastic bakjes perste om kabels in te doen, en een mevrouw die al 20 jaar alleen de hele dag in die herrie stond (de radio kon je ook niet horen) en de bakjes stapelde. Toen had die mevrouw haar heup gebroken en hadden ze dus iemand anders nodig om die bakjes te stapelen, de ene uitzendkracht na de andere liep er weg, onvoorstelbaar dat die mevrouw dat al 20 jaar volhield.

In eerste instantie had ik afgesproken om nadat ik op vakantie was geweest nog twee weken terug te komen (aangezien ik toch zo'n lange zomervakantie had) maar daar heb ik voor bedankt.

Naast het studeren heb ik ook schoongemaakt bij een oude mevrouw en terwijl ik thuis schoonmaken vreselijk vind, vond ik het bij haar helemaal niet erg om te doen, ik vond het echt dankbaar werk!

Dingen zoals prostitutie moet ik inderdaad ook niet aan denken, maar ik denk de meeste mensen niet vrijwillig.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mouse10 vr 16 nov 2012 - 3:59

RYW schreef:zeer hulpbehoevende senioren of (geestelijk) gehandicapten verzorgen (zoveel respect voor wie het kan, ik zou dat echt niet trekken..)
Ohja dat lijkt mij ook niks. Wel extra respect voor de mensen die de baantjes hebben die ik echt verschrikkelijk zou vinden.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  loura vr 16 nov 2012 - 4:19

In een verzorgingshuis werken (mensen wassen enzo)

Loodgieter

Prostitue

Lopende band werk

Patholoog anatoom zijn (in lijken snijden, moet er niet aan denken)
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lacey_ vr 16 nov 2012 - 5:16

- werken met ouderen/gehandicapten/kinderen
- schoonmaakwerk
- lopende band werk/productie
- werken in de seksindustrie
- slagerij

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast vr 16 nov 2012 - 8:56

Verpleegkundige

Piloot

Advocaat

Serveerster

Huisarts

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 16 nov 2012 - 11:02

Wat ik niet zou willen

Fabriekswerk
Seksindustrie
Mensen werven/producten aansmeren
Advocaat
Bouwvakker
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Raindrop za 17 nov 2012 - 11:53

- Slachter of een ander beroep waar ik dieren pijn zou moeten doen.
- Werken in de seksindustrie.
- Producten moeten verkopen.

Voor de rest zijn er wel beroepen die ik liever niet zou doen (werken in een fabriek, callcenter etc.) maar dat zijn geen beroepen die ik absoluut niet wil doen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 23:13

- seksindustrie
- slager/slachter
- fabriekswerk/lopende bandwerk

Verder geen idee.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 17 nov 2012 - 23:26

Naast heel veel wat al genoemd is (seksindustrie, fabriek, slager etc.) zou ik écht geen fulltime baan achter de kassa willen hebben. Ik heb het als bijbaan gedaan en vond het verschrikkelijk, je valt na twee uurtjes zitten echt bijna in slaap. Nee, dan ga ik nog liever vakken vullen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  JD zo 18 nov 2012 - 3:38

1) Telefonisch verkoper / ledenwerver op straat.
2) Dakdekker of stratenmaker (lekker in de stroooomende regen...)
3) Medewerker in een mortuarium
4) Oncologieverplegkundige op de kinderafdeling. Knap als je het kan, maar lijkt me verschrikkelijk heftig werk.
5) Vuilnisvrouw.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: