Themafeest 'film'
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Themafeest 'film'
Mijn vriend geeft met oud & nieuw een feestje en mijn idee was om er een themafeest van te maken, daar hou ik van namelijk Het thema 'film' vind ik altijd leuk en dat is het nu dus ook geworden, dus ik ben al flink aan t brainstormen. Nu lijkt het mij leuk om als Cruella de Vil te gaan (101 Dalmatiërs) en niet alleen omdat rood/zwart/wit mijn favo kleurencombinatie is Heb verder ook al van alles bedacht, maar tot nu toe vind ik dit nog t leukst. Ben wel benieuwd of jullie nu leuke ideeën hebben, dus brand los!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Themafeest 'film'
Ik vind het altijd leuk om er met een themafeest toch nog leuk uit te zien, en dan niet alsof ik ga carnavallen, dus ik zou kiezen voor Audrey Hepburn uit Breakfast at Tiffany's, simpel en chic.
Of in een mooie glitterjurk alsof je over de rode loper gaat ofzo en een nep-Oscar in je hand.
Of in een mooie glitterjurk alsof je over de rode loper gaat ofzo en een nep-Oscar in je hand.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hmm, dat vind ik dus eigenlijk te gewoontjes. Ik hou echt van verkleden, dus wil op zijn minst een pruik op en verder mag het ook wel wat gekker dan normaal
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Als je echt!! wil verkleden, ik heb laatst op internet een Chuckie en miss chuckie outfit gezien en die waren wel echt heel erg gaaf!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Leuk, leuk!!
Hier een pak van Cruella DeVil;
Wilma Flinstone;
Fiona Shrek;
Hier een pak van Cruella DeVil;
Wilma Flinstone;
Fiona Shrek;