Themafeest
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Themafeest
Ik kan wel een beetje inspiratie gebruiken. Voor een verjaardagsfeest ben ik op zoek naar een leuk thema.
De leeftijd van de groep mensen die komen ligt tussen de 16 en 30 jaar. De ruimte is beperkt maar het kan plaatsvinden in een feesttent in een tuin of binnenshuis. Verder zijn er niet zoveel eisen, als het maar leuk is. Dus, wat voor soort thema's zouden jullie leuk vinden en wat zijn dan leuke 'activiteiten' of 'aankleding' om er bij te doen?
De leeftijd van de groep mensen die komen ligt tussen de 16 en 30 jaar. De ruimte is beperkt maar het kan plaatsvinden in een feesttent in een tuin of binnenshuis. Verder zijn er niet zoveel eisen, als het maar leuk is. Dus, wat voor soort thema's zouden jullie leuk vinden en wat zijn dan leuke 'activiteiten' of 'aankleding' om er bij te doen?
Gast- Gast
Re: Themafeest
Ik vond 'ik hou van Holland' best een leuk thema.
Je kunt daar de hapjes op afstemmen, de kleding (oranje of een combi van rood/wit/blauw), (een deel van) de muziek, en alle spelletjes en andere bezigheden.
Je kunt daar de hapjes op afstemmen, de kleding (oranje of een combi van rood/wit/blauw), (een deel van) de muziek, en alle spelletjes en andere bezigheden.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vond 'ik hou van Holland' best een leuk thema.
ooh jaaa leuk!!
Gast- Gast
de mannen als vrouwen verkleed en de vrouwen als mannen??
jaren 70?
beauty en de nerd?
en die van ik hou van holland is ook leuk! kun je meteen een quiz doen aan de hand van het Ik hou van holland spel!!
jaren 70?
beauty en de nerd?
en die van ik hou van holland is ook leuk! kun je meteen een quiz doen aan de hand van het Ik hou van holland spel!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Een summer party
(wanneer is het feest eigenlijk?)
Of een glamour feest.
Of iets met een bepaald land/werelddeel (daar kun je de hapjes ook op aanpassen)
(wanneer is het feest eigenlijk?)
Of een glamour feest.
Of iets met een bepaald land/werelddeel (daar kun je de hapjes ook op aanpassen)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke ideeën! Het feest is eind april of begin mei.
De Ik hou van Holland party lijkt me ook erg leuk.
De Ik hou van Holland party lijkt me ook erg leuk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: