Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jou fijne momentje van de dag?

+18
Snoes
ExpressoB
June
Marin
Fiwen
Guusje
Middleme
Tullow
Burn
Ooh La La!
Arwyn
Mida4you
Ibbeltje
Livine
Cheesegirl
Ugly Betty
Bisq
Minx
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 4:49

@ExB, haha okee! smile

@OohLala, Succes met klussen! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 4:49

Zo, en dat was mijn SOG, nu bezig met school!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 4:50

Ooh La La! schreef:
Burn schreef:
Oohlala, heb je een nieuwe baan?

Nee heb nog geen nieuwe baan.
Komende maand is m'n vakantie (had nog heel veel vakantiedagen) en daarna krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Daar ga ik dan fulltime klussen en ondertussen zoeken naar wat anders.

lekker vooruitzicht, vakantiedagen opmaken en starten aan jullie nieuwe huis, succes met klussen;)
welke branche wil je werken?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Tullow ma 12 nov 2012 - 4:56

ExpressoB schreef:
Tullow schreef:Dat ik mijn €100,- terug krijg van de Ikea!
Ik was afgelopen zaterdag bij de Ikea en heb afgerekend bij de zelfscan, en thuis kwam ik erachter dat ik 1 product per ongeluk 2x gescand had. Vanmiddag de klantenservice gebeld, en zij hebben met het filiaal gebeld en het filiaal heeft weer de voorraad gecheckt, en dat klopte met mijn verhaal. Dus ik mag morgen mijn €100 komen ophalen! Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 281626781

Lijkt mij wel ja! kost je wel weer extra om naar de ikea te rijden(geen idee hoever je ervandaan woont).
Ik neem ook vaak wel een bonnetje bij het boodschappen doen, dan kijk ik hem even na (met name AH, bonus en 35korting eraf is gegaan) of andere acties.

Ik moet ongeveer een half uur rijden, maar toevallig toch in de stad zijn, want ik heb een sollicitatiegesprek. Dus dat komt dan weer goed uit!

Ik vatte de opmerking van Burn hetzelfde op als jij hoor, ik dacht ook, het is mijn eigen (weggooide) geld, haha!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ooh La La! ma 12 nov 2012 - 5:00

ExpressoB schreef:
Ooh La La! schreef:
Burn schreef:
Oohlala, heb je een nieuwe baan?

Nee heb nog geen nieuwe baan.
Komende maand is m'n vakantie (had nog heel veel vakantiedagen) en daarna krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Daar ga ik dan fulltime klussen en ondertussen zoeken naar wat anders.

lekker vooruitzicht, vakantiedagen opmaken en starten aan jullie nieuwe huis, succes met klussen;)
welke branche wil je werken?

Het liefst in de creatieve sector, architectuur/ interieur. Maar daar zijn momenteel niet heel veel banen in te vinden.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 5:02

oohlala: nee lijkt mij ook niet, lastig. Sta je wel voor andere dingen open? heb je recht op een uitkering mocht je echt geen baan kunnen vinden?

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Ooh La La! ma 12 nov 2012 - 5:07

Ja, heb 7 maanden WW.
Niet heel lang, maar lang genoeg denk ik.
Ik ben nu een jaar of 8 officemanager dus daar kan ik sowieso wel werk in vinden, maar dat is precies wat ik eigenlijk niet meer wil. Dus eerst zal ik erg kritisch zijn, tot het uwv gaat zeuren Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 5:08

Tullow schreef:Ik vatte de opmerking van Burn hetzelfde op als jij hoor, ik dacht ook, het is mijn eigen (weggooide) geld, haha!
Sorry! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Tullow ma 12 nov 2012 - 5:18

Burn schreef:
Tullow schreef:Ik vatte de opmerking van Burn hetzelfde op als jij hoor, ik dacht ook, het is mijn eigen (weggooide) geld, haha!
Sorry! Wink

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1578173417
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Burn ma 12 nov 2012 - 5:20

Tullow schreef:
Burn schreef:
Tullow schreef:Ik vatte de opmerking van Burn hetzelfde op als jij hoor, ik dacht ook, het is mijn eigen (weggooide) geld, haha!
Sorry! Wink

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1578173417
I love you
Binnenkort housewarming met singstar?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Tullow ma 12 nov 2012 - 5:24

Burn schreef:
Tullow schreef:
Burn schreef:
Tullow schreef:Ik vatte de opmerking van Burn hetzelfde op als jij hoor, ik dacht ook, het is mijn eigen (weggooide) geld, haha!
Sorry! Wink

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1578173417
I love you
Binnenkort housewarming met singstar?

Playstation is nog steeds stuk, met de singstar cd die er nog in zit.. Cry
We gaan dit weekend verhuizen, maar zijn nog laaaaaang niet klaar met verbouwen haha, ik hoop in het voorjaar een housewarming te kunnen geven Wink
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Middleme ma 12 nov 2012 - 5:25

Vanochtend vroeg toen ik het complimentenlijstje las wat de kinderen van groep 6/7 voor me hadden geschreven Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Guusje ma 12 nov 2012 - 8:25

Burn schreef:Tullow, altijd leuk die € 100,-
Minneke, Top man! Loonsverhoging!
Livine & Cheesegirl, klinkt heerlijk!
Oohlala, heb je een nieuwe baan?
Ugly Betty, aaaah❤
Suus, goed bezig!
Guusje, Goed gedaan!
Bisq, gehaktballen! LEKKER!
Ibbeltje, goed bezig!
Minx, Trots op je!

Wat lief zeg smile Dankjewel!
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Fiwen ma 12 nov 2012 - 8:27

We hebben vanmorgen een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerd dus als we de hypotheek rond krijgen hebben hebben we dit jaar nog een nieuw huis Very Happy
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 11:10

Wat gaaf Fiwen! Gefeliciteerd! En wat snel ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Kowalski ma 12 nov 2012 - 11:47

Nog geen fijn momentje gehad vandaag Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1270000679 Beetje jammer! Ach, dat komt vast nog wel deze laatste 14 minuten van een prachtige maandag! Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Marin ma 12 nov 2012 - 11:49

Dat we vandaag een vrij dagje samen hadden en heerlijk uren samen over de toekomst hebben gedroomd en besproken en urenlang huizen hebben gekeken op funda en echt duidelijk dezelfde dingen leuk en belangrijk vonden aan huizen en uiteindelijk echt samen een favoriet hadden. Ook al is het 'voor later', wel echt zo fijn en was zo leuk. En daarna zijn we uiteten geweest. Was leuke dag!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  June ma 12 nov 2012 - 13:46

Jij kunt mijn fijne momentje creëren door 'jou' in 'jouw' te veranderen in de titel Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 3079029344 (heel flauw, maar ook heel treurig: ik word daar echt gelukkig van Embarassed).

Verder was ik vandaag erg blij dat mijn stomme essay af was.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  June ma 12 nov 2012 - 13:51

Kowalski schreef:Nog geen fijn momentje gehad vandaag Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1270000679 Beetje jammer! Ach, dat komt vast nog wel deze laatste 14 minuten van een prachtige maandag! Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 3079029344

Is het nog gelukt? Anders duim ik bij dezen voor jou voor een fijne dinsdag!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 20:23

Dat ik weer voor nu door mijn neus kan ademen, heel naar als je geen lucht hebt en je via je mond moet ademen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 20:27

Mijn fijne momentje gisteren was dat mijn zorgverzekering die ik voor 2013 wil nemen 6 euro lager uitvalt per maand dan verwacht!

Vandaag nog geen specifiek fijn momentje, maar dat komt vast nog wel...

Fiwen: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Fijn, nog net op het randje met de oude regels qua hypotheek enzo smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Snoes ma 12 nov 2012 - 20:33

De dag is nog te kort om vandaag al een 'blij-momentje' te hebben, maar gisteren was dat het feit dat we ons baby'tje weer gehoord/gezien hebben en het besef dat we hem/haar nu echt heel snel in onze armen zullen hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Mermaid ma 12 nov 2012 - 22:10

Gisteren eigenlijk niks, ja hooguit dat ik extra kon werken waar mijn bankrekening dan wel weer blij van wordt. Maar stiekem baalde ik er wel van.
Vandaag ben ik blij omdat ik even een relaxt dagje heb. Tijd om schoon te maken, boodschappen te doen etc.
Ik ben geloof ik niet zo van de blije momentjes de laatste tijd, zit weer tegen een dipje aan.. frustrerend.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Suus ma 12 nov 2012 - 22:35

Fiwen, gefeliciteerd! Very Happy

Snoes, wat ga je hard, alweer bijna 37 weken! Lijkt me zo bijzonder om je kindje dan te zien Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 561177

Mermaid, balen dat je tegen een dipje aan zit... Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 699888Hopelijk kan je genieten van je vrij dag!

Ik ben vandaag nog te kort wakker om echt al een blij momentje gehad te hebben. Nouja, ik was wel blij dat mijn man vanochtend de koplamp van de auto vervangen heeft, kan ik morgen weer veilig naar mijn werk Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Kowalski ma 12 nov 2012 - 22:38

June schreef:
Kowalski schreef:Nog geen fijn momentje gehad vandaag Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1270000679 Beetje jammer! Ach, dat komt vast nog wel deze laatste 14 minuten van een prachtige maandag! Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 3079029344

Is het nog gelukt? Anders duim ik bij dezen voor jou voor een fijne dinsdag!

Je bent geweldig! Ik heb net een heel fijn momentje gehad Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 3079029344 Ik heb een tentamen waarvan ik overtuigd was dat ik 'm verpest had gehaald en ik ben zó blij! Ik zag het (studie dus Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 394967) even echt niet meer zitten, zou vier herkansingen hebben samen met vier 'nieuwe' tentamens, maar nu heb ik uiteindelijk maar één her en een groepsproduct wat we moeten verbeteren, dus het ziet er alweer iets meer haalbaar uit Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 561177

En dan komt toch nog de perfectionist in me naar boven, die dan toch even ontevreden is met die 6,5 Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou fijne momentje van de dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou fijne momentje van de dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum