Glow 2012
+7
Kowalski
Rovine
Ibbeltje
Printje
Lejow
Chocolate Cookie
Laced
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Glow 2012
Leuk Rovine! Was het erg druk?
De tweede rij, derde foto heb ik nu als uitzicht
De tweede rij, derde foto heb ik nu als uitzicht
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Het was behoorlijk druk, maar door die opzet heb ik het niet zo ervaren. Konden overal redelijk snel doorheen lopen.
Maar je woont hoog of heel centraal, Kowalski!
Maar je woont hoog of heel centraal, Kowalski!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Even een foto, gemaakt met mijn telefoon. De rest volgt nog (als dat wat is)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
heel mooi ! En ik ga vandaag pas, ben benieuwd!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh leuk Rovine! Ik ga morgenavond met mijn vriend. Vorig jaar zijn we niet geweest, dus dit is mijn eerste keer glow-en. Ik ben benieuwd!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik wil ook nog! wordt alleen niet eerder dan vrijdagavond en ben bang dat het dan NOG drukker is.
Heb wel al meerdere keren gehoord dat het dit jaar een beetje tegenvalt.
Heb wel al meerdere keren gehoord dat het dit jaar een beetje tegenvalt.
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Ik ben er van het jaar ook geweest. Alleen mijn fotos vallen zo onwijs tegen bahbah.
Maar ik liep er helaas rond van is dit het? Terwijl ik vorig jaar rond liep van waauuwww gaaf!
Maar ik liep er helaas rond van is dit het? Terwijl ik vorig jaar rond liep van waauuwww gaaf!
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Ik was ook bij de opening aanwezig met vrienden. Ze hadden nog veel lampjes over dus als Nederlanders zijnde hebben we er natuurlijk nog een paar extra gevraagd en gekregen, want die lampjes zijn handig op campings (zoals bij Lowlands).
Persoonlijk vond ik het wel goed van op zet dit jaar dmv het centrum af te sluiten. Veel ruimer qua lopen. Er was maar een opstopping en dat was bij de uitgang van het hofje met de bloemen. Persoonlijk vond ik de objecten wel minder dan andere jaren. Ik mis projecten zoals de lichtkapel en de lichtgallerij van de voorgaande jaren. Volgens mij waren er dit jaar meer projecties (is denk ik ook goedkoper). De projectie op de Catharinakerk vond ik het hoogtepunt. Die is dit jaar mooier dan andere jaren vind ik. Mensen klapte daarbij na afloop, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een projectie. Ook de mannetjes op het gebouw tussen de Mediamarkt en het Philipsstadion zijn bijzonder.
Komende zaterdag ga ik weer. Dit keer met andere vrienden en ivm dat er dan nog een speciale activiteit is van een hobby van mij.
Persoonlijk vond ik het wel goed van op zet dit jaar dmv het centrum af te sluiten. Veel ruimer qua lopen. Er was maar een opstopping en dat was bij de uitgang van het hofje met de bloemen. Persoonlijk vond ik de objecten wel minder dan andere jaren. Ik mis projecten zoals de lichtkapel en de lichtgallerij van de voorgaande jaren. Volgens mij waren er dit jaar meer projecties (is denk ik ook goedkoper). De projectie op de Catharinakerk vond ik het hoogtepunt. Die is dit jaar mooier dan andere jaren vind ik. Mensen klapte daarbij na afloop, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een projectie. Ook de mannetjes op het gebouw tussen de Mediamarkt en het Philipsstadion zijn bijzonder.
Komende zaterdag ga ik weer. Dit keer met andere vrienden en ivm dat er dan nog een speciale activiteit is van een hobby van mij.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Glow 2012 met kind lopen
» Glow Eindhoven
» Glow in the Dark midgetgolf Scheveningen 16 maart!
» TVOH 2012
» Wie is de mol 2012
» Glow Eindhoven
» Glow in the Dark midgetgolf Scheveningen 16 maart!
» TVOH 2012
» Wie is de mol 2012
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: