Glow 2012
+7
Kowalski
Rovine
Ibbeltje
Printje
Lejow
Chocolate Cookie
Laced
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Glow 2012
Wie is er al geweest, het is gisteren begonnen en duurt nog t/m zaterdag. Ik heb al zoveel mooie foto's voorbij zijn komen op fb dat ik er al veel zin in heb!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Glow 2012
Ik ben ook erg benieuwd! Wij gaan donderdagavond even de stad in.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil eigenlijk ook nog, maar weet niet goed wanneer..
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben er nog niet echt 'geweest', maar ik heb al wel van alles gezien tussendoor, ik kan live meegenieten vanuit hier
Als ik deze week tijd heb wil ik het eigenlijk nog wel even allemaal gaan bekijken!
Als ik deze week tijd heb wil ik het eigenlijk nog wel even allemaal gaan bekijken!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik denk dat we vrijdagavond zullen gaan, en anders morgenavond. Ik verwacht qua drukte dathet niet veel zal uitmaken. Ik vond het vorig jaar zo prachtig mooi en volgens mij dit jaar weer. trouwens de bloemen in het plantsoen zijn ook deels door kinderen van onze school gemaakt.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ga woensdagavond met de fotoclub! Heb er veel zin in!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ik ga woensdagavond met de fotoclub! Heb er veel zin in!
Oh leuk!!
Chocolate Cookie schreef:Ik ga woensdagavond met de fotoclub! Heb er veel zin in!
Wel ook hier showen he! Ik vond het vorig jaar ook zo geweldig mooi, vooral ook de kerk en de hele show eromheen echt geweldig!!!
Printje- Lady Post-a-lot
Haha, als ik geslaagde foto's heb laat ik ze zeker even zien!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik wil dus wel maar weet nog niet wie er mee wil
Dude.. wat is dat dan??
en vooral? WAAAAAR is het?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Eindhoven, zeg maar een lichtshow door de hele stad. Google is the answerLejow schreef:Dude.. wat is dat dan??
Chocolate Cookie- Ratel
Het is inderdaar in E.hoven zoals al gezegd werd, het is geloof ik opgezet door kunstenaars en echt geweldig mooi!!Lejow schreef:Dude.. wat is dat dan??
Printje- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:Eindhoven, zeg maar een lichtshow door de hele stad. Google is the answerLejow schreef:Dude.. wat is dat dan??
Maar zeg balen dat jij met de fotoclub gaat, anders konden we meeten CC
Ibbeltje schreef:Chocolate Cookie schreef:Eindhoven, zeg maar een lichtshow door de hele stad. Google is the answerLejow schreef:Dude.. wat is dat dan??
Haha, kan als nog hoor Wellicht verdwaal ik uiteindelijk omdat iedereen toch zijn eigen gang gaat. Als je me ziet, me gewoon aanspreken hoor! Vind ik leuk *duim omhoog*
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Ibbeltje schreef:Chocolate Cookie schreef:Eindhoven, zeg maar een lichtshow door de hele stad. Google is the answerLejow schreef:Dude.. wat is dat dan??
Haha, kan als nog hoor Wellicht verdwaal ik uiteindelijk omdat iedereen toch zijn eigen gang gaat. Als je me ziet, me gewoon aanspreken hoor! Vind ik leuk *duim omhoog*
Ja ehm weet je hoe druk het normaal daar is ...dat ik jou tegen ga komen acht ik niet zo groot Maar ja mocht het zo zijn zal ik je aanspreken
Ibbeltje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ibbeltje schreef:Chocolate Cookie schreef:Eindhoven, zeg maar een lichtshow door de hele stad. Google is the answerLejow schreef:Dude.. wat is dat dan??
Ja ehm weet je hoe druk het normaal daar is ...dat ik jou tegen ga komen acht ik niet zo groot Maar ja mocht het zo zijn zal ik je aanspreken
Ik zal een spotje op me schijnen, val ik in elk geval op en doe ik gelijk mee aan 'Glow'
Chocolate Cookie- Ratel
hahaha CC
Zelda schreef:Misschien kunnen wij deze week een keer gaan Ibbel?
Oh ja leuk ! Welke dag komt voor jou goed uit? Ik doe wel een dag dat ik werk, dan blijf ik in Eindhoven namelijk.
edit: dinsdag/woensdag of donderdag
Geen idee nog, ik wilde met grote en kleine M gaan maar we kunnen ook nog een avond samen natuurlijk, dan ga ik gewoon 2 keer. Maar moet nog kijken welke dag.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Misschien kunnen wij deze week een keer gaan Ibbel?
Oh ja leuk ! Welke dag komt voor jou goed uit? Ik doe wel een dag dat ik werk, dan blijf ik in Eindhoven namelijk.
Gast- Gast
Zelda schreef:Geen idee nog, ik wilde met grote en kleine M gaan maar we kunnen ook nog een avond samen natuurlijk, dan ga ik gewoon 2 keer. Maar moet nog kijken welke dag.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Misschien kunnen wij deze week een keer gaan Ibbel?
Mij maakt het niet uit hoor.
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 11 nov 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Ik ben gisteravond naar de opening geweest. Vond het wel veel beter opgezet dan andere jaren, alle straten op de route zijn afgezet, dus veel meer looppad. Overigens zijn wij heel tegendraads tegen de stroom ingegaan, scheelde wat geslenter. Maar het was erg mooi, hoogtepunten waren wel het leegstaande gebouw aan de Vestdijk, Catharinakerk en een kantoorgebouw in de buurt van het museum.
Opening was ook heel tof, moet nog even opzoeken welke band er speelde. Zouden ook nog foto's van de skyline van Eindhoven online komen daarvan, ben benieuwd. Opening bestond uit de bezoekers, die allemaal met een lampje in de lucht moesten schijnen.
Opening was ook heel tof, moet nog even opzoeken welke band er speelde. Zouden ook nog foto's van de skyline van Eindhoven online komen daarvan, ben benieuwd. Opening bestond uit de bezoekers, die allemaal met een lampje in de lucht moesten schijnen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hier een paar foto's die ik gemaakt heb.
Overigens wordt het niet door wat kunstenaars gedaan Printje. Het is een initiatief van de gemeente en er zit vooral een berg techniek achter. Sommige bedrijven (met name die ene waar de naam lichtstad vandaan komt ) maken er ook gebruik van nieuwe technieken aan het publiek te laten zien.
Ik vind in elk geval dat de stad zich hier uitstekend mee profileert, als slimste regio van de wereld zijnde.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Glow 2012 met kind lopen
» Glow Eindhoven
» Glow in the Dark midgetgolf Scheveningen 16 maart!
» TVOH 2012
» Wie is de mol 2012
» Glow Eindhoven
» Glow in the Dark midgetgolf Scheveningen 16 maart!
» TVOH 2012
» Wie is de mol 2012
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: