De hele dag kusjes geven...
Pagina 1 van 1
De hele dag kusjes geven...
De hele hele dag word ik overladen met kusjes en knuffels van R. Heerlijk begrijp me niet verkeerd maar soms ben ik er wel ff klaar mee eigenlijk Liever dit natuurlijk als driftbuien, slaan etc maar dit is soms het andere uiterste.
Zullen mijn hormonen wel zijn maar ik denk soms nu is het wel even klaar, terwijl ik het aan de andere kant heel fijn vind hoor.
Jullie ergens een beetje klaar mee?
Zullen mijn hormonen wel zijn maar ik denk soms nu is het wel even klaar, terwijl ik het aan de andere kant heel fijn vind hoor.
Jullie ergens een beetje klaar mee?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: De hele dag kusjes geven...
Die fase hebben ze hier ook gehad.
Ik ben wel klaar met het gillen van de jongste.
Ik ben wel klaar met het gillen van de jongste.
Gast- Gast
hahaha maar deze fase is hier begonnen vanaf kleins af aan en wordt alleen maar erger. Ik vind dit natuurlijk veel fijner dan dat het een driftkopje zou zijn maar de hele dag gaat hij hiermee door.
Deugniet; ik vind eht ook heerlijk hoor maar het gaat hier vrijwel non-stop door hahaha kusjestijd roept hij dan en dan komt hij weer bij mij. Hij doet het trouwens ook alleen bij mij, das wel weer een grote eer voor mij natuurlijk en aan de ene kant hoop ik dat het nog lang zo blijft maar aan de andere kant, ietsje minder mag soms ook wel.
Deugniet; ik vind eht ook heerlijk hoor maar het gaat hier vrijwel non-stop door hahaha kusjestijd roept hij dan en dan komt hij weer bij mij. Hij doet het trouwens ook alleen bij mij, das wel weer een grote eer voor mij natuurlijk en aan de ene kant hoop ik dat het nog lang zo blijft maar aan de andere kant, ietsje minder mag soms ook wel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben wel klaar met de dagelijkse driftbui van een half uur van onze dochter.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kusjes uit het zonnige Ibiza!
» wat doe jij de hele dag met je baby?
» Wat bij een hele kip uit de oven?
» Hele dunne slaapzak
» hele dag al ziek, wat te eten?
» wat doe jij de hele dag met je baby?
» Wat bij een hele kip uit de oven?
» Hele dunne slaapzak
» hele dag al ziek, wat te eten?
Pagina 1 van 1