Welke ovulatietesten zijn goed?
+12
Rouge
Parel
Pien
Twellie
Puggle
Tiara
Lonely Goatherd
mickey
Ilovethe90s
_Lana_
smooch
Highway
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke ovulatietesten zijn goed?
Wat leuk, Carrie! Ik had testen van Sensitest.
Maar, 2 maanden is niks joh. Je begint net, je bent net gestopt met de pil. Je lichaam heeft even tijd nodig om op orde te komen. Ga er nou niet zo'n druk opleggen door gelijk met testen te gaan beginnen. Als het wat langer duurt wordt het op een gegeven moment echt niet leuk meer hoor. Wij hebben maar 4 maanden met testen moeten werken, omdat ik via Clomid zwanger ben geworden. Maar ik vond het waardeloos, geplande seks. Het spontane gaat eraf en dan is het echt niet leuk meer.
Dit is niet wat je vroeg, maar echt, doe het nu nog niet. Wacht nog even.
Maar, 2 maanden is niks joh. Je begint net, je bent net gestopt met de pil. Je lichaam heeft even tijd nodig om op orde te komen. Ga er nou niet zo'n druk opleggen door gelijk met testen te gaan beginnen. Als het wat langer duurt wordt het op een gegeven moment echt niet leuk meer hoor. Wij hebben maar 4 maanden met testen moeten werken, omdat ik via Clomid zwanger ben geworden. Maar ik vond het waardeloos, geplande seks. Het spontane gaat eraf en dan is het echt niet leuk meer.
Dit is niet wat je vroeg, maar echt, doe het nu nog niet. Wacht nog even.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik de dipsticks van Zwanger & kids. Als je kijkt op www.zwangerschapspagina.nl lees je vaak dat deze het beste uit de bus komt. Ze zijn fijn in gebruik en ook nog eens de goedkoopste.
Gast- Gast
Wat leuk Carrie.
Heb geen tips voor je, heb geen ovutesten nodig gehad. Hoop dat jullie wens snel uit mag komen en je snel zwanger mag raken van een (of twee) prachtige en gezonde baby's.
Heb geen tips voor je, heb geen ovutesten nodig gehad. Hoop dat jullie wens snel uit mag komen en je snel zwanger mag raken van een (of twee) prachtige en gezonde baby's.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ja er zat 1 uur en 1 minuut tussen de twee.
Ik heb hier geloof ik nooit een bevallingsverhaal geplaatst.
Maar het was zo dat de kleinste als eerste kwam. Toen moesten bij nummer 2 de vliezen nog breken, en dat kreeg ik maar niet voor elkaar met persen. En ze lag nog helemaal bovenin, in een hoek. Dus hebben ze met een paar man op mijn buik staan drukken en uiteindelijk handmatig haar vliezen gebroken (dat brengt risico's met zich mee). En toen kreeg ze het na een tijdje steeds zwaarder, en met persen schoot het niet voldoende op...ik had ook geen persweeën, moest het dus op eigen kracht doen. En toen begonnen ze over een keizersnede. En toen dacht ik...DAT NIET....ik lig van onder al aan flarden, en nu ook nog mijn buik? No way! Dus toen heb ik echt als een gék geperst (5x achter elkaar zonder pauze, inplaats van 2x) en toen kwam ze goddank toch nog zo. Maar ze hebben haar wel meteen mee moeten nemen en aan het zuurstof moeten koppelen, ik zag ze toen pas 10 uur later ofzo want ik ben door bloedverlies daarna meteen weggevallen.
Sorry...waarom post ik dat hier. Ohja, omdat je er naar vroeg .
Ik heb hier geloof ik nooit een bevallingsverhaal geplaatst.
Maar het was zo dat de kleinste als eerste kwam. Toen moesten bij nummer 2 de vliezen nog breken, en dat kreeg ik maar niet voor elkaar met persen. En ze lag nog helemaal bovenin, in een hoek. Dus hebben ze met een paar man op mijn buik staan drukken en uiteindelijk handmatig haar vliezen gebroken (dat brengt risico's met zich mee). En toen kreeg ze het na een tijdje steeds zwaarder, en met persen schoot het niet voldoende op...ik had ook geen persweeën, moest het dus op eigen kracht doen. En toen begonnen ze over een keizersnede. En toen dacht ik...DAT NIET....ik lig van onder al aan flarden, en nu ook nog mijn buik? No way! Dus toen heb ik echt als een gék geperst (5x achter elkaar zonder pauze, inplaats van 2x) en toen kwam ze goddank toch nog zo. Maar ze hebben haar wel meteen mee moeten nemen en aan het zuurstof moeten koppelen, ik zag ze toen pas 10 uur later ofzo want ik ben door bloedverlies daarna meteen weggevallen.
Sorry...waarom post ik dat hier. Ohja, omdat je er naar vroeg .
Gast- Gast
Bij mij hetzelfde verhaal Charlie, alleen kwam mijn zoontje dus echt niet. Ook niet na een aantal keer vacuüm. Maar goed ook, want hij had de navelstreng om zijn hoofdje.
Dus toch een keizersnede onder narcose. Mijn zoontje ging niet goed en is een paar uur later naar een ander ziekenhuis gebracht. Die zag ik dus een paar dagen later pas.
En ik maar denken dat die tweede er zo achteraan glibbert!! ;-)
Nu lees ik pas de negatieve verhalen.
Dus toch een keizersnede onder narcose. Mijn zoontje ging niet goed en is een paar uur later naar een ander ziekenhuis gebracht. Die zag ik dus een paar dagen later pas.
En ik maar denken dat die tweede er zo achteraan glibbert!! ;-)
Nu lees ik pas de negatieve verhalen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Oh en waarom vertel ik dit eigenlijk??! Haha. Misschien omdat ik je ( Charlie ) verhaal herken en stiekem een ervaring wil delen met een andere tweelingmoeder ( wat een stom woord trouwens ) .
_Lana_- Ratel
Wow, dit is voor mij ook nieuw! Ik dacht altijd dat het vrij vlot achter elkaar ging, wat een domper! Mijn broertje kwam wel 8 minuten later achter mij aan gefloept.
Carrie; ik ken deze testen niet zo goed, maar het lijkt mij niet prettig om dan perse seks te moeten hebben (of het te weten), als het nu al druk met zich mee brengt. Ik denk dat het dan op ten duur tegen gaat staan en dat lijkt mij niet de bedoeling. Hoewel, ik ook snap dat je wilt weten wanneer je de meeste kans hebt.
Carrie; ik ken deze testen niet zo goed, maar het lijkt mij niet prettig om dan perse seks te moeten hebben (of het te weten), als het nu al druk met zich mee brengt. Ik denk dat het dan op ten duur tegen gaat staan en dat lijkt mij niet de bedoeling. Hoewel, ik ook snap dat je wilt weten wanneer je de meeste kans hebt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Carrie schreef:Pompoen schreef:
Verder heb ik niet zo veel nuttigs toe te voegen aan dit topic haha. Ik heb een behoorlijk onregelmatige cyclus tussen de 22 en 32 dagen, geen touw aan vast te knopen. Ik ben een jaar gestopt geweest met de pil zonder echt heel serieuze pogingen te doen (maar écht heel netjes deden we ook niet) en toch was het bij de eerste serieuze poging hartstikke raak.
Ik heb daarvoor nooit van die ovulatietesten gebruikt eigenlijk, vond ik eigenlijk een beetje zonde van het geld...
Hoe kon het de 1e poging dan al raak zijn? Toevalstreffer of hebben jullie altijd vaak seks? Ok beetje intieme vraag. Maar wij hebben echt niet elke dag seks. De laatste keer rond mijn verwachtte ovulatie hebben we 6 dagen achter elkaar seks gehad. Was niks voor ons! Op het laatst zagen we er tegenop haha! Maar het ging wel met veel humor. 'Schat ik zet even de lasagne in de oven voor T en R komen eten, want dat duurt 45 minuten. Daarna hebben we 15 minuten voor ze komen, ga jij vast naar boven!' En daarna elkaar complimentjes geven dat we toch weer gepresteerd hadden
Ja wel een beetje een toevalstreffer hoor. Maar het was ook vakantie...haha, dan komt het er gewoon wat meer van natuurlijk. Je kunt trouwens sowieso beter om de dag seks hebben in verband met de zaadkwaliteit. Zaad blijft op zich echt wel een paar dagen in je lijf rondzwerven maar als je het elke dag doet word er gewoon minder en minder goed zaad aangemaakt.
Er klopt trouwens geen reet van, mijn uitgerekende datum en vermoedelijke conceptiedatum komen totaal niet overeen en ik moet wel een extreem korte cyclus gehad hebben.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hier hetzelfde als Charlie qua lijf. Er zat overigens bij mij maar 7 minuten tussen de geboortes._Lana_ schreef:Carrie schreef:Charlie schreef:Oooh ik vind dit ook superleuk om te lezen en heel spannend!
Be careful what you wish for, je buik is daarna voorgoed verpest (alles aan me eigenlijk). Maar daar heb ik inderdaad wel wat heel leuks voor in de plaats gekregen .
Vind het lief dat jij het zo leuk vindt! Echt superlief.
Oh nee! Komt dat echt nooit meer goed denk je, ook niet als je gaat sporten? Heb je een flubberbuikje? En zat er echt 1 uur tussen beide geboortes, dat is lang of niet?
Ik heb er helemaal niets aan overgehouden, behalve een heeeeeeele leuke tweeling, haha.
Dus ik kan het je aanraden hoor ;-).
Bij mij zat er 1,5 uur tussen de geboortes. Maar goed, bij mij ging van alles goed mis.
Ze waren bij mij met 35+6 ook al 5 en 6 pond, dus dat is niet zo gek dat er dan het een en ander aan scheuren gaat ontstaan. Er zijn genoeg meiden die van een voldragen eenling bevallen van dat gewicht.
Gast- Gast
Dennenappel, ik kende ook alleen maar verhalen waar de 2e er achteraan floepte! Dus ik was een beetje naïef hierin ;-). Maar goed ook, want als je alles van tevoren weet....
@ Stofzuiger: Nee tuurlijk is dat niet gek! Je hebt 2 baby's in je buik gehad! En ik heb wel foto's van je gezien en je ziet er echt heel mooi uit.
Ik heb dan wel niks overgehouden van de zwangerschap, maar daarvoor was ik ook al stevig en er mogen/moeten evengoed genoeg kilo's af.
@ Stofzuiger: Nee tuurlijk is dat niet gek! Je hebt 2 baby's in je buik gehad! En ik heb wel foto's van je gezien en je ziet er echt heel mooi uit.
Ik heb dan wel niks overgehouden van de zwangerschap, maar daarvoor was ik ook al stevig en er mogen/moeten evengoed genoeg kilo's af.
_Lana_- Ratel
Heftig Charlie en Lana! Ik dacht altijd dat de 2e er bij een tweeling er zo achteraan kwam. Hoeft helemaal niet zo te zijn dus. Klinkt erg zwaar!
Voor wie schreef dat er druk achter zit, zo voelen wij dat niet. Ja wel op het moment zelf dat we geen zin hebben, maar als we eenmaal bezig zijn dan hebben we plezier En we kunnen er erg om lachen samen. Het heeft ons nu al weer wat dichter bij elkaar gebracht. Heel fijn!
Voor wie schreef dat er druk achter zit, zo voelen wij dat niet. Ja wel op het moment zelf dat we geen zin hebben, maar als we eenmaal bezig zijn dan hebben we plezier En we kunnen er erg om lachen samen. Het heeft ons nu al weer wat dichter bij elkaar gebracht. Heel fijn!
Gast- Gast
Ik dacht ook dat die eruit zou floepen als een zeepje.
Oh Carrie wat leuk wat leuk!
Oh Carrie wat leuk wat leuk!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke romper is nou echt goed?
» Goedkope luiers die ook goed zijn.
» lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?
» Waar zou jij héél goed in willen zijn?
» welke (goedkope) gel blijft nou wel goed zitten?
» Goedkope luiers die ook goed zijn.
» lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?
» Waar zou jij héél goed in willen zijn?
» welke (goedkope) gel blijft nou wel goed zitten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: