Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingwinkels die goed advies kunnen geven

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kledingwinkels die goed advies kunnen geven Empty Kledingwinkels die goed advies kunnen geven

Bericht  Pancake do 8 nov 2012 - 22:06

Even een vraagje. Weet iemand misschien kledingwinkels die goed advies kunnen geven? Ik heb echt nieuwe kleding nodig, maar ik haat winkelen. Ik weet namelijk helemaal niet wat ik wil en zo eindigt elke shop-missie met nul opbrengst. Het is echt hopeloos. Ik heb allemaal dingen van hetzelfde en het is allemaal wat saai.

Of is hier misschien iemand die me even op weg kan helpen met dingen waar ik naar zou kunnen zoeken?
Ik ben gewoon slank (maar 34/36), maar het probleem is dat ik nou niet bepaald lang ben (1.58), dus veel dingen zijn gewoon te lang, of totaal niet in verhouding.

Eigenlijk zou een personal shopper ideaal zijn, maar die zijn gruwelijk duur. Dus ik probeer het eerst maar weer even zelf.

Kledingwinkels die goed advies kunnen geven P1070329copy

Edit: even een plaatje toegevoegd. Let niet op de vreselijke kledingcombo.

Laatst aangepast door Pancake op do 8 nov 2012 - 22:35; in totaal 2 keer bewerkt
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingwinkels die goed advies kunnen geven Empty Re: Kledingwinkels die goed advies kunnen geven

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 22:11

Ik denk dat het gewoon heel erg van de winkel afhangt en hoe druk het is. Als je in de weekenden gaat is het en druk en dan staan die weekendhulpen er grotendeels. Doordeweeks zijn er vaker de vaste krachten en het is rustiger dus die hebben meer tijd en waarschijnlijk ook iets meer verstand ervan. Ook is het de juiste verkoper treffen, ik kan wel zeggen bv de only winkel maar het kan zijn dat ze hier goed advies geven en bij jou niet.

Gast
Gast

Kledingwinkels die goed advies kunnen geven Empty Re: Kledingwinkels die goed advies kunnen geven

Bericht  Melis_je do 8 nov 2012 - 22:15

Bij grotere H&M's kan je een gratis personal shopper krijgen die je helpt binnen de H&M-winkel. https://www.hm.com/nl/customer-service/style-advisor

Er zijn hier veel meiden die weleens een foto van hun figuur geplaatst hebben en anderen geven er dan advies voor. Dat kan ook heel goed werken, ik heb het zelf ook een keer gedaan. Sommige tips pasten niet bij me, maar ook heel veel wel.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 22:28

Hmm lastig! Bij de H&M hebben ze inderdaad een personal shopper. Er zullen nog wel meer winkels zijn die dat hebben. Maar het hangt natuurlijk ook heel erg van het personeel, de winkel en de drukte af of ze je ook echt goed helpen.

Plaats anders hier een foto inderdaaD!

Gast
Gast

Bericht  Pancake do 8 nov 2012 - 22:36

Ik heb even een plaatje toegevoegd, zie de beginpost.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 23:11

Haha mooie foto!

volgens mij kun jij heel veel hebben! Je zegt dat je klein bent dus dan zou ik niet teveel met "brekende" kledingstukken werken, als je bijvoorbeeld je broek in je laarzen stopt en je laarzen zijn een heel andere kleur dan je broek, lijken je benen korter.

Verder zou een mooie halslijn je denk ik goed staan. Ik denk eigenlijk dat je heel veel kunt hebben!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 23:13

Ik ben maar een paar centimeter langer dan jij en zelfde figuur. Enige wat niet zo leuk staat zijn lange vesten, hoge laarzen, rokken en jurkjes tot over de knie. Ik draag veel skinnyjeans, jurkjes tot boven de knie en rokjes.

Gast
Gast

Bericht  Pancake vr 9 nov 2012 - 0:38

Hmm, dan ga ik maar gewoon met heel veel tegenzin even de stad in. Het probleem is gewoon dat ik totaal niet weet wat ik wil. Ik heb wel eens een workshop kledingstijl gedaan en toen werd ook wel gezegd dat ik veel kon hebben, maar als ik in een winkel sta dan zie ik het gewoon helemaal niet. Ik heb gewoon echt even iemand nodig die tegen me zegt "probeer dit eens". Als ik alleen ga dan grijp ik toch vaak naar de veilige dingen waarvan ik al heel veel heb (als ik al iets kan vinden).
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:44

Volgens mij kan jij met jouw figuur alles hebben.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je vr 9 nov 2012 - 0:45

Zo'n gekleurde panty met een kort, zwart jurkje erop lijkt me ook leuk bij jou. Maar ik heb geen idee waar je van houdt. Zoals op dit plaatje:

http://www.hm.com/nl/product/03113?article=03113-F

http://www.2style4you.com/ Dit is ook een leuke website. Je vult al je maten en vormen in en deze website zoekt dan in (veel te dure) webwinkels naar kleding die jou zou staan. Je ziet dan bij ieder kledingstuk waarom het je zou staan.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:05

Misschien pak je vaak de verkeerde kleuren?

Gast
Gast

Bericht  Pancake vr 9 nov 2012 - 1:33

In ieder geval bedankt voor sommige tips.

Ik heb echt ontzettend veel basic dingen, wat ik zoek zijn eigenlijk vooral shirts (in ieder geval dingen voor boven een broek) die gewoon net even anders zijn dan de standaard shirts (ik heb dus veel van die standaard shirts zoals op de foto, gewoon effen en verder vrij vormloos). Jurkjes en rokken daar ben ik niet naar op zoek, die zijn niet heel handig met mijn werk.

Qua kleur weet ik vaak wel wat ik moet hebben. Ik ben echt hopeloos... ik weet het, maar ik heb dus ook al eens een kleuradvies workshop gevolgd. Sinds die workshop ben ik eigenlijk alleen nog maar kieskeuriger geworden want ik vind dus echt nooit de kleuren die bij me passen.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:39

ik wil ook eens een kleuradvies laten doen, kleding koop ik gewoon wat ik leuk vind maar heb geen idee welke kleuren nou 'goed' zijn en welke niet haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: