A.s. Donderdag 15 nov ben ik te zien bij Derek Ogilvie
+48
Sterre
Ella
Bolleke
Caribbeanlover
Chocoholic
Penélope
Katrien
Rush
Eponine
Lady Starstruck
Shy
luenca
Oasis
Sjaantje
Antibes
jena
Carra
Zininzon
_Lacey_
Mysterious
Poubelle
Océane
bolus26
loura
mzcharlotte
Happy
GreenGrass
xxjojootjexx
Sarah1985
Joli86
studiebol
strawberry
Inge
Minx
Susan
Atelier Madame
Chocolate Cookie
Lejow
Roza
Burn
Raindrop
TukTuk
SoGood
Elliot
Pien
Ibbeltje
June
Jeanette
52 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: A.s. Donderdag 15 nov ben ik te zien bij Derek Ogilvie
_Leaf_ schreef:Hahahah Xan ramptoerist hahaha.
Hahaha, sorry!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ach, Janet Jackson heeft óók een eigen nipplegate, jij nu ook. Wel jammer dat ze dàt dan net er in laten maar als verder niemand dat weet, is het gewoon goeie pr voor Derek!
Ik vond het een heel mooi item maar zodra je zusje in beeld kwam, zat ik al te janken Fijn te lezen dat het jullie veel rust heeft gegeven!
Ik vond het een heel mooi item maar zodra je zusje in beeld kwam, zat ik al te janken Fijn te lezen dat het jullie veel rust heeft gegeven!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het toch al kunnen kijken, vind het een mooi stuk, en wat fijn dat jullie er echt wat aan hebben gehad!
Gast- Gast
Mooi om te zien, Leaf. Ik kreeg er tranen in mijn ogen van.
En wat zijn jullie mooie en lieve dames, alledrie!
En wat zijn jullie mooie en lieve dames, alledrie!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het heel moedig van jullie alle 3 en fijn dat het jullie rust geeft. Iedereen mag het zelf weten wat ze denken, maar ik geloof niet in mensen zoals Derek, Char ed.
Wat lijkt je zus op je moeder zeg wat een mooie lange wimpers zeg wauw, mooie meid en jij ook een mooi poppengezichtje heb je en je moeder ook. Hoe komt het dat je moeder je vaders naam nog draagt?
Wat lijkt je zus op je moeder zeg wat een mooie lange wimpers zeg wauw, mooie meid en jij ook een mooi poppengezichtje heb je en je moeder ook. Hoe komt het dat je moeder je vaders naam nog draagt?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ga het nu terugkijken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heftig ook van dat meisje die is omgekomen bij een ongeluk als enige en dat terwijl ze twijfelde om te gaan.
Caribbeanlover- Ratel
Ik wil het graag terugkijken, maar de filmpjes van rtlxl doen het nooit op mijn laptop:evil:. Heel irritant! Weet iemand of het overdag herhaald wordt?
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Katrien schreef:Ik wil het graag terugkijken, maar de filmpjes van rtlxl doen het nooit op mijn laptop:evil:. Heel irritant! Weet iemand of het overdag herhaald wordt?
Heb je toevallig interactieve tv? Daar staat ie wel op, heb het vanmorgen terug gekeken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heb je wel silverlight op je laptop?Katrien schreef:Ik wil het graag terugkijken, maar de filmpjes van rtlxl doen het nooit op mijn laptop:evil:. Heel irritant! Weet iemand of het overdag herhaald wordt?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik geen interactieve tv, helaas.
Silverlight heb ik geinstalleerd (eerder al) maar dan doet ie het nog niet. Ik wilde een tijd terug ook iets terugkijken en toen lukte het ook niet (en toen waren mijn nichtjes op tv, dus dat wilde ik heeeeel graag zien).
Silverlight heb ik geinstalleerd (eerder al) maar dan doet ie het nog niet. Ik wilde een tijd terug ook iets terugkijken en toen lukte het ook niet (en toen waren mijn nichtjes op tv, dus dat wilde ik heeeeel graag zien).
Katrien- Prater
ik heb t ook gezien , mooi meisje ben je toch
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik heb ook gekeken, knap hoe je zusje erover praat. Vindt het een mooie reading geworden!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het gisteren gezien zonder dat ik wist dat jij het was Leaf! Maar ik dacht dat jouw moeder ook 1 van jouw zussen was. Dus moet je nagaan hoe jong ik haar vond lijken. Erg ontroerend verhaal en heel bijzonder.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Katrien schreef:Ik wil het graag terugkijken, maar de filmpjes van rtlxl doen het nooit op mijn laptop:evil:. Heel irritant! Weet iemand of het overdag herhaald wordt?
Bij mij werkt rtlxl alleen via internet explorer.. Via firefox doen ze het bij mij ook niet.. hoe vaak ik ook de stappen doorloop om t wel te laten werken.
Eponine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12
Ik heb het net in Firefox gekeken.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb Internet Explorer. Op de site van rtlgemist staat bij de veelgestelde vragen dat er meer mensen last van hebben, en dat ze bezig met een nieuw systeem.
Katrien- Prater
Mooi om terug te zien! Ik kan mij alles nog zo goed herinneren! Ben blij dat jullie er iets aan hebben gehad
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie reading! Fijn dat jullie er iets aan hebben gehad.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het net ook nog even bekeken op RTL gemist; wat een mooie reading! En moedig ook van jullie om er zo openlijk over te praten.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Caribbeanlover schreef:Ik vond het heel moedig van jullie alle 3 en fijn dat het jullie rust geeft. Iedereen mag het zelf weten wat ze denken, maar ik geloof niet in mensen zoals Derek, Char ed.
Dankjewel! Ik zal het doorgeven aan mijn moeder haha, vind ze vast leuk. De lange wimpers zijn wimperextensions
Mijn ouders zijn officieel nooit gescheiden, papa overleed voordat het rond gemaakt kon worden. Mijn moeder wil zijn naam blijven dragen uit respect en liefde naar hem en ons toe.
Gast- Gast
Dankjewel voor al jullie lieve berichtjes en alles. Zonder jullie had ik er nooit zo sterk kunnen zitten.
Gast- Gast
Ik vond het mooi om te zien en heb ook wel even moeten slikken. Het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar jullie komen heel sterk over. Echt knap. Ook dat je zo op tv durft te komen. En natuurlijk een grappig stukje over je tepel;)
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ik vond het heel moedig van jullie alle 3 en fijn dat het jullie rust geeft. Iedereen mag het zelf weten wat ze denken, maar ik geloof niet in mensen zoals Derek, Char ed.
Dankjewel! Ik zal het doorgeven aan mijn moeder haha, vind ze vast leuk. De lange wimpers zijn wimperextensions
Mijn ouders zijn officieel nooit gescheiden, papa overleed voordat het rond gemaakt kon worden. Mijn moeder wil zijn naam blijven dragen uit respect en liefde naar hem en ons toe.
Dat is duidelijk. Ik dacht eerst dat jullie misschien haar achternaam hadden, had ook gekund. Dat is apart, maar wel een mooi gebaar van haar. Heeft je zusje ook extensions, die van haar zagen er ook zo uit als die van je moeder. Plak je die er zelf tussen ofzo?
Veel sterkte nog. Het boeit niet echt,maar die reading was op onze trouwdag.
Caribbeanlover- Ratel
We hebben alledrie wimperextensions, mijn moeder en zusje hebben alleen langere dan ik. Ze worden haartje vor haartje aan je eigen wimpers vastgemaakt. We hebben alledrie de cursus gedaan en kunnen het dus bij anderen, bij jezelf doen lukt niet, maar bij elkaar doen we het wel en bij anderen ook. Het is een leuk bijbaantje.
Ja en mijn tepel....zondag moet ik weer werken. Ben heel benieuwd hahaha. Help.
Ja en mijn tepel....zondag moet ik weer werken. Ben heel benieuwd hahaha. Help.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Derek Ogilvie
» Whaaaa!!! Derek Ogilvie....
» Goedemorgentopic donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Whaaaa!!! Derek Ogilvie....
» Goedemorgentopic donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag