Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Derek Ogilvie

+12
Sneeuwvlok
Zwoesj
Susan
Bolleke
smurfie
MissD
Sorella
luisa
Caramba
Ilargi
Rush
Possom
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Derek Ogilvie

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:08

Geloofde eerst nooit zo in die dingen, maar wat hij doet vind ik echt verbazingwekkend.
Hij weet dingen van mensen die ''normale'' mensen nooit zouden kunnen weten.

Gister zat ik weer te kijken.

Toen hij bij de familie was waarvan hun dochter is vermoord vroeg hij zich af om wie het ging en dat vond ik wel vreemd.

Voor de rest is het gewoon ongelofelijk wat hij weet/kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 22:22

Dat vroeg hij zich volgens mij af omdat hij meerdere spirits doorkreeg en wilde weten waar hij zich op moest richten.

Ik vind dat hij vaak veel van die feitjes noemt en in verhouding weinig echte communicatie met die spirits.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 3:19

Ik weet nooit zo goed of ik het moet geloven of niet.. ik heb wel eens programma's gezien waar je achter de schermen keek bij een gefakete sessie en zo iemand heeft dan een oortje in waarin mensen achter de schermen hem informatie geven over die personen. Bepaalde mensen in het publiek zouden worden ingehuurd of van te voren nagetrokken, en er werd ook gezegd dat die mensen erg goed kunnen 'readen' als in dat ze aan reactie's e.d. kunnen aflezen wat er speelt zonder dat het gezegd wordt.
Maar ja, van de andere kant, er zijn zoveel van dat soort programma's, en Ogilvie blijft maar geboekt worden dus er zal toch wel een kern van waarheid inzitten anders was het allang doodgebloed.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:28

Possom schreef:Ik weet nooit zo goed of ik het moet geloven of niet.. ik heb wel eens programma's gezien waar je achter de schermen keek bij een gefakete sessie en zo iemand heeft dan een oortje in waarin mensen achter de schermen hem informatie geven over die personen. Bepaalde mensen in het publiek zouden worden ingehuurd of van te voren nagetrokken, en er werd ook gezegd dat die mensen erg goed kunnen 'readen' als in dat ze aan reactie's e.d. kunnen aflezen wat er speelt zonder dat het gezegd wordt.
Maar ja, van de andere kant, er zijn zoveel van dat soort programma's, en Ogilvie blijft maar geboekt worden dus er zal toch wel een kern van waarheid inzitten anders was het allang doodgebloed.

Oh daar heb ik nooit van gehoord. Denk je dat het bij hem ook zo is? Het ziet er altijd zo oprecht uit en die mensen hebben volgens mij nooit van te voren gezegd waar het over ging en over wie ed.

Char, vind ik heel anders, die vind ik pas fake.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:29

iemand die ik ken is ook in dat programma geweest en ik kan je vertellen wat hij doet/kan is niet gefaked.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Rush vr 29 jul 2011 - 3:33

Lily schreef:iemand die ik ken is ook in dat programma geweest en ik kan je vertellen wat hij doet/kan is niet gefaked.
+1

Wij zijn er ook geweest.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:35

Lily schreef:iemand die ik ken is ook in dat programma geweest en ik kan je vertellen wat hij doet/kan is niet gefaked.

Oh oke. Mag ik vragen waar je dat op baseerd? Ik geloof hem ook hoor, want als hij bij mensen aanbelt of op straat ineens ziet die hebben ze niet van te voren van alles gevraagd, want dat is spontaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Ilargi vr 29 jul 2011 - 3:36

Ik ben een poos geleden2x naar een show van hem geweest en ik heb niks gezien, gemerkt of gehoord waardoor ik kan zeggen dat het nep is. Ik neig ernaar om te geloven dat hij die gave gewoon echt heeft. En zoveel mensen zeggen dan bewijs het maar eens, maar laat de mensen die hem niet geloven ook eens aantonen waarom niet, en waarom het niet echt kan zijn.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:38

nou die persoon had een drieling gekregen maar ze waren bijna onhandelbaar dus hadden ze de hulp ingeroepen van derek. Maar hij werd ook gek van die 3 omdat ze hem aan het mindfucken waren haha. Derek doet aan telepathie of hoe heet dat en die 3 deden steeds alsof ze een ander waren enzo, ze hielden hem helemaal voor de gek en dat was voor hem wel moeilijk haha. Zal eens zoeken of ik die aflevering op internet nog kan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:47

gevonden: http://www.rtl.nl/xl/#/u/68af193e-0649-3fd6-a9af-d65b048674b9/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Caramba vr 29 jul 2011 - 4:36

Heb het terug gekeken, maar ik kreeg de indruk dat ze niet aan het mindfucken waren. De jongens hebben een sterke telepathie met elkaar, logisch hoor je vaker over meerlingen.
Dan is het voor een buitenstaander moeilijk om er tussen te komen. Ik vond dat ze Derek niet voor de gek hielden, zeker niet.

Wat ik dan niet snap, waarom denken mensen vaak dat zoiets fake is? Zeker als je ziet dat hij ook met kinderen werkt, kun je zulke dingen niet faken.
Hoe zie je dat voor je? Ouders moeten zo op kinderen inpraten? Volgens mij gaat dat echt niet werken, dus is het in mijn ogen zeker niet fake.

Derek vind ik zeker niet fake. Char is fake vind ik.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  luisa vr 29 jul 2011 - 5:02

Derek is echt wel fake hoor, ik geloof er iig niet in.
Hij is ook wel eens ontmaskerd. Weet niet meer hoe die vent heet, maar die miljonair met zijn miljoen dollar test. Een miljoen voor degene die aantoont paranormale gaven te hebben. Paragnost en miljonair komen samen de proef overeen en ook wanneer wel of niet geslaagd is. Derek heeft geloof ik 2 keer meegedaan en 2 keer niet geslaagd.

Edi. James Randi heet die miljonair.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  luisa vr 29 jul 2011 - 5:08

Hier bekijk dit filmpje maar van Derek die test bij Randy.

luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Sorella vr 29 jul 2011 - 5:59

Ik ben een paar jaar terug ook naar een show geweest en geloof ook echt in Derek. Geloof dat Char ook wel bepaalde gaves heeft maar ze heeft het gewoon heel verkeerd aangepakt met dat raden naar namen.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:28

Rose- schreef:Ik ben een poos geleden2x naar een show van hem geweest en ik heb niks gezien, gemerkt of gehoord waardoor ik kan zeggen dat het nep is. Ik neig ernaar om te geloven dat hij die gave gewoon echt heeft. En zoveel mensen zeggen dan bewijs het maar eens, maar laat de mensen die hem niet geloven ook eens aantonen waarom niet, en waarom het niet echt kan zijn.

Ja idd en lijkt me ook vrij sterk dat AL die mensen die hij readings heeft gegeven en gaat geven dat hun van te voren moeten zeggen wie ze zijn ed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:30

luisa schreef:Derek is echt wel fake hoor, ik geloof er iig niet in.
Hij is ook wel eens ontmaskerd. Weet niet meer hoe die vent heet, maar die miljonair met zijn miljoen dollar test. Een miljoen voor degene die aantoont paranormale gaven te hebben. Paragnost en miljonair komen samen de proef overeen en ook wanneer wel of niet geslaagd is. Derek heeft geloof ik 2 keer meegedaan en 2 keer niet geslaagd.

Edi. James Randi heet die miljonair.

Oh da's gek zeg, maar vraag me af hoe hij al die dingen van mensen kan weten. Zal eens kijken naar dat filmpje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:32

Lily schreef:gevonden: http://www.rtl.nl/xl/#/u/68af193e-0649-3fd6-a9af-d65b048674b9/

Dank je.

Laatst was er een mongolide jongetje en toen zei Derek tegen de ouders ''you know why i love him so much'' en dat was omdat die jongen zich niets liet wijsmaken ofzo.
Beetje raar dat Derek zegt dat hij van die jongen houd als hij hem voor het eerst ziet. Vond het een lief jochie, was helemaal niet bang voor Derek die toch een vreemde is, hij kon hem gewoon optillen.

Lily, die vader Abraham ken ik haha. Hij was een keer op tv ivm Char en hij als ook amerikaan net als zij kende haar niet. Toen hij een filmpje zag waar zij weer eens namen gingen raden en zowat het alfabet afging, zei die man ''waarom zo raden, als de geest er was, dan zegt zegt hij wel gewoon ik heet Dave'' . Nou mijn man kwam niet meer bij, als ik het stukje vind, zal ik het plaatsen hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  MissD vr 29 jul 2011 - 6:38

Rush schreef:
Lily schreef:iemand die ik ken is ook in dat programma geweest en ik kan je vertellen wat hij doet/kan is niet gefaked.
+1

Wij zijn er ook geweest.

+1 een collega van mij is ook geweest en die heeft een reading van hem gehad.
Ik was in de veronderstelling dat ze toch wel iets over zichzelf moesten vertellen voor de show of iets van papieren invullen ofzo... maar dat is dus helemaal niet zo!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:40

Volgende week gaat hij met kinderen praten/werken.
Heb een klein stukje van dat filmpje gezien en vind het best sneu om hem zo te zien huilen. Lullig eigenlijk wat mensen van hem denken.

Zoiets valt toch niet te bewijzen, net zoals of God wel of niet bestaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  smurfie vr 29 jul 2011 - 6:58

Derek is niet fake,
mijn oom en tante hebben een prive reading van hem gehad en ze mochten van te voren niks aan info geven over mijn overleden nichtjes...
Mijn nichtje was heel ziek en had veel epileptische aanvallen, zelfs deze aanvallen kreeg hij door.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:02

Char is niet meer hier op tv, dat zegt genoeg. In Amerika kent amper iemand haar. Wat moet ze hier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:10

https://www.youtube.com/watch?v=1frawIhGSd0

Lily, dit stukje bedoelde ik vanaf 4.48 t/m 5.12, echt komisch.

Op 10.55 t/m 11.00 is ook grappig, eigenlijk het hele filmpje.

Voor anderen misschien ook leuk om die stukjes te zien, vooral bij die 1e, daar lach mijn man dubbel.

Vond het wel vreemd dat Derek niet voelde dat Loesie, Wendy was, dat zou dan wel moeten weten lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  luisa za 30 jul 2011 - 7:14

smurfie schreef:Derek is niet fake,
mijn oom en tante hebben een prive reading van hem gehad en ze mochten van te voren niks aan info geven over mijn overleden nichtjes...
Mijn nichtje was heel ziek en had veel epileptische aanvallen, zelfs deze aanvallen kreeg hij door.

Hebben zij zichzelf opgegeven voor een reading?
Ik weet niet hoor, maar veel dingen zijn ook wel te achterhalen zonder de info van betrokkenen. Veel is tegenwoordig te googlen via facebook ofzo te achterhalen. Daarbij gokt hij ook heel veel en door lichaamstaal zal hij ook wel een en ander aflezen.
Ik heb wel eens gehoord dat Derek n.a.v nieuwsartikelen betreffende dodelijke ongelukken nabestaanden belt of ze evt. interesse hebben om naar studie te komen. En dan in studie vertellen dat hij contact heeft met een geest die in een auto ongeluk is omgekomen ofzo. Tja......
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 9:18

smurfie schreef:Derek is niet fake,
mijn oom en tante hebben een prive reading van hem gehad en ze mochten van te voren niks aan info geven over mijn overleden nichtjes...
Mijn nichtje was heel ziek en had veel epileptische aanvallen, zelfs deze aanvallen kreeg hij door.

Is jou nichtje overleden aan deze epileptische aanvallen ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Bolleke za 30 jul 2011 - 9:27

Derek is niet fake, ben paar jaar geleden naar een reading geweest en bij ons in de rij zat een stel die hadden hun vader verloren aan ophanging, en die hebben naar aanleiding daarvan een reading thuis gekregen. Derek zei meteen kort en bondig waarom het ging en dat het te heftig was en dat hij naar hun thuis ging. Dat stel konden mijn vriendin en ik, als kennissen, en die waren helemaal overdonderd en emotioneel. Zijn in de pauze zelfs naar huis gegaan omdat ze neit hadden verwacht dat Derek zo snel hun kant op zou komen en dat zo kort en bondig zou zeggen. Dus absoluut niet fake.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum