A.s. Donderdag 15 nov ben ik te zien bij Derek Ogilvie
+48
Sterre
Ella
Bolleke
Caribbeanlover
Chocoholic
Penélope
Katrien
Rush
Eponine
Lady Starstruck
Shy
luenca
Oasis
Sjaantje
Antibes
jena
Carra
Zininzon
_Lacey_
Mysterious
Poubelle
Océane
bolus26
loura
mzcharlotte
Happy
GreenGrass
xxjojootjexx
Sarah1985
Joli86
studiebol
strawberry
Inge
Minx
Susan
Atelier Madame
Chocolate Cookie
Lejow
Roza
Burn
Raindrop
TukTuk
SoGood
Elliot
Pien
Ibbeltje
June
Jeanette
52 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: A.s. Donderdag 15 nov ben ik te zien bij Derek Ogilvie
Oeh dat klinkt als een priegelwerk, niks voor mij om te doen en te laten doen. Gelukkig ben ik gezegend met vrij lange wimpers van mezelf en mascara doet ook wonderen, maar ik snap dat als je niet tevreden bent dat men dat wil hebben. Is dat duur? Waar zijn die wimpers van gemaakt? Ooit waren ze een keer van vossenharen en daar was ophef over omdat ze daar voor gedood zijn dus dat wil ik sowieso niet.
Vind het best lullig voor je dat heel het land het nu weet mbt je tepel. Vind dat niet zo netjes van Derek dat hij dat openlijk zei, maar misschien had je kunnen vragen of het eruit mocht als je dat had gewild aangezien er al veel in geknipt is. Wat hebben wij niet kunnen zien en wat zei hij nog meer?
Vind het best lullig voor je dat heel het land het nu weet mbt je tepel. Vind dat niet zo netjes van Derek dat hij dat openlijk zei, maar misschien had je kunnen vragen of het eruit mocht als je dat had gewild aangezien er al veel in geknipt is. Wat hebben wij niet kunnen zien en wat zei hij nog meer?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind het een super lief gebaar van de moeder, zo zie je dat de liefde na al die jaren toch echt niet over is... En ik ben ook "blij" voor jullie dat je vader er geen spijt van heeft, zou toch vreselijk zijn als hij het achteraf niet gedaan zou willen hebben. En ik vind je echt een super sterke meid en net als iedereen hier vind ik jullie alledrie super mooie vrouwen!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het een super mooi gebaar van je moeder dat ze zijn naam nog gebruikt!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi Leaf! Ik heb het net ook even teruggekeken en vond jullie alle drie heel hecht en sterk overkomen. Fijn dat jullie er iets aan hebben gehad!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ook zojuist pas terug gekeken, mennn ik moest echt huilen toen je zusje moest huilen over dat horloge.
Hoe sta jij er nu in? Heeft het rust gegeven?
Hoe sta jij er nu in? Heeft het rust gegeven?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Dat stukje over mijn tepel zouden ze niet gebruiken, maar hebben ze dus wel gedaan. Ach ja haha.
Wij gebruiken alleen wimperextensions van kunststof, niet van echt dierenhaar.
Het heeft me heel veel rust gegeven, heel fijn.
Vandaag gebeurde er nog echt iets bizars, een een of andere gast had mijn telefoonnummer achterhaald en belde me op om te zeggen dat ik geen geesten meer moest oproepen enzo....?!! Wtf. Mijn zusje heeft hij ook gebeld. Hoe hij aan ons nr komt, echt geeeeen idee. Brrrrr.
Wij gebruiken alleen wimperextensions van kunststof, niet van echt dierenhaar.
Het heeft me heel veel rust gegeven, heel fijn.
Vandaag gebeurde er nog echt iets bizars, een een of andere gast had mijn telefoonnummer achterhaald en belde me op om te zeggen dat ik geen geesten meer moest oproepen enzo....?!! Wtf. Mijn zusje heeft hij ook gebeld. Hoe hij aan ons nr komt, echt geeeeen idee. Brrrrr.
Gast- Gast
Wel lullig dat ze dat stukje hebben gebruikt. Zeiden ze ook waarom ze het niet zouden laten zien? Ga je daar wat van zeggen of niet?
Aha zo werkt dat met die wimpers. Jouw zusje en moeder hoe kan ik dat het beste uitleggen hebben een groffer/strenger gezicht dan jij (daar bedoel ik niks mee weet het anders niet te verwoorden nl). Die wimpers staan bij hun gezicht opzich goed alhoewel misschien wat te veel is. Jij hebt zo poppen/zacht gezicht en daar zouden ze denk ik niet mooi bij ogen dus de keuze die jij heb gemaakt is denk ik juist goed.
Aha zo werkt dat met die wimpers. Jouw zusje en moeder hoe kan ik dat het beste uitleggen hebben een groffer/strenger gezicht dan jij (daar bedoel ik niks mee weet het anders niet te verwoorden nl). Die wimpers staan bij hun gezicht opzich goed alhoewel misschien wat te veel is. Jij hebt zo poppen/zacht gezicht en daar zouden ze denk ik niet mooi bij ogen dus de keuze die jij heb gemaakt is denk ik juist goed.
Caribbeanlover- Ratel
Heel mooi leaf. Ik heb het net terug gekeken en ik had er wel even een brok van in mijn keel vooral het stukje met de horloge.
Een onwijs mooi cadeau van je zus echt super.
Je zag er goed uit ! Ondanks dat het een onwijs groot gemis blijf hoop ik dat het je idd dat stukje rust geeft wat je nodig had.
Een onwijs mooi cadeau van je zus echt super.
Je zag er goed uit ! Ondanks dat het een onwijs groot gemis blijf hoop ik dat het je idd dat stukje rust geeft wat je nodig had.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
_Leaf_ schreef:Vandaag gebeurde er nog echt iets bizars, een een of andere gast had mijn telefoonnummer achterhaald en belde me op om te zeggen dat ik geen geesten meer moest oproepen enzo....?!! Wtf. Mijn zusje heeft hij ook gebeld. Hoe hij aan ons nr komt, echt geeeeen idee. Brrrrr.
He wat een vervelende actie zeg. vast jaloers op jullie
Ella- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wel lullig dat ze dat stukje hebben gebruikt. Zeiden ze ook waarom ze het niet zouden laten zien? Ga je daar wat van zeggen of niet?
Joh ga eens niet zo door over die wimpers de hele tijd
Heb het net terug gekeken op de TV Leaf, 'leuk' om te zien!
Gast- Gast
Muts . Dat heet interesse en wie weet wil ik het ooit wel eens dan heb ik iig vast info he.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb het net even terug gekeken op uitzendinggemist, eindelijk tijd voor gehad. Normaal kijk ik het programma niet, maar voor jou wilde ik 't graag zien. Ik vond het echt heel erg mooi. Heb er veel tranen bij gelaten. Ik vond het zo mooi om te zien hoe jullie de herkenning zagen in Derek's verhalen, dat je vader echt even naar boven kwam, met zijn eigenzinnigheden. Dat lijkt me heel bijzonder.
Bij dat sieraad van 140 euro dacht ik heeeeel even dat wij als Yessers ook nog genoemd zouden worden, want je had van die forum actie toch ook een as bedel gekocht ofzo? Kon het me niet precies herinneren, maar dacht dat je zoiets had gedaan van die actie. Maar echt bijzonder dat hij dat wist over die ketting van je zus en dat horloge. Die moet ze maar dragen inderdaad.
Bij dat sieraad van 140 euro dacht ik heeeeel even dat wij als Yessers ook nog genoemd zouden worden, want je had van die forum actie toch ook een as bedel gekocht ofzo? Kon het me niet precies herinneren, maar dacht dat je zoiets had gedaan van die actie. Maar echt bijzonder dat hij dat wist over die ketting van je zus en dat horloge. Die moet ze maar dragen inderdaad.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Caribbeanlover schreef:Muts . Dat heet interesse en wie weet wil ik het ooit wel eens dan heb ik iig vast info he.
True, maar dan is dit niet helemaal het juiste topic denk ik om daar zo op door te gaan
Gast- Gast
Allright mother.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Allright mother.
Goed zo
Gast- Gast
Ik heb net even gekeken en wat zijn jullie alledrie prachtige vrouwen! Maar daar gaat het niet om, ik vond het bijzonder om te zien. Hoe voelt het nu, 2 maanden verder?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Marin schreef:Ik heb het net even terug gekeken op uitzendinggemist, eindelijk tijd voor gehad. Normaal kijk ik het programma niet, maar voor jou wilde ik 't graag zien. Ik vond het echt heel erg mooi. Heb er veel tranen bij gelaten. Ik vond het zo mooi om te zien hoe jullie de herkenning zagen in Derek's verhalen, dat je vader echt even naar boven kwam, met zijn eigenzinnigheden. Dat lijkt me heel bijzonder.
Haha klopt, maar dat bedrag was hoger ik heb wel de Pandora armband om die ik van jullie gekregen heb, dat is ook te zien, ik pak steeds de bedeltjes vast
Nu 2 maanden verder heb ik er veel rust door gekregen. Toch mis ik hem nu juist ook wel heel erg weer, ook al zal dat ook wel door de naderende maand december komen. Het is wel heel fijn en waardevol geweest.
Alleen jammer dat die ene mafkees nu blijft bellen, dus zijn nummer gaan we nu blokkeren via de provider.
Gast- Gast
Leaf: fijn dat je er veel rust door hebt gekregen. En wat naar dat jullie dus nog gebeld worden. Wat triest zeg
Ella- Ratel
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Derek Ogilvie
» Whaaaa!!! Derek Ogilvie....
» Goedemorgentopic donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Whaaaa!!! Derek Ogilvie....