Maison Martin Margiela H&M
+10
MacLiberty
Lousanne
Aziraphale
Toet
Gympie
Sam
loura
Bliss
Melis_je
Jeanette
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maison Martin Margiela H&M
Toet schreef:Haha punk'd ik vind het best grappig dat jij helemaal wegkwijlt bij die collectie terwijl de meeste hem vreselijk vinden. Ik denk dat het jou nog staat ook, terwijl ik er als een wandelende vuilniszak uit zou zien in dat rode gewaad.
hahaha.. Ja leuk toch..Ik vind dat altijd wel leuk dat niet iedereen hetzelfde wilt
Gast- Gast
Ik denk dat het wel in de sale beland hoor. De meeste keren (met die ontwerpers) was het zo dat alles dan de eerste dag uitverkocht is, maar uiteindelijk sturen heel veel mensen het terug en komt het toch nog in de sale.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nou alles is nog te bestellen in de webshop. Je gebeden zijn verhoord Punk'd
Blond- Lady Post-a-lot
Ik vind het meeste echt foei lelijk.. En ik denk ook niet dat het voor veel mensen draagbaar is.
Bailey- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 19
Registratiedatum : 06-02-11
Chance schreef:Nou alles is nog te bestellen in de webshop. Je gebeden zijn verhoord Punk'd
Ja maar nu nog in de SALE .. Ooh ik wil die schoenen met die plexi hak zo graag haha.
Gast- Gast
Als je op de plaatjes klikt staat er al heel veel op uitverkocht!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Bliss schreef:Chance schreef:Die zwarte wollen jas boven die wollen broek vind ik nog wel leuk, maar verder vind ik het echt super lelijk allemaal. Vooral die mega spijkerbroek die zo raar is geknoopt. Alsof je de spijkerbroek van je veel te dikke vriend hebt geleend en de knoop hebt verplaatst.
En die top/body vind ik ook al afgrijselijk.
Bahahaha, wat erg idd! Ik vind alles lelijk wat ik in dit topic zie.
Ah, weet ik eindelijk een tweede leven voor mijn boyfriend jeans van mijn vroegere maat... (eh, nee, dit vind ik er dus niet uit zien)
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Punk'd, je laarzen zijn in de sale!
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb deze gekocht Ben echt helemaal verliefd. Twijfelde nog tussen deze en de rode hoge.. Maar deze zijn makkelijker te combineren en scheelt ook weer 40 euro. Jeeuh!
Gast- Gast
Wat kosten ze nu? Ik vind ze echt gek haha. Als je deze mooi vindt dan vind je sommige schoenen van United Nude vast ook tof.
Gast- Gast
Ze zijn van €245 naar €80 (echt een dikke korting!)
Ik ga even kijken bij United Nude. Ben benieuwd haha.
Ik ga even kijken bij United Nude. Ben benieuwd haha.
Gast- Gast
Oeh deze zijn ook mooi!
Ik hou wel van die strakke minimalistische lijnen.
Ieehww dit vind ik echt niets haha. Net een deurstopper hak! hahaha
Ik hou wel van die strakke minimalistische lijnen.
Ieehww dit vind ik echt niets haha. Net een deurstopper hak! hahaha
Gast- Gast
hahaha echt gekke ontwerpen inderdaad. Die hierboven is gewoon van hard plastic (tenmiste dat lijkt zo).
Gast- Gast
Haha ja zijn ze! Die winkel zit vlakbij mijn huis, altijd als ik er langs loop verbaas ik me er weer over.
Gast- Gast
K. heeft deze zwarte laarsjes besteld van Masion Martin Margiela en deze blouse. Echt grappig met die losse strik. Ook echt wat voor K.
Gast- Gast
haha ja vind ik ook wel! Nu hopen dat dat zo blijft als het er is. Straks valt het zwaar tegen.
Hij vind het helemaal fab dat die schoenen een leren zool hebben. Echt hij haalt zijn neus de laatste tijd veel vaker (voor de grap ) op voor schoenen die dat niet hebben. Zo snobistisch hahaha.
Hij vind het helemaal fab dat die schoenen een leren zool hebben. Echt hij haalt zijn neus de laatste tijd veel vaker (voor de grap ) op voor schoenen die dat niet hebben. Zo snobistisch hahaha.
Gast- Gast
Haha! Moet hij er wel even een extra nylon laagje op laten zetten, dan blijven ze langer mooi.
Een leren zool boeit me niet zo heel veel, maar ik vind het wel belangrijk dat de laars zelf van leer is. Dan maar iets meer betalen!
Een leren zool boeit me niet zo heel veel, maar ik vind het wel belangrijk dat de laars zelf van leer is. Dan maar iets meer betalen!
Gast- Gast
Dat ik ook. Ik wil alleen maar leren of suede laarzen. Die gaan ook mooi verweren na een tijdje. Dat het leer gaat uitzakken of wat verkleurd. Mooi.
Heb 1 paar laarzen van nepleer (wel een goede kwaliteit) maar dat was alleen maar omdat ik ze zoo gaaf vond en ze in de sale waren (en een hak van 14 cm hebben, dus ik ze toch niet vaak draag). Dan ben ik op de hoek van de straat en dan voel ik al een blaar opkomen haha.
Heb 1 paar laarzen van nepleer (wel een goede kwaliteit) maar dat was alleen maar omdat ik ze zoo gaaf vond en ze in de sale waren (en een hak van 14 cm hebben, dus ik ze toch niet vaak draag). Dan ben ik op de hoek van de straat en dan voel ik al een blaar opkomen haha.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: