Tandjes?!
+4
Parel
Happydobby
Tania
Puggle
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tandjes?!
Wanneer kregen jullie kindjes de eerste tandjes?
F begint nu echt te kwijlen. Nouja hij blaast bellen met z'n speeksel door met z'n tong over z'n gebit/gehemelte te gaan en kwijlt daar ook bij. Ook sabbelt die op z'n knuistjes zodra hij z 'n fiep kwijt is. Nu zei iemand dat ie dan misschien al wel tandjes krijgt maar dit lijkt me wel erg vroeg, niet?
F begint nu echt te kwijlen. Nouja hij blaast bellen met z'n speeksel door met z'n tong over z'n gebit/gehemelte te gaan en kwijlt daar ook bij. Ook sabbelt die op z'n knuistjes zodra hij z 'n fiep kwijt is. Nu zei iemand dat ie dan misschien al wel tandjes krijgt maar dit lijkt me wel erg vroeg, niet?
Gast- Gast
Re: Tandjes?!
Lijkt mij ook wel erg vroeg idd. Maar ik heb er niet zoveel verstand van.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Allebei 2 dagen voordat ze 8 maanden waren. Maar dat kwijlen en sabbelen hebben ze ook allebei gedaan toen ze de leeftijd van jouw kindje hadden, volgens mij is dat normaal.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn zoon kwijlde ook met 3 maanden al en de eerste tandjes kwamen door met 11 maanden. Hij heeft dus erg lang verschijnselen vertoond
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Is hij niet gewoon z'n tong en handen aan het ontdekken?
Hier begon het met 7 maanden.
Hier begon het met 7 maanden.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Rond die leeftijd gaan ook hun speekselklieren beter werken.
B deed het ook, en ik was er ook echt heilig van overtuigd, nou nu moeten er ECHT tandjes komen hoor!
Nou ze is nou 9 maanden, en er zit nog niks
En iedere keer denk ik, jaaaaa! Rode wangen, poepluiers, kwijlen, bijten.. daar komt een tandje hoor!
helaas
B deed het ook, en ik was er ook echt heilig van overtuigd, nou nu moeten er ECHT tandjes komen hoor!
Nou ze is nou 9 maanden, en er zit nog niks
En iedere keer denk ik, jaaaaa! Rode wangen, poepluiers, kwijlen, bijten.. daar komt een tandje hoor!
helaas
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het kan heel goed hoor! Sommige kindjes worden zelfs geboren met een tandje!
Mijn zoontje kreeg met acht maanden zijn eerste tandje, mijn dochter net voordat ze vier maanden was, nu is ze zeven maanden en heeft al vier tandjes door!
Mijn zoontje kreeg met acht maanden zijn eerste tandje, mijn dochter net voordat ze vier maanden was, nu is ze zeven maanden en heeft al vier tandjes door!
Gast- Gast
met 5,5 maand kwam de eerst tevoorschijn.
Maar hij sabbelde ook al vrij vlot op alles en erg veel kwijlen. Maar toen hij ook rode wangen, zure poep en huilbuien erbij kreeg, kwam het eerste tandje er echt snel aan.
Maar hij sabbelde ook al vrij vlot op alles en erg veel kwijlen. Maar toen hij ook rode wangen, zure poep en huilbuien erbij kreeg, kwam het eerste tandje er echt snel aan.
Het kan volgens mij wel, zo vroeg. Maar H's eerste tandjes kwamen met 8 maanden.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Het kan zeker zo vroeg! Mijn dochter had al 2 tanden een paar dagen voor ze 3 maanden was.
Alleen had zij er wel veel last van, veel huilen etc.
Alleen had zij er wel veel last van, veel huilen etc.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Oke, thanks voor jullie reacties. Dan denk ik dat het er gewoon bij hoort, alles ontdekken/uitproberen
Gast- Gast
SarahKey schreef:met 5,5 maand kwam de eerst tevoorschijn.
die komen hier ook iedere keer voorbij.. En ik maar denken: Nou als het NU niet komt!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: