tandjes...?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
tandjes...?
volgens mij krijgt mn dochtertje een tandje.... ze is sinds van t weekend heel erg aan het kauwen op vingers e.d en ik zag gister in haar bovenkaak een klein wit stipje zitten.... (denk een tandje???)
volgens mij heeft ze er nou niet echt mega last van.....
wel wat meer poepluiers dan normaal, en een klein beetje jammerig met de voeding maar verder is er niets aan de hand.... (nog niet)
hadden jullie kindjes veel last van doorkomende tandjes? en wat deed je eraan?
volgens mij heeft ze er nou niet echt mega last van.....
wel wat meer poepluiers dan normaal, en een klein beetje jammerig met de voeding maar verder is er niets aan de hand.... (nog niet)
hadden jullie kindjes veel last van doorkomende tandjes? en wat deed je eraan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Gast- Gast
Re: tandjes...?
Bij S. zijn er nu 3 tegelijk aan het doorkomen. Gelukkig heeft hij er niet veel last van. Hij kauwt wel erg op z'n vingertjes en op z'n speen. Maar het enige wat we aan hem merken is dan hij s'avonds minder goed sliep (maar of dat nou ook de reden is) Sinds 3 dagen gebruik ik Chamodent druppeltjes van VSM en sindsdien slaapt hij wel goed.
Gast- Gast
misschien moet ik toch maar vast druppeltjes gaan halen inderdaad...
@razz gebruik je die druppels een beetje uit voorzorg?
@razz gebruik je die druppels een beetje uit voorzorg?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
J heeft er niet echt superveel last van gehad opzich, wel druppeltjes en dergelijke geprobeerd maar dat helpt allemaal niet Het is even een nare periode, zowel voor je kindje als voor jezelf, maar ach, naar mijn idee doe je er niet zo veel aan. Gewoon koude bijtringen geven.
J heeft nu 8 tandjes.
J heeft nu 8 tandjes.
Gast- Gast
@ Duckie nee eigenlijk pas toen ik zag dat er iets aan te komen zat. Als het tandvlees wat dikker en roder is komt er zeker wel een tandje aan. Ik gebruikte voorheen Dentinox maar dat merkte ik eigenlijks niks van bij hem.
Gast- Gast
H. heeft er weinig last van. Alleen enorm stinkende en dunne luiers. Maar niet echt pijn gelukkig.
Gast- Gast
Mijn dochter heeft nu 1 tandje. Ik merkte al een paar dagen dat ze op haar vingertjes kauwde en veel zeverde. Op de dag dat haar tandje echt doorkwam was ze wat mopperig en wou ze vooral bij mij zijn.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Van de ondertandjes heeft N. weinig last gehad. Maar toen de bovenste doorkwamen had hij duidelijk meer pijn. Hij is een week lang huilerig geweest, maar sliep er verder wel goed om.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje had toen hij tandjes kreeg heel erg veel last van luieruitslag, maar dat kwam ook omdat hij de hele dag door aan het poepen was, heel erg dun, maar na een week was dat over.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: