rare mails creditcard
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
rare mails creditcard
De volgende mail krijg ik nu voor de tweede keer binnen.
Gewoon zo laten, of moet ik er wat mee?
Ik heb me dus nergens ingeschreven en heb ook geen creditcard;)
Van: Activeren Mijn ICS
Onderwerp:VERLEENDE TOESTEMMING N : 17128
Het is tot op heden gebleken dat uw creditcard rekening geupdate dient te worden,
Ten gevolge hiervan, hebben wij uw creditcard rekening beperkt totdat u uw creditcard gegevens volledig update en bevestigt.
Indien u verified by visa wachtwoord of Mastercard securecode heeft dient u dit verplicht in te vullen.
Bestelnummer: 17128
Datum bestelling: zaterdag 30 juli, 2012
Om uw identiteit te bevestigen en uw rekeningsbeperking te
verwijderen
Klik Hier
Gewoon zo laten, of moet ik er wat mee?
Ik heb me dus nergens ingeschreven en heb ook geen creditcard;)
Activeren Mijn ICS |
Activeren Mijn ICS |
VERLEENDE TOESTEMMING N : 17128 |
Mon, 30 Jul 2012 08:31:57 GMT |
Het is tot op heden gebleken dat uw creditcard rekening geupdate dient te worden,
Ten gevolge hiervan, hebben wij uw creditcard rekening beperkt totdat u uw creditcard gegevens volledig update en bevestigt.
Indien u verified by visa wachtwoord of Mastercard securecode heeft dient u dit verplicht in te vullen.
Bestelnummer: 17128
Datum bestelling: zaterdag 30 juli, 2012
Om uw identiteit te bevestigen en uw rekeningsbeperking te
verwijderen
Klik Hier
<TABLE border=0 cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%"> <TR> <td></TD></TR> <TR> <td></TD></TR> <TR> <td>ICS International Card . Copyright (c) 2012</TD></TR></TABLE> |
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Re: rare mails creditcard
Niets mee doen! ICS stuurt nooit zulke emails. Daarnaast is het zo dat een vriend van mij hem ook heeft gehad en hij heeft niet eens een creditcard.
Gast- Gast
Dat is gewoon spam. NOOIT op dergelijke mails reageren en bij twijfel altijd de bank/credit card bedrijf bellen. Zij zullen je nooit mailen, altijd per post of evt bellen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hoogstens melden bij je creditcard maatschappij, maar absoluut niks mee doen. Zij sturen geen mails over dit soort zaken.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Blokkeren en melden. Dit is volgens mij phishing mail. Vooral niet op klikken dus.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Spam of fishing, zeker niks mee doen behalve gelijk naar je prullenbak verplaatsen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik bedoelde ook niet aanklikken haha.
Meer of ik dat bedrijf ook moet bellen, om te laten weten dat er zulke mails in omloop zijn.
Bedankt voor de waarschuwingen;)
Meer of ik dat bedrijf ook moet bellen, om te laten weten dat er zulke mails in omloop zijn.
Bedankt voor de waarschuwingen;)
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Je kunt ICS altijd bellen. Waarschijnlijk zijn ze op de hoogte, maar ze zijn meestal wel blij met de mails.
Paar maanden geleden heb ik het gehad met ABN. Heel vreemd, maar telkens als ik inlogte op Internetbankieren kreeg ik een mail dat er iets niet goed was gegaan en dat ze mijn gegevens wilde. ABN gebeld en zij gaven aan dat het ordinaire Phishing was, maar of ik de emails naar ze door wilde sturen en dat ik vooral alle afzenders, als het niet dezelfde was, moest blokkeren.
Paar maanden geleden heb ik het gehad met ABN. Heel vreemd, maar telkens als ik inlogte op Internetbankieren kreeg ik een mail dat er iets niet goed was gegaan en dat ze mijn gegevens wilde. ABN gebeld en zij gaven aan dat het ordinaire Phishing was, maar of ik de emails naar ze door wilde sturen en dat ik vooral alle afzenders, als het niet dezelfde was, moest blokkeren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Krijg mails als ik een pm heb!
» Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties
» Vraag hotmail/outlook ontvang geen mails meer
» Creditcard
» creditcard aanvragen
» Iedereen ontvangt weer e-mails van reacties
» Vraag hotmail/outlook ontvang geen mails meer
» Creditcard
» creditcard aanvragen
Pagina 1 van 1