Stijlvoorbeeld (inspiratie topic)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stijlvoorbeeld (inspiratie topic)
Heb jij een stijlvoorbeeld? Bijvoorbeeld een bekende vrouw die zich erg goed weet te kleden of iemand in je directe omgeving door wie je je laat inspireren? Wat neem je dan zoal over? Ga je echt op zoek naar het kledingstuk dat zij ook draagt of geef je er je eigen draai aan? Misschien ook leuk om wat foto's te laten zien, ter inspiratie.
Gast- Gast
Re: Stijlvoorbeeld (inspiratie topic)
Ik heb wel stijlvoorbeelden, maar ik heb te weinig geld, energie en te vol figuur om dat dan op mezelf toe te passen.
Gast- Gast
Geen specifieke personen. Ik zoek wel eens op streetstyle als ik wat wil combineren.. En blog een beetje maar daar heb ik ook niet echt vaste mensen waar ik kijk.
Ik inspireer mijzelf haha .. Koop gewoon wat ik leuk vind en daar ga ik mee aan de slag.
Ik inspireer mijzelf haha .. Koop gewoon wat ik leuk vind en daar ga ik mee aan de slag.
Gast- Gast
Ik vind Kate Middleton zich erg leuk kleedt, vooral haar street style. Netjes en mooie merken, beetje lekker kak Brits, maar toch niet tuttig. Vooral toen ze nog niet getrouwd was, toen kon het nog net iets meer casual.
Op Uggs kan nu natuurlijk echt niet meer, maar toen kwam ze er nog goed mee weg.
Op Uggs kan nu natuurlijk echt niet meer, maar toen kwam ze er nog goed mee weg.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kate is leuk! Niet dat overdadige, maar echt als een vrouw van haar leeftijd.
Laatst aangepast door Megara op vr 9 nov 2012 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Puur qua streetstyle is dit wel wat ik veel draag. Veel zwart, lichtgrijs en tan. Veel leer en grof gebreide truien/oversized aan de bovenkant. Ik heb ook een zwarte lange winterjas en draag veel zwarte platte veterlaasjes. En als ik een rokje of jurkje aan heb dan is mijn panty altijd redelijk licht. Ik wil dat je mijn benen nog een stukje ziet. Verder hou ik ook wel van de boyfriendjeans op zijn tijd. Ik draag ook best vaak een hoedje.
Het enigste wat ik vind, is dat ik vaker pumps aan wil. Maar ik heb altijd koude voeten.. Helpen pantykousjes daar tegen? Of scheelt het niets?
Het enigste wat ik vind, is dat ik vaker pumps aan wil. Maar ik heb altijd koude voeten.. Helpen pantykousjes daar tegen? Of scheelt het niets?
Gast- Gast
Punk'd, daar zit heel wat leuks tussen. Vooral de onderste:
Gast- Gast
Ik vind zoveel leuk! Volg geen bepaalde personen ofzo. Wel kijk ik soms op internet als ik een kledingstuk heb gekocht en wat inspiratie zoek om het mee te combineren. Ik kijk dan meestal op http://www.lookbook.nu/
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Het wedding decoration inspiratie topic
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Inspiratie!
» NRC Babynamen inspiratie
» inspiratie gevraagd! FOTO's met proef!
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Inspiratie!
» NRC Babynamen inspiratie
» inspiratie gevraagd! FOTO's met proef!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: