Hou oud... (vragenlijstje)
+16
Lejow
Bruintje Beer
Aimee
Parel
Laced
SarahKey
Dille
Viva
Twellie
Printje
Tania
-Ieniemienie-
Sophiee
Liadan
loesje
Happydobby
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hou oud... (vragenlijstje)
Hij/zij kon omrollen: S. was 3maanden / D. was 4mnd
Hij/zij zelfstandig kon gaan zitten: S. was 6mnd / D.was 8 mnd
Hij/zij kon kruipen: S. heeft nooit gekropen. / D. Was 6 maanden toen hij ging tijgeren en 7 maanden toen hij ging kruipen
Hij/zij kon gaan staan: S.was 9 mnd / d. Was 10 mnd)
Hij/zij kon gaan lopen: D.was 11mnd, 3wk - D was 13 mnd
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Heeft hier nog niet echt zin om antwoord op te geven, ze kan alleen nog rollen hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hij/zij kon omrollen: Met 6,5 maand rolde ze op één dag meteen beide kanten op
Hij/zij zelfstandig kon gaan zitten: pas laat, ik geloof met 13 maanden
Hij/zij kon kruipen: vorige week heeft ze dat ineens ontdekt. Eerst deed ze het alleen op de bank, nu ook over de vloer. Daarvoor heeft ze wel getijgerd (de eerste keer was ze geloof ik 8 maanden) en daarna, en nu nog steeds, is ze een billenschuiver
Hij/zij kon gaan staan: 14,5 maand
Hij/zij kon gaan lopen: dat kan ze nog niet
Hij/zij zelfstandig kon gaan zitten: pas laat, ik geloof met 13 maanden
Hij/zij kon kruipen: vorige week heeft ze dat ineens ontdekt. Eerst deed ze het alleen op de bank, nu ook over de vloer. Daarvoor heeft ze wel getijgerd (de eerste keer was ze geloof ik 8 maanden) en daarna, en nu nog steeds, is ze een billenschuiver
Hij/zij kon gaan staan: 14,5 maand
Hij/zij kon gaan lopen: dat kan ze nog niet
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het zitten, draaien en kruipen niet uit mijn hoofd. De rest wel: op de dag dat hij 8 maanden was kon hij zelfstandig gaan staan. Langs de tafel lopen en oversteken tussen de bank/tafel kon hij 1 dag voor hij 9 maanden zou zijn en zelfstandig goed los lopen kon hij op de dag dat hij 10 maanden was.
Allemaal bijna precies op de maand af, dus vandaar dat ik die 3 wel weet
Allemaal bijna precies op de maand af, dus vandaar dat ik die 3 wel weet
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hij/zij kon omrollen: 3 maanden en 2,5e week.
Hij/zij zelfstandig kon gaan zitten: met 5 maanden bleef hij (los) zitten als je hem op de grond zette. Met 7,5e maand ging hij uit zichzelf zitten.
Hij/zij kon kruipen: 7 maanden
Hij/zij kon gaan staan: Met 8 maanden ging hij voor 't eerst, uit zichzelf, staan in de box (wel vasthouden aan de spijlen). Op schoot uit zichzelf staan deed hij al veel eerder, maar dan werd hij wel vastgehouden.
Hij/zij kon gaan lopen: Met 7 maanden en 25 dagen zette hij zijn eerste stapjes, aan de hand. Toen hij net 9 maanden was, liep hij voor het eerst zelf (los) achter de loopkar. En een paar dagen voor hij 10 maanden was, liep hij helemaal los.
(Het is dat ik alles heb genoteerd, anders wist ik het ook niet zo precies meer hoor.)
Hij/zij zelfstandig kon gaan zitten: met 5 maanden bleef hij (los) zitten als je hem op de grond zette. Met 7,5e maand ging hij uit zichzelf zitten.
Hij/zij kon kruipen: 7 maanden
Hij/zij kon gaan staan: Met 8 maanden ging hij voor 't eerst, uit zichzelf, staan in de box (wel vasthouden aan de spijlen). Op schoot uit zichzelf staan deed hij al veel eerder, maar dan werd hij wel vastgehouden.
Hij/zij kon gaan lopen: Met 7 maanden en 25 dagen zette hij zijn eerste stapjes, aan de hand. Toen hij net 9 maanden was, liep hij voor het eerst zelf (los) achter de loopkar. En een paar dagen voor hij 10 maanden was, liep hij helemaal los.
(Het is dat ik alles heb genoteerd, anders wist ik het ook niet zo precies meer hoor.)
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Watermeloen schreef:was jullie kindje toen...
Hij/zij kon omrollen: Met 10 maanden beide kanten op.
Hij/zij zelfstandig kon gaan zitten: Met 12 maanden.
Hij/zij kon kruipen: Met 15 maanden.
Hij/zij kon gaan staan: Met 19 maanden.
Hij/zij kon gaan lopen: Met 24 maanden.
Dit is alleen van de jongste, van de oudste weet ik echt niet meer.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: