Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijstje

+5
kwak
_Mashimaro_
Liadan
Floor
Tania
9 plaatsers

Ga naar beneden

Vragenlijstje Empty Vragenlijstje

Bericht  Tania wo 18 apr 2012 - 19:00

Vanaf wanneer zouden jullie je kindje meenemen naar:

Het zwembad
De dierentuin
Het winkelcentrum
Een pretpark
Een bruiloft
De kermis
Een verjaardag
Een bungalowpark

En dan bedoel ik omdat je zelf graag wil of bijvoorbeeld een familieuitje hebt ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijstje Empty Re: Vragenlijstje

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:03

Op zich al vrij snel maar ik zou niet overal ingaan. Toen ons zoontje twee maanden oud was, zijn we een midweek weg geweest. Bijna al de activiteiten die in jou lijstje staan, konden we daar doen. En op zich hebben wij alles gedaan maar dan namen we hem mee in de wagen en lag hij gewoon lekker te slapen. We gingen alleen niet hele dagen, meestal deden we alles dan een uurtje en dan gingen we weer.

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 18 apr 2012 - 19:07

Het zwembad: Ik wil misschien zondag een keertje gaan zwemmen met onze zoon, dan is hij 5 maanden
De dierentuin: We zijn met hem naar de dierentuin geweest toen hij 3.5 maand was, hij vond vooral de aquaria het mooist
Het winkelcentrum: Wij winkelen eigenlijk nooit, maar mee naar de supermarkt gaat hij wel.
Een pretpark: geen idee, daar vind ik hem voorlopig nog te klein voor
Een bruiloft: voorlopig niet omdat ik hem te klein vind (hij kan niet tegen drukte), eind van het jaar gaat mijn schoonzus trouwen dan gaat hij wel mee, maar ook alleen naar het gemeentehuis en de lunch, daarna gaat hij naar mijn ouders.
De kermis: geen idee
Een verjaardag: gaat hij wel mee naar toe, maar we gaan dan ook maar een uurtje of 2 dat is voor hem lang genoeg.
Een bungalowpark: we gaan in juni een nachtje naar een bungalowpark. Mijn schoonouders zitten daar en dan gaan we een nachtje daar slapen, kijken of hij het wat vind, zo'n andere plek/bedje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Liadan wo 18 apr 2012 - 19:09

Het zwembad Een zwembad zonder chloor na een paar maanden, anders na een jaar ongeveer.
De dierentuin Ik denk dat ze het leuk gaan vinden vanaf 1,5 jaar ongeveer, dus vanaf dan.
Het winkelcentrum Voor een paar boodschappen zo gauw je zelf weer op de been bent na de bevalling, echt winkelen de eerste jaren niet.
Een pretpark Onze dochter is mee geweest naar de efteling toen ze 3 jaar was, eerder had misschien ook wel gekund, maar dan had ze het geen dag vol gehouden denk ik.
Een bruiloft geen idee
De kermis Onze zoon ging in de draagdoek mee toen hij 3 maanden was omdat ik er met zijn zus heen ging. Het was een hele kleine kermis en we zijn maar kort geweest, hij heeft bijna de hele tijd geslapen.
Een verjaardag Van familie gingen we met onze dochter meteen, met onze zoon gingen we niet de eerste maanden.
Een bungalowpark Na een paar maanden.

Ik vind het een beetje moeilijk om overal een tijd aan te hangen vanaf wanneer het kan want het is ook sterk afhankelijk van je kind. Met onze dochter konden we sneller ergens naartoe dan moet onze zoon.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania wo 18 apr 2012 - 19:15

Liadan schreef:
Ik vind het een beetje moeilijk om overal een tijd aan te hangen vanaf wanneer het kan want het is ook sterk afhankelijk van je kind. Met onze dochter konden we sneller ergens naartoe dan moet onze zoon.

Ja ik denk ook dat het van je kindje afhangt. Ik vroeg het me af omdat wij vorige week naar de efteling zijn geweest en gisteren naar de dierentuin. Sommige mensen vinden dat blijkbaar zielig (mensen die daar ook rondlopen en een opmerking maken) maar M. heeft er helemaal geen last van ze slaapt de hele dag in de wagen of Beco.
Het enige uit het rijtje waar ik nog mee zou wachten is het zwembad vanwege de chloor. Verder zou ik haar overal mee naartoe nemen dat heb ik met J. ook altijd gedaan en dat ging prima.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Liadan wo 18 apr 2012 - 19:18

Ik denk dat je een hele kleine baby makkelijker mee kan nemen naar alles dan als ze groter zijn. De kleintjes slapen toch sneller overal doorheen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  _Mashimaro_ wo 18 apr 2012 - 21:41

Het zwembad ben ik nog niet geweest met I, misschien dat ik binnenkort ga
De dierentuin -
Het winkelcentrum
I ging al vrij snel mee, hij lag dan in de wagenbak
Een pretpark -
Een bruiloft
toen I 4 maand was is hij de hele dag meegeweest naar een bruiloft.
De kermis -
Een verjaardag
I was 3 week
Een bungalowpark 3 maand

De rest zijn we nog niet geweest. Maar als we zouden gaan gaat I gewoon mee, maar ik houd wel rekening met hem.
Het scheelt inderdaad dat I een makkelijk kind is. Hij vind al gauw dingen goed, als papa/mama er maar bij is.

@Tania, dat je al een zoon hebt speelt ook wel mee. Je leven gaat niet ineens stil staan omdat M nu geboren is. Het (dagelijks) leven gaat voor hem gewoon door.
Laat andere mensen verder kijken/denken, jij weet het beste wat M aan kan.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

Bericht  kwak wo 18 apr 2012 - 21:50

Vanaf wanneer zouden jullie je kindje meenemen naar:

Het zwembad, na een aantal maanden
De dierentuin, als alles goed gaat kan het "direct"
Het winkelcentrum, net als de dierentuin
Een pretpark, -
Een bruiloft, D. was een half jaar toen we een bruiloft hadden, we hebben haar savonds naar mijn ouders gebracht.
De kermis,-
Een verjaardag,D was 6 week toen de eerste verjaardag kwam
Een bungalowpark, D. was een half jaar
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Darius wo 18 apr 2012 - 22:16

Het zwembad, Met L na 8 weken, was mooi weer, dus konden wij lekker om en om zwemmen en zonnen. Pa na 1 jaar vond L het zelf leuk om naar het zwembad te gaan. P vond er vorige maand nog niets aan.
De dierentuin, Toen L 2,1 was, en P 1 maand zijn we naar Ouwehands geweest. P sliep gewoon overal doorheen en L. vond het allemaal niet zo interessant. Toen L. 1,1 was, zijn we naar de Apenheul geweest, en dat was wel iets leuker, omdat de aapjes loslopen.
Het winkelcentrum, toen was L. 8 dagen, we gingen boodschappen doen bij de AH, en nog even naar Kruidvat en Hema. Spannend dat wij het vonden! L. sliep overal doorheen.
Een pretpark, Toen L 1,5 jaar was, zijn we naar Legoland in Denemarken geweest. Dat was wel leuk. Volgende maand gaan we naar Sprookjeshof in Zuidlaren en naar de Julianatoren in Apeldoorn. Nog even doorsparen met zegeltjes van c1000.
Een bruiloft, L was 1 of 2 maand, ik weet het niet meer precies. Hij is toen meegeweest de hele dag, maar bij het feest met harde muziek zijn we rond 9 uur naar huis gegaan. We moesten ook nog een eind rijden.
De kermis,- Dat vond Laurens afgelopen augustus erg leuk, hij was toen 2,3 jaar.
Een verjaardag, na 2 weken ofzo, bij allebei.
Een bungalowpark, L. was 1,5 toen we in een huisje in Denemarken waren. Daarvoor gingen we gewoon met de tent op vakantie.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Happydobby wo 18 apr 2012 - 22:38

Het zwembad Ben ik pas na 8 maanden naartoe gweest, wilde wel eerder maar zag het zelf niet zitten.
De dierentuin Geen idee
Het winkelcentrum Zo vaak, vanaf 4 weken al dacht ik, M. is rustig als wij winkelen.
Een pretpark Mijn grote hobby zijn achtbanen, ik wilde van de zomer al gaan maar mijn vriend niet.
Een bruiloft Mijn zwager trouwde toen M. 3 en halve maand was. M. is meegeweest bij alles, De ceremonie was smorgens, daarna gingen we naar huis, ik heb M toen gevoed, Smiddags een lunch, M sliep terwijl wij aten. Daarna weer naar huis, wij hebben gerust en ik heb M gevoed, daarna het feest, bij hindoestaanen is eten een must dus het feest begon om 5 uur. Tussendoor M gevoed, in de draagdoek gehad en hij sliep in de reiswieg terwijl mijn vader en zusje oppasten. Bij hindoes gaat de baby gewoon overal mee naar toe dus niemand vond het vreemd, ik had ook een draagdoek daar heeft hij ook nog ingezeten.
De kermis Weet ik niet, ik hou er zelf niet meer van.

Een verjaardag M gaat gewoon mee naar verjaardagen, geen probleem.
Een bungalowpark kan altijd toch, hebben wij nog niet gedaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Chelle wo 18 apr 2012 - 22:41

Tania schreef:Vanaf wanneer zouden jullie je kindje meenemen naar:

Het zwembad- ik ben gaan babyzwemmen toen ze 5 maanden was. Naar een drukke zwembad nog niet geweest. wel toen we een weekje naar landal waren hebben we gezwommen maar er was toen vetder bijna niemand :-)

De dierentuin- met 11 maanden. ze vond het niet heel bijzonder. behalve de oceaan, daar keek ze haar ogen uit!

Het winkelcentrum - eigenlijk al snel. Volgens mij met een maand.

Een pretpark- voorlopig nog niet. denk niet dat ze dat leuk zou vinden nu.

Een bruiloft - met 2 maanden. toen is mijn moeder getrouwd. Ze heeft daar geslapen in een apparte ruimte en vond het verder wel prima. het was geen heftig druk feest of zo.

De kermis- ook nog voorlopig niet.

Een verjaardag - met een maand volgens mij. ze lag vooral te slapen
Een bungalowpark - met 11 maanden

En dan bedoel ik omdat je zelf graag wil of bijvoorbeeld een familieuitje hebt ofzo.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Novalee do 19 apr 2012 - 1:04

Het zwembad: We zijn pas voor het eerst met N. gaan zwemmen, toen was ze 8,5 maand.
De dierentuin: Toen ze 4 weken oud was zijn we een dagje naar de Apenheul geweest. Ze sliep toen vrijwel overal doorheen. Nu zou ik dat niet doen omdat ze daar niet lang genoeg voor wakker kan blijven. Ik denk dat we het een keer doen als ze nog maar 1 slaapje doet.
Het winkelcentrum: N. gaat regelmatig mee naar de supermarkt of een paar winkels. Echt winkelen doe ik niet met haar, vind ik voor ons beiden niet prettig.
Een pretpark; zie dierentuin smile
Een bruiloft: hebben we nog niet gehad. Of N. meegaat ligt eraan of het de hele dag of alleen 's avonds is en wie er trouwt.
De kermis: gaan we nooit heen, maar ik denk pas als ze oud genoeg is om in een attractie te gaan.
Een verjaardag: dan gaat N. mee, maar al die verjaardagen zijn gewoon overdag.
Een bungalowpark: hebben we nog niet gedaan maar wat mij betreft zou dat al best snel kunnen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud