hoevaak....
+14
sheila123
Flip Fluitketel
Teddyaapje
PapillonRose
Monnie
Bruintje Beer
Meeko
Annemie
Flemy
Mamsie
loesje
Liadan
Thunder
Fiwen
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoevaak....
gaat jouw kindje in bad / onder de douche? Om de dag, welk elke dag even een washandje over haar gezichtje en in haar nek
smeer jij jouw kindje in met olie/lotion/...? Sowieso na het douchen/badje, verder elke ochtend een beetje crème of bodylotion en een beetje haarlotion
ga jij wandelen met jouw kindje? Elke dag, meestal om boodschappen te doen, dan maken we gelijk een lekker wandelingetje
verschoon jij de luier op een dag? 5 tot 6 keer
kook jij de flessen/spenen/etc uit? 1 keer in de week
moet jij 's avonds/'s nachts uit bed voor jouw kindje? Eigenlijk niet meer, heel soms wordt ze 's nachts nog wel eens wakker, maar meestal krijg ik haar dan binnen een kwartier weer in slaap
doe jij met spuugdoekjes en hydrofielluiers voor ze in de was gaan? Elke dag gaan er zo'n 2 tot 3 spuugdoekjes in de was, de hydrofielluiers gelijk na gebruik. Die onder haar hoofdje liggen in bed gaan met het verschonen van het bedje in de was, tenzij hij erg vies is door spugen bijv.
was jij het beddegoed van de kleine? Om de week, 1,5 week
blijf je bewust een dagje thuis, zodat de kleine lekker kan uitrusten? Hier let ik wel op, ook voor mezelf. Na een drukke dag probeer ik N. een dag 'rust' te geven, dan gaan we alleen even wat boodschappen doen maar blijven verder thuis. Straks, als ik weer naar stage ga, probeer ik ook op donderdag (ik loop dan stage op ma. t/m woe.) zo min mogelijk in te plannen, zodat ze weer even kan bijkomen van drie dagen oppas. Over het algemeen heeft ze weinig last van drukte, maar toch wil ik haar wel af en toe een echte rustdag geven.. ook voor mezelf!
smeer jij jouw kindje in met olie/lotion/...? Sowieso na het douchen/badje, verder elke ochtend een beetje crème of bodylotion en een beetje haarlotion
ga jij wandelen met jouw kindje? Elke dag, meestal om boodschappen te doen, dan maken we gelijk een lekker wandelingetje
verschoon jij de luier op een dag? 5 tot 6 keer
kook jij de flessen/spenen/etc uit? 1 keer in de week
moet jij 's avonds/'s nachts uit bed voor jouw kindje? Eigenlijk niet meer, heel soms wordt ze 's nachts nog wel eens wakker, maar meestal krijg ik haar dan binnen een kwartier weer in slaap
doe jij met spuugdoekjes en hydrofielluiers voor ze in de was gaan? Elke dag gaan er zo'n 2 tot 3 spuugdoekjes in de was, de hydrofielluiers gelijk na gebruik. Die onder haar hoofdje liggen in bed gaan met het verschonen van het bedje in de was, tenzij hij erg vies is door spugen bijv.
was jij het beddegoed van de kleine? Om de week, 1,5 week
blijf je bewust een dagje thuis, zodat de kleine lekker kan uitrusten? Hier let ik wel op, ook voor mezelf. Na een drukke dag probeer ik N. een dag 'rust' te geven, dan gaan we alleen even wat boodschappen doen maar blijven verder thuis. Straks, als ik weer naar stage ga, probeer ik ook op donderdag (ik loop dan stage op ma. t/m woe.) zo min mogelijk in te plannen, zodat ze weer even kan bijkomen van drie dagen oppas. Over het algemeen heeft ze weinig last van drukte, maar toch wil ik haar wel af en toe een echte rustdag geven.. ook voor mezelf!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ivax schreef:gaat jouw kindje in bad / onder de douche?
Om de dag in bad, of een keertje vaker als ze vies is maar meestal zet ik haar dan onder de douche. Mijn zoontje gaat 2 of 3 keer per week in bad.
smeer jij jouw kindje in met olie/lotion/...?
Alleen als het nodig is en ze een droog huidje hebben.
ga jij wandelen met jouw kindje?
Wanneer ik of mijn dochtertje daar zin in heeft. Wij hebben geen auto dus als we ergens naar toe moeten doen we dat altijd op de fiets. Eigenlijk komt ze iedere dag wel buiten.
verschoon jij de luier op een dag?
Mijn dochtertje draagt alleen 's nachts nog een luier, en krijgt dus alleen voor het slapen een schone aan. En mijn zoontje iedere keer als hij wakker wordt na het slapen voor een voeding, alleen sla ik er 's nachts 1 over als het niet echt nodig is.
kook jij de flessen/spenen/etc uit?
Niet, alleen de eerste keer voor gebruik, maar ik geef BV, als ik flesvoeding zou geven zouden de flesjes mee in de vaatwasser gaan.
moet jij 's avonds/'s nachts uit bed voor jouw kindje?
1x voor mijn zoontje
doe jij met spuugdoekjes en hydrofielluiers voor ze in de was gaan?
1x
was jij het beddegoed van de kleine?
Wij wassen al het beddegoed 1 keer in de week.
blijf je bewust een dagje thuis, zodat de kleine lekker kan uitrusten?
Nee maar ik heb zoiezo geen enorm hectische week
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
ivax schreef:gaat jouw kindje in bad / onder de douche?
*iedere dag
smeer jij jouw kindje in met olie/lotion/...?
*iedere dag
ga jij wandelen met jouw kindje?
*wanneer het weer goed is maar zeker iedere dag een frisse neus halen
verschoon jij de luier op een dag?
*bij iedere voeding en wanneer mevr heeft gepoept
kook jij de flessen/spenen/etc uit?
1 x in de week zet ze ook 1 x in de week in de vaatwasser
moet jij 's avonds/'s nachts uit bed voor jouw kindje?
niet mevr slaapt netjes door
doe jij met spuugdoekjes en hydrofielluiers voor ze in de was gaan?
ik doe alles in de was na een voeding en hydrofiel luiers na het badje in de was
was jij het beddegoed van de kleine?
iedere week 1 x en als iets nat is geworden door spugen vaker
blijf je bewust een dagje thuis, zodat de kleine lekker kan uitrusten?
nee mevr slaapt overal goed zowel in de wagen of op schoot
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak....
» Hoevaak eet je chips?
» nav hoevaak verschonen jullie het bedje?
» Hoevaak zie jij je vriend ?
» Hoevaak afwassen?
» Hoevaak eet je chips?
» nav hoevaak verschonen jullie het bedje?
» Hoevaak zie jij je vriend ?
» Hoevaak afwassen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: