Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

+14
Zora
Bazinga
Ilovethe90s
Rizzo
Mizz_S
Ella
madam
Niekske
Beachgirl
Joli86
flower
Ibbeltje
Marin
Rush
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen? - Pagina 2 Empty Re: batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

Bericht  girli vr 11 jan 2013 - 22:32

*oud topic*

Ik vroeg me af of iemand een plaats in Groningen weet om dit te laten doen! Hebben jullie daar ervaring mee?

Ik zag bij V&D inderdaad 9 euro en dat vind ik te duur als het ook voor minder kan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen? - Pagina 2 Empty Re: batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

Bericht  Pommes vr 11 jan 2013 - 22:34

Bij de juwelier maar daar zijn de prijzen geloof ik hoger. Zit er op de markt ook geen man met horloges die dit goedkoop doet?
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen? - Pagina 2 Empty Re: batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

Bericht  girli vr 11 jan 2013 - 22:42

Van wat ik in dit topic lees, zijn de prijzen daar juist lager. Op de markt heb ik overigens nog nooit iemand met horloges gezien, moet ik toch eens beter opletten.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen? - Pagina 2 Empty Re: batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 23:06

Ik doe het zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen? - Pagina 2 Empty Re: batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

Bericht  JustMeDaan za 12 jan 2013 - 1:16

Gisteren nog bij een juwelier laten doen. €6,- Maar dat is dan wel een horloge die ook waterdicht is. Dat kan je niet zelf.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen? - Pagina 2 Empty Re: batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum